|2.rész|

1.8K 55 11
                                    

|Peti szemszöge|

Mikor meghalottan, hogy fiu"barát-tal" találkozik valami össze tört bennem. Nem tudtam mi de rögtön sírni tudtam volna. Egyre jobban kezdem magkedvelni Dórit. De úgylátszik, hogy ō nem.
Milán:Tesó... jó vagy?
Peti:Persze.... csak felmegyem a szobába.
Milán:Oké.... csáó!
Peti:Csaó!
Fell menten bezártam az ajtót majd leültem az ágy végibe és sírni kezdtem. Negyon bántott minden amit Dórival, Milánnal tettem. De inkáb Dóri. Találtam egy kiskést a szobába majd ellōte kinyitottam az ajtót és írtam egy levelet Dórinak. Majd nekiáltam vágdosni az ereimet.

|Milán szemszöge|

Peti nagyon zavart ugyhogy fell menten hozzá. De ammit akkor láttam nem kis dolog volt. Csupa vér volt minden Peti a földön fekszik és egy levelet szorit a kezéb. Rögtön hívtam Dórit!

📞Hívás 📞
Milán:Dóri gyere azzonal haza Peti vérzik és elvan ájulva.!
Dóri:2 perc és ott vagyok!
Milán:Kérlek sies.
Dóri:Mingyárt ott vagyok.
📞Hívas vége 📞

|Dóri szemszöge|

Rögtön rohantam hazza. Halatszot Milán hangján, hogy sírni tudna. Szerintem 3 perc allat otthon voltam. Rögtön rohantam fell. Csak Milán láttam sírni, Peti mellete fekszik véresen, padló tiszta vér.
Dóri:Itt vagyok.
Milán:D... D.... Dóri ké.... rlek néz meg a cetlit. -mutattott Peti kezébe lévō cetlire.
Dóri:O... Oke!
Ki vettem a kezébôl és olvasni kezdtem:
Cetli:
"Nem tudom kiolvassa most
ezt a cetlit de ez azt jelenti
rám talált. Sajnálok mindent
ammit tedtem és szeretném
ha Milán tudná, hogy mindig
a spanom lessz és a ValMar
duo nem oszlik fell. Másik pedig
Dóri téged elfelejteni nem lehet
csak szeretném ha tudnánd
mindig szeretelek és szeretni
foglak.

Marics Peti! ❤"

Milán:😭😭Hívtam a mentōt mingyárt itt lesznek. 😭😭-mondta zokogva.
Dóri:😭😭😭O... Oké. 😭😭😭-nem is tudtam mit csinálni csak sírni és sírni.

Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن