29.rész

715 27 2
                                    

|Dóri szemszöge|

Milán:Tessék! -nyújtotta felém a szendvicset.
Dóri:Kösz bátyus! ❤
Peti:Megyek megkérdem az orvos mikor engednek haza! -nyomot egy puszit a hajamba.
Dóri:Jó! Sies vissza! 🥺
Peti:Fogok! -azzal kiment.
Milán:Hogy vagy?
Dóri:Jól!Nem fáj nagyon semmi csak kicsit a fejem. De ez érthetō.
Milán:Okés! Végre újra boldog Peti!
Dóri:Miért eddig nem volt?
Milán:Nem! Minden erejével a zenébe temetkezet. Volt, hogy napokat csak a laptop elōt ült és írta a zene szövegket és semmit nem aludt meg hát a koncertek. Próbák szóval elvoltunk halmozva...meg én ugye Zsófival is voltam addig ō gondolom bulizot, ivott vagy szexelt. Esetleg sírt.
Dóri:Sírt? -néztem ki magambol.
Peti:Ki sírt?
Milán:Te teso!
Dóri:Min1! -látam, hogy megfagyot a levegō.-Mikor mehetek haza?
Peti:Holnap még megfigyelnek meg 1-2 vizsgálatott csinálnak és akkor másnap hazza mehetsz. Azaz holnap után.
Dóri:Oké! Mi a picsát fogok egyedül csinálni?! -kérdeztem hangosan.
Peti:Ki monta, hogy egyedül? Én maradok veled! Milo meg mehet csajozni. Meg hoz majd neked ruhát. Meg haza is viszlek.
Dóri:De a koncertek? Proba?
Peti:Leszarom magasrol! Ha veled lehet az mindenél többet ér.
Dóri:De mennyetek csak! Kitalálok majd valamit. Elleszek!
Peti:Biztos, hogy nem. Itt maradok.

                              *

Este Peti segitségével lefürödtem. De elōte Milán hozzot nekem és Peti nek pizsit. Meg takarót meg egy macit amit Peti adot mikor még 15 éves voltam. Azóta megvan. Hogy hol találta meg azt nem tudom mert én se talátam. Meg akartam keresni mikor Petivel szakitottunk de nem találtam. Anyáék nál"laktam"de este töl hajnal 4 ig általába pultos voltam. Anya meg apa meg pont akkor jöttek haza szóval nem sokat beszltunk. Csak cetliket hagytunk, hogy ki holvan. Bevettem a gyógyszert amit az orvos adot majd lefekudtem alaudni. Peti elment fürödni szerintem én addigra be aludtam.
Így aludtatatok:

                                *

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

                                *

Végre vége van. Mahetek haza
Kiderült, hogy Milán visza vitte a cucaim mert szerinte anya és apa nem törödik velem. Ami egy részröl igaz de mégse mert mikor szakitottunk Petivel anya vigasztalt. Apa meg akarta ölni és édeségel bombázot amit akaratlanul de meg ettem. Peti most öltözött fel. Egy hooded staff os pulcsi ami fekete és egy fekete farmer. Nekem Milán egy kék szaggatott farmert adot és egy fehér crop top-ot. Cipōnek meg egy kék  Nike air forc 1. Megmondom az öszintéte tetcik amit választott.
Peti:Bab! Mehetünk?
Dóri:Öhhh.Persze!
Elindultunk. Fél órás ut áll elōtunk. Én csak bambulok ki a fejembōl mikor combomon meleg kezet érzek. Oldara nézek látom, hogy Peti mosolyogva vezet továb.
Dóri:Szeretlek!
Peti:Én is tücsök!
Dóri:Régen látam Zsófit! Szolhatnánk Milának majd, hogy hívja át!
Peti:Ha ez téged boldog tesz!-néz a szemembe.
Dóri:Drága az utatt figyeld ne a szemem!
Peti:Jo jo fönök asszony.

