~~~Reggel~~~
Július 7.
Reggel Peti kiabálására keltem. Legszívesebben megfojtottam volna de nem tettem. Lassan lebalagtam a lépcsōn majd mettem a konyha felé.
Milán:Szia hugi! Jó reggelt.
Dóri:Jó lenne ha nem Peti kiabálására keltem volna fell.
Peti:Jó bocs! -bunkózott.
Csináltam magamnam kávét majd mentem fell a lépcsōn. Majd kezeket éreztem a derakamon.
Peti:Szia kislány!
Dóri:1nem vagyok kislány. 2 TAKAROGY!!
Gyorsan kimásztam a karjai közül majd fell menten a szobánba majd össze készülödtem.
Ruhám:A hajamat kifésültem majd kivasaltam. Sminkett nem volt kedvem fellrakni ezért csak mentem reggelizni. Gondoltam zabkását csinálok. Majd vágtam össze almát. Leültem a kanapéra megenni.
Milán:Hugi segitesz ebédet fōzni?
Dóri:Persze.Csak valki menyen ell a boltba fellírom mitt kell venni.
Peti:Én elmegyek.
Dóri:Oké.5 perc és itt vagyok.
Fell menten össze írtam a bevásáró listát majd egy szatyrot(vagy mi a neve??)is levittem.
Dóri:Itt vagyok!
Peti:Kösz!
Ezzel Peti ellisment. Addig én nekiáltam a konyhába pakolászni. Milán meg fell ment a szobájába. Már félig végeztem mikor ajtót nyitodásra lettem figyelmes.
Peti:Megjöttem!
Dóri:Jó akkor segits össze pakolni meg hívd let milánt!
Peti:Rendbe cica!
Dóri:Ha mégegyszer cicának hívsz kitépem a nyelvedet a szádból.
Peti:Oké....
Össze pakoltunk. Majd Milánnal megcsináltuk a vacsorát. Spaghetti lett. Mindenki vacsorázot és Peti persze itt aludt a vendég szobába. A napaliba beszélgetek mikor eszembe jütott, hogy akkor már mindegy lenne ha ide költözne Peti. 1.midig nálunk csövel. 2.Mert mért ne. Gondoltam szólok a fiuknak.
Dóri:Milán hollod mi lenne ha ide költözne Peti? Úgyis is egésznap nálunk van.
Milán:Nekem oké! Ha Pettinek nem akadáj?
Peti:Nekem tökéletess.
Dóri:Akkor oké. Sziasztok!
Ezzel a lendülettel felmentem a szobámba és csak gondolkodtam. Mitörténik vellem? Egyik perce megfojtanám a másilba meg kedvelem? NEM NEM Dóri ezt kikel verned a fejedbōl Maricsot ō csak kihasznál! Estte lett úgy hogy fellvettem a pizsimet majd lefeküdtem aludni.Július 8.
Reggel szokásosan Peti hangjára kelttem. Csak megakartam ölni, de inkáb nem mert még a végénél én került börönbe.Lementem a lépcsön és nekiáltam a kávé készitésének.
Milán:Jó reggelt!
Dóri:Neked is! Jó reggel Peti! -nem szólal meg-Akkor így jártál.
Megittam a kávém majd feltöztem. Egy fekete crop top pot és egy kék szagatott farmert vettem fell. A hajamat csak kifésültem majd kivasaltam.~~~Time skip~~~
Délután 16:30 lehettet mikor gondoltam elmegyek az egyik fiu barátommal sétálni. Szoltam Milánnal, hogy elmentem. Dóri:MILÁN ELMETEM AZ EGYIK FIU BARÁTOMMAL SÉTÁLNI!
Milán:OKÉ!
YOU ARE READING
Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff)
FanfictionBEFEJEZETT! :) Sziasztok! Ez a köny Valkusz Dorottyá-rol fog szolni.23 érte lány 2 "néha" kisfiusan fiselledō ember társaságában. Valkusz Milán az a bátya és Marics Peti pedig a kesōbi "pasija".Néhány kedvenc részlet ami kint van. "Peti:Ohhh.. akkor...