Selammm! Bölüme geçmeden önce vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ❤️
Bölüm kısa olduğu için gönlünüzden ne koparsa diyerek 200 vote sınırı koyuyorum. Her bölüm 2k küsür okunup 200 vote almaması üzüyor...
Yorum sınırı: 150
Keyifle okuyun!
23.Bölüm
Üzerime geçirdiğim gri sweatshirtü mini eteğimin içine sokuşturup aynada son kez kendime baktım. Bacaklarımın pürüzsüzlüğü gülümseme neden olurken makyaj masamın üzerinden aldığım parlatıcı spreyi bacaklarıma sıkarak elimle iyice yedirdim. Her seans için büyük miktarda ödediğim epilasyon parası gerçekten helaldi. Bu kadar iyi olacağını yaptırırken hiç düşünmemiştim.
Her her zaman ağda yapılmıyordu ve gerçekten ağda inanılmaz kötü bir çileydi.
Son kez bacaklarıma bakıp öpücük attıktan sonra yatağın üzerindeki siyah küçük çantamı alarak odamdan çıktım. Abim ve pek sevgili öpemediğim, öpmeye erişemediğim Melih bey salonda otururken onlardan nasıl kaçacağımı hesap etmemem benim aptallığım olsa gerekti.
Baran şerefsizin nişanlısıyla telefonda detaylıca olanları anlattıktan sonra buluşmak istediğini dile getirdi ve bu benim işime geldiği için, fırsatı tepmeden kabul ettim.
Salona girdiğim gibi göz göze geldiğim Melih'in bakışlarını hissettiğim de içimdeki dev dinazorlar karnımda ateş çıkarmaya başlamışlardı.
Benim odamın girişine kenetlenen gözlerinin güzelliğiyle duvara tutunmamak için zor tuttum kendimi.
"Hayırdır abicim? Nereye?" Diye sorana abim ile 'kes seni güzel anlarımın katili' demek isteyen dilimi dişlerimin arasına kıstırdım.
At kuyruğu yaptığım saçımı iki yana sallayarak gülümsedim. "Dışarı çıkacağım abi."
"Pijama takımınla mı?"
"Ha?"
Diliyle dudaklarını ıslatıp güldü. "Git indir şunu doğru dürüst bir şey giy."
Ama... Ama ya!
"Güzel abicim giydiğim etek oldukça ideal boyutta neden zorluyorsun?" Ben sana karışıyor muyum? Hayır tabii ki karışmıyorum.
Abim sabır çekerek Melih'e baktı. O baktığı için ben de yönümü ona doğru döndürdüm. "Melih, ideal mi boyutu?"
Yok artık!
Abi, 'o adam benim rüyada seviştiğim adam' demek vardı şimdi. Sorduğu soruya baksana ya... Günah ama şimdi abime. Ne kadar da saftı, garibim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Gözüm +18 / Texting
Roman pour Adolescentswayhaline: Kız olduğuma yemin edebilirim ve kanıtlarım. *resim Baran: Hass*ktir! Baran: Bune lan!!! wayhaline: kalça? sen ne olarak görüyorsun ki? wayhaline: Hıyara benzeyecek hali yok ya. tövbe estağfurullah. Yetişkin içerik bulunur lütfen rahatsız...