5. Bölüm

48.7K 1.1K 106
                                    

Hadi hadi bir oy alayım da sevineyim be gardaşş.

Keyifli okumalar....

5.Bölüm

Dışarı çıkmak için üzerime aldığım ceketimin yakasını düzeltirken bir yandanda Baran'ı düşünüyordum. İki gündür ne o ne ben mesaj atmıştık birbirimize. Nedense o bana atsın istiyordum. Evet, bunun imkânsız olduğunun farkındaydım ama ne bileyim belki bir ihtimal atardı.

Çantamı yatağımın üzerinden alıp derin bir nefes aldım. Ne kadar güzeldim ben öyle. Gecelikler ayrı elbiseler ayrı bir yakışıyordu bana. Aynadaki yansımama öpücük attıp kapıya yöneldim. Odamdan dışarı çıktığımda abimin bağırışlarını duydum.

"Hadii be! Hadi Dilberay!" What? Ha?

Gözlerim iri iri açıldı. Abim eve kız mı atmıştı yani. Hatta salonda mı o işi görüyordu? Kusmamak için zor tuttum kendimi.

"Gözünün yağını yiyeyim senin be Dilberay! Aşta gel!"

Yok yok kafayı yememek için onu gitmeliydim yanına.

"Hadi güzelim! Aşta gel, yaparsın sen yavrumm!" Koridorun duvarına yaslanarak başımı içeriye doğru uzattım. Görmek ve korkmamak adına bir elimi yüzüme siper etmiş parmaklarımın arasından bakmaya çalıştım.

İçimdeki imanlı kız tüm duaları okumaya başlamıştı. Hatta o kadar kapıtırmıştım ki kendimi başımı ritimle "Allah Allah" diye iki yana sallıyordum.

"Dil- ahhh Dilber- ay!" Kendimi salona attığım gibi çığlığı bastım. Benim çığlığıma abim de eşlik etti. Karşılıklı çığlık çığlığa bağırırken abim aniden susup bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı. Korka korka abimin üzerini kontrol ettim. Üstü giyinikti ve kimse yoktu. Etrafta dağılmış yastıklar ve televizyonda kişneyen at hariç.

"Abi?"

"Nilay?"

"Abi?" Yutkundum.

"Nilayyy?"

"Ab-"

"Kes lan! Siktir git salak! Abi de abi! Ne oldu? Ne?"

Tamamen bir yanlış anlaşılma üzeri seni basmaya geldim lâkin umduğumu değil bulmadığını da bulmadım. Bu söz böyle miydi ya?

"Nilay!"

"Ha?"

"Ulan niye kuyruğu yanmış maymun gibi çığlık atıyorsun?" Terlemiş saçlarını arkaya atarak derin bir nefes aldı.

"Ben," şirince gülümsedim. "Tamamen yanlış anlaşılma," dedim iki elimi bir şey yok dercesine sallayarak. "Dışarı çıkacaktım ama bil bakalım ne olmuş?" Diyerek abartı bir şekilde sorarken aynı zamanda da geri geri gidiyordum.

İki Gözüm +18 / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin