21.Bölüm

29.1K 955 334
                                    

Keyifle okuyun bebeklerim ❤️ çarpılmadan tabii oruç oruç :**

Vote sınır: 220 yorum: 160

21.Bölüm

Ayaklarımı önümdeki sehpaya uzatmış bir şekilde paylaştığım fotoğrafı inceliyordum.

Gelen yorumlar ve beğeniler daha fazla fotoğraf atma hevesimi yerine getirirken dudaklarımın arasındaki vişneli lolipopu emerek gülümsedim.

Asansörde Melih ile çekildiğim fotoğrafın oldukça güzel olması karnıma kıramplar girmesine neden oluyordu.

(Kızımız farklı ama poz olarak kıyafet olarak böyle)

(Kızımız farklı ama poz olarak kıyafet olarak böyle)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MelihTuran ve 985 diğer kişi beğendi.

Nil_Ay sonunda omuzuma ceket bırakacak birini buldum 🔥

221 yorum...

MelihTuran, Yanıyor muyuz?
Nil_Ay •MelihTuran, Evetttt

Selim, Bacaklarının pürüzsüzlüğü 🔥

Barış yalçın, Çok eteşliyim bebeğim.

MelihTuran •Barış yalçın, gel gel koçum ben söndüreyim 😡

Serpil, çok güzelsin 🔥

Melih'in yanıtına güldüm. Deli adam beni kıskanıyordu. Derin bir nefes alarak telefonu elimden bıraktım. Saat on ikiye geliyordu ve abim gelmeyeceğini söylemişti. Kim bilir hangi kızla işi pişiriyordu şimdi. Üzerimde askılı, saten, kırmızı geceliğimle koltukta oturmuş Melih'in duştan çıkmasını bekliyordum. Beraber filim seyredecektik ancak ben çok yorulmuştum. Bu gece yaşananlar aklıma geldikçe ise delirmenin eşiğine geliyordum.

Şerefsiz piç! Bir de beni tehdit ediyordu.

Ama suç bende sosyal medyadan aşık olup açık seçik şeyler atarsam böyle olur!

Aslında sadece suç sosyal medyada değil ki suç okuduğum kitapların da! Ben kitap hayatlarını sevdiğimi söylemiştim! Kitap gibi güzel sonlu olacağını sanan aklım sıçayım ben ya!

Off offf.

Gözlerimi kapatıp başımı arkaya doğru attım. Melih gelmedne birazcık kestirsem ne olurdu ki, değil mi?

Birkaç dakika sonra üzerimde hissettiğim bakışlarla gözlerimi açtığımda karşımda beline bağladığı havlu ile bana bakan Melih'le göz göze geldim.

İki Gözüm +18 / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin