31.rész 18+

797 25 0
                                    

---Dóri szemszöge---

Reggel arra keltem,hogy valaki puszilgatja az arcom.Oldara néztem majd Petit láttam meg.
Dóri:Jó reggelt baba!
Peti:Neked is drága!
Dóri:Mit szeretnél majd reggelizni?
Peti:Hmmm.Tükörtojás.
Dóri:Oké!Fell öltözök addig kelsd fell Milánt!-álltem fel majd mentem a ruhás szekrényhez.
Peti:Oké!-állt fel az ágyrol maj od jött még és meg ölelt.-Szeretlek!
Dóri:Én is téged!-fordultam meg majd meg csókoltam.
Heves csókolózásba kezdünk.Majd neki nyomot a falnak és elkezdte a nyakamat puszilgatni majd néhány helyen ki is szívta.
Dóri:Pehh..Pethhi..-nyögtem a nevét.
Peti:Shh.Csak élvezd!-majd felvet és le rakot az ágyra.-Jobb le ha ezt le vennènk.-mutatott a pizsimre.
Dóri:Uhumm!-bólogattam.

Majd azzal a lendülettel le rántotta rólam a nadrágom.Majd le vette a pólóm.Elkezdte az egész testemet csókolgatni majd a bikini vonalamnál szépen lasan végighuzta az uját.Majd azokat is be hintette apró csókokal.Majd a le vette a bugyimat.Hirtelen meg éreztem a nyelvét.Megfeszültem majd jóleső sohajok hagyták ell a számat.Majd meg éreztem magamba az uját.Elsőnek egyet majd későb már 3 uja mozgot bennem.A paplant szoritottam.Egyre hangosab nyögések hagyták ell a számat .Majd abba hagyta,oda ment az éjeli szekrényhez majd ki vett belóle egy durexet.Levete a gatyájat majd kibontota és fell huzta.Vissza jött hozám és felém kerekedet (ez így értelmes?) Megcsókolt és heveseb csókcsatába keztünk majd meg éreztem magamba a férfiaságát.Fellnyögtem majd egyre gyorsaban kezdett benem mozogni.
Dóri:Petihh....pehh...tiii!-nyögtem hangosan.
Peti:Mondtam már,hogy az én nevemet fogod nyögni!-megcsókolt.-Élvezd!
Majd be durvurt.A lepedőt szorongattam.Néhány jó eső sóhaj az ő száját is ell hagyta.Egyszer csak meg éreztem a a gyönyört.Nem sokal utánam gondolom ő is elment mivel hangos sóhaj hagyta ell a szájá.Levete az óvszert majd ki dopta a szobába lévő kukába,melém feküdt majd be takart minket paplanal.
Dóri:Szeretlek!
Peti:Én is!-puszilt meg majd meg ölelt.-Én is téged!
Pihentün majd fell öltöztünk.
Ruhám:

Peti ruhája:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Peti ruhája:

Lebalagtunk a lépcsőn majd én a konyhába mentem kávét csinálni Peti meg keltette volna Milán de ő már fent volt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Lebalagtunk a lépcsőn majd én a konyhába mentem kávét csinálni Peti meg keltette volna Milán de ő már fent volt.A napaliba tefonozot.
Milán:Leközeleb halkaban  kérhetem!-mondta álmos hangon.
Hirtelen azte tudtam,hogy reagáljak.Tiszta vörös voltam.
Peti:Már nem azért de mikor te Zsófival khhh akor én szó nékül halgatam de majd meg probjuk.
Dóri:Kész a kávé!-szólaltam meg.-Milán neked jó a tükörtojás vagy valami mást csináljak?
Milán:Nekem jó.
Dóri:Drágám meg teritesz?
Peti:Persze Tücsök!
Megregeliztünk majd elmentünk Petivel a körmösömhöz.Őt csak ell ráncigáltam,hogy ne egyedül üljek ott
3 óra alat meg lettünk.
Körmöm:

Még vissza fele bw ugrottunk a boltba utána meg haza mentünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Még vissza fele bw ugrottunk a boltba utána meg haza mentünk.Otthon csináltam egy insta storyt.

Story:

Haza értünk majd meg csináltam az ébédet ettünk majd Milán ellment Zsófihoz ott ia alszik mi meg a kanapén filmeztünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Haza értünk majd meg csináltam az ébédet ettünk majd Milán ellment Zsófihoz ott ia alszik mi meg a kanapén filmeztünk.Kint mindig van 2 jó puha pléd.Peti hozott popcornt meg chipest meg ugye csokit.Összs bujtunk majd Neki áltunk a filmnek.Az ablakomon át-att néztük után elpakoltunk majd ellmentünk fürödni majd le ia feküdtünk aludni.

Na igen ezer év utátujra rész.Sokat gondolkodtam,hogy mégis mi legyen enek a résznek a sorsa de végül mint láthatjátok ki került.Holnap megpróbálok írni de csütörtökön 7 órám van így 3:15  érek haza de pénteken meg csak 4 ami azt jelenti,hogy 12:15 itthon vagyok szóval várható rész.Puszilok mindekit.Csók!❤❤

Utálat vagy Szeretett??(Marics Peti ff) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora