Na jó!Ez a nap ia eljött.FÉRHEZ MEGYEK!Ma van az esküvőnk Petivel.
Köszörus lányaim lett:Zsófi,Eszter,Fanni.
Koszoruslány ruha:
Menyaszonyi ruhám:Menyecske ruhám:
Hajam:
Sminkem:
Körmöm:Peti ruhája:
Megszólalt a bevobulós zene majd édesapám oda kisért.Mint megláttam Petit köny gyült a szemembe.A koszoruslányaim mögöttem jöttek apám át adot Petinek majd leült anyám mellé.Láttam Petin,hogy kicsordulnak a szeméböl az első könycsepek.
Pap:Kérem ismételje utánam-nézet Petire.-Én Marics Péter..
Peti:Én Marics Péter...
Pap:Fogadom,hogy..
Peti:Fogadom,hogy..
Pap:Veled leszek,jóban,roszban,egeségbe betegség...
Peti:Veled leszek,jóban,roszban,egeségbe betegség...
Pap:Míg a halál elnem választ.
Peti:Míg a halál elnem választ.Na akkor ez lement nálam is.
Pap:Megcsókolhatja a menyaszonyt!
Petinek nem kellet 2x mondani megfogta a derekam és magához húzott majd megcsókolt.
Majd mondani kellet azt a valmit amikor a pár elkezdi felolvasni azt a papírlamot amit ők irtak a szerelmes valamit.
Peti:Uhh..hát hol is kezdjem.Talán az elején..4 éves voltál én meg 6 mikor megismertuk egymást bár akkor még nem tudtam akivel gyerek fejjel beszélgetej életem éetelme lesz.Ha nincs az én legjobb barátom Valkusz Milán és nem kezdek ell tenisezni akkor lehet örök életembe szingli lennék sok,sok nehezen mentünk át de valahogy meg oldotuk és újra összejöttünk.A nehéz megpróbáltatás ellenére is szeretük egymást.És ez így is fog maradni.Szeretlek Valkusz Dorottya!-mondta de már a végén csak zokogot.
Dóri:Nahh..igazábol én nem nagyon irtam monológot de...az elején gyűlöktelek de egynap minden megváltozott mégpedig akkor!Sok nehezen mentünk át de megcsináltuk és tudatni akkor veled Marics Péter 3 leszünk!
Peti:Miii!Úristen!Dóri!-majd fell kapot és megcsókolt.-Apuka leszek?
Dóri:Igen!Apuka leszel Marics Péter!Lezalott minden vettünk egy házat és fiunk született Marics Ádám.Peti sokat focizik velle kis kora óta mivel már 9 éves.Hamar elszalat az idő.Milán és Zsófi is fér és feleség és van nekik egy lányuk Valkusz Mira.Szóval elrepult az idő a fejünk fölött de ez van.Boldogan élünk míg megnem halunk.
Vége!
KAMU SEDANG MEMBACA
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
Fiksi PenggemarBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...