Ahoz képest hamar haza értünk. Amint beléptem a házba iszonyat rendetlenség fogadot. Amine adtam.
Dóri:Mia a picsa ez Marics?
Peti:Öhhh..
Dóri:Jó! Szóval te elmész a boltba és bevásárolsz. Én addig össze rámolok meg elmosogatok majd ha haza jöttél fell hivod Milánt, hogy tolja haza a képet de hozza Zsófit is. Érteted?
Peti:Igen!
Dóri:Majd mikor mindenki itt van Zsófival csinálunk vacsorát majd megmutatjátok az Úristen-t. Mert nem voltam hajlando megnézni a klipet.
Peti:Mivan? Te nem láttad?
Dóri:Nem! 🙂Hiába szereplek benne ez nem olyan!
Peti:Oksi bab! ❤
Dóri:Jó! Na de zsa boltba! ❤Szeretlek!
Peti:Én is! ❤-nyomot egy puszit majd kiment az ajtón.
Akkor Leeets goo! Bekapcsoltam a spotifly lejátszási listán majd neki áltam takaritani. Elsōnek össze szettem a szenyest. Az elsō addag bent is volt. Mig az mosor neki áltam szemetett szedni. 4 nagy kukázsáknyi szemét lett. Elmosogatam majd fellsepertem és fell mostam a konyhába a napaliba és a folyosókon. A szobákba majd holnap megcsinálom. Épp a 3.addag ruhát raktam be mosni mikor hazza jött Petya.
Peti:Szivem! Megjöttem az az jöttünk!
Dóri Pillanat! Mivan? Jötettünk? Kit hoztál magadal? -lépten ki a fürdōbol. Zsófi és Milo ált az ajtóba.
Dóri:Zsófi!
Zsófi:Dóri! -öleltuk meg egymást. -Hogy vagy? Mitörtént veled? Palik? Valami?
Dóri:Pali az van!
Zsófi:Kicsoda?
Dóri:Ismered valami Marics Peti a neve!?
Zsófi:Úristen! Kajak?
Peti:Nem kenu! -húzott magához. -Várj és a legjobb nem látta az Úristent!
Milán:Mivan?
Dóri:Mindegy! Zsófi veled majd pletyizunk de Valkusz Milán mi a picsáért nem tudtál rendet nevelni ebbe a szamárba! -mutattam itt Petire. -Bár te se vagy különb! Megfogod magad Petivel és bentek a szobátokba fell seperte és fell mostok Zsófival mi csinálunk kaját!
Zsófi:Okés! Halljátok nyomás! -puszilta meg barátját. -Zsa!
Peti:Dik a?! Még parancsolgatnak az asszonyok.
Dóri:Mingyárt olyan asszony leszelte mint a szomszédba lévō Juliska néni aki mindig hozz át sütemény!
Milán:Gyere teso! Mennyünk! 🙂
Peti:Jólvan! De ezt még vissza kapod!
Dóri:Elōre félek! -kacagtam. -Mennyetek már! -azzal fell mentek a lépcsōn mi pedig áltunk neki a vacsinak. Husos rortilla meg csinálunk hozzá fahéja cukros churrost. Mindent elō készitettunk majd vette kezdetéttt a fōzés. Meglepōen hamar készen lettünk majd szoltunk is a fiulnak. Szerintem azzonal ott voltak.
Peti:Mi jó a kaja?
Dóri:Husos rortilla meg csináltunk hozzá fahéja cukros churrost.Elvileg ez spanyol kaja! (Google szerint).
Milán:Mi a picsa! Spanyol?
Zsófi:Igen! Régen etettek meg ha már nagyon jól tudtok spanyolul ide olyan dolgokat enni.
Peti:Köszönjük! -jött oda hozzám és megcsókolt. De jól csókol. Szinte ell is felejtettem. A nyelve bejutást kért a számba amit nem adtam meg neki. Ekkor hümögöt egyet majd újra megpórábla ekkor már engedtem neki. Vadul megcsókolt.Szerintem Valkusz és Zsófi is így kötthetek ki mert nem szóltak semmit. Szerintem ha csak mi ketten lenénk Petivel otthon már rég az ágyba lenének. A csókunkat levegō hiány miat hagytuk agyba.
Peti:Ha most nem lennének itt már rég a nevemet nyögnéd az ágyba. -súgta belle a fülbe.
Dóri:Hid ell élvezném! -válaszoltam vissza szintén sugva neki.
Dóri:Na jó elég! Zaba van! Ha már itt áltunk a negyven fokba.
Leültünk az asztalhoz majd mindenki megcsinálta magának a tortillát majd szedtem ki churrost. Zsófi teritett. Peti init öntött Milán meg vett ki szalvétátt.
Zsófi:Elōre szólok ma a fiuk mosogatnak!
A fiuk csak bólogattak mert már a szájukba egy adag kaja benne volt!
Dóri:Finom?
Peti:Ákracsak te! 😏Mármint khhh! Persze! 🥲
Milán:Faszod... ha már Dugni akkarod ne elōttem!🥲 De amugy nagyon jó a kaja! Köszi! ❤
Zsófi:Szivi! ❤
Dóri:Még egy ilyen szólás és a napaliba alszol! 🙂
Peti:Te mióta lettél ilyen szigoru?
Dóri:Mióta anyád pilóta! Nem tudom! 🙂🥲
Megetük a kaját majd le ültünk a tv elé...

Sziasztok! Na igen újra rész! Kajak! Nem csónak hiányzott ez a könyv. Bár arra lenék kiváncsi látnátok-e szivisen egy 2.évadot?! Ha lenne rákérdezek igény akkor szivesen csinálok! Ha nem akkor nem. Ja spoller kb 5-6 rész és vége. Még valami ennem a 3/4  18+ tartalom lessz. Szóval a véleményeteket a 2.évadal kapcsolatba várom a kommentek be!
Puszancs! ❤🥰😘


Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