Amint oda értünk retentō jó illat fogot meg. Be mentünk leültunk az asztalhoz majd vártuk a pincért. Láttam Peti around, hogy szinte idegbe volt ne hogy megnézen magának. Inkáb megfogtam a kezét és össze kulcsoltam. Amint a pincér észre is vett. Kihozták az ételt majd beszélgetünk Petivel.
Dóri:Lessz holnap valami programotok?
Peti:Nem,semmi.
Dóri:Mi a kedvenc sütid?
Peti:Mirinda.
Dóri:Akkor holnap mirindát sütünk.
Peti:Komoly? Én nem tudok sütni!
Dóri:Ne agódj ottleszek. Majd megoldjuk.
Peti:Oké törpila! ❤
Dóri:Szerelmem együnk mostmár! ❤~~~Time skip~~~
Haza értünk a vacsorábol 22:45 körül. Gondolom Milán már alszik. Benéztem a szobába már gondolom rég aludt. Attam egy puszit a fej éreztem majd mentem is be a mi szobánkba.
Dóri:Félek...
Peti:Mitöl? Töllem?
Dóri:Nem... csak ha Milánnak lessz valakie elfog hanyagolni.-ittmár a sírás kerülgetett.
Peti:Hé! Baba!Ne aggódj minden jó lessz! ❤
Dóri:Szeretlek! ❤
Peti:Nálam jobban nem! ❤
Dóri:Gyere aludni!
Peti:Oké!
Áttöltöztünk majd össze bújva elaludtunk.~~~Reggel~~~
11:30 körül keltem. Peti még aludt ugyhogy alig tudtam kimászni az erōs karjai közül. Gyorsan felöltöztem.
Ruha:Sminket nem volt kedvem fellrakni. Bemnetem Milo szobájába megnézni alszike még. Nem aludt de nagyon sápadt volt.
Dóri:Milo? Jólvagy?
Milán:Nem valmi jól.
Dóri:Gyere ide! Megnézlek.
Szinte a homlokához se értem de már sütött.
Dóri:Milán te beteg vagy. Nem is kicsit. Mingyárt hozzok gyógyszert.
Milán:Köszike hugi.
Gyorsan szaladtam le a konyhába a gyógyszerért. Nem kelett 5 perc már vittem is Milunak.
Dóri:Tessék ezt ved be.
Milán:Köszi! ❤
Dóri:Leves, mirinda, rizs, hús lesz a kaja.
Milán:Nekem oké!
Dóri:Megyek felkeltem Petit.
Milán:Oké hugica!Azzal bementem a szobánkba és próbáltam kelteni Petit.
Dóri:Baba jó reggelt!Már délvan keljél!
Peti:Csak még kicsit aludjak!
Dóri:Felōlem!
Azzal kimentem a szobábol. Egyenesen a konyhába mentem. Elmosogatam és kipakoltam mindent Ami kellesz az ebéd/vacsorá hoz.
Lassan készültek a kaják majd lépteket hallok meg a lépcsōn. Majd kezeket érzek a derekamon. Megfordulok majd Petikévek találom szembe magam.
Peti:Baby! Micsinálsz?
Dóri:Nektek enni valót. Ja apropo Miluka beteg ezért a mai, holnapi koncertet mondjátok le. Nem szertném , hogy valami baja legyen.
Peti:Rendicsek!
Dóri:Mingyárt készülhetsz a sütéshez! A mirinda nem készül magátol.
Peti:Oké csak átnézem még az instát.
Azzal leült a bár székre. Én elō vettem mindent ami kell hozzá. Elmosogatam újra és már mehet is a móka.
Dóri:Petike gyere! ❤
Peti:Megyek Dodo! ❤
Dóri:Válsz szét 6 db tojást!
Peti:Jaj istenem! Nekem ez nem fog menni! ❤🤣
Dóri:Gyere segitek.~~~Time skip~~~
Készen lett a süti majd szoltam Milának, hogy jöjön le.Leültünk az asztalhoz majd neki áltunk enni!
Peti:Mondanom kell valamit...
Dóri:Mitörtént?
Milán:Istenem csak ne legyen valami hülyeség! 🤣❤
Peti:Megyün 1-2 hétre a balatonra!
Dóri:Ez komoly? 🤣❤
Milán:Kom?
Peti:Igen! Mert a menedzer most írt, hogy már szinte csak a balatonál lessz koncertünk. Úgyhogy Leeets Gooo!
Dóri:Ezt nem hiszem ell!
Peti:Holnap után indulunk! Ja még valami Laci még Bruno is otlessz.
Milán:Dóri tudsz adni gyógyszert?
Dóri:Persze mien kell?
Milán:Nekem mindegy csak nem fájon a fejem.
Dóri:Tessék.-addtam a kezébe-Még megnézhetem a lázod?
Milán:Köszi! Felölem!
Azzal megkeresten a lázmérōt és megmérte.
Dóri:36, 5! Csak hō emelkedés. Csinálok teát és akkor filmezünk egy kicsit.
Peti:Oké! Visszek nasit!
Milán:Te csak a kajára és a szexre tudsz gondolni.
Peti:Meg Dórira! ❤🤣
ESTÁS LEYENDO
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanficBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...