5. BÖLÜM

142 10 13
                                    

Yeni bölümden hepinize merhaba,  biliyorsunuz ki başrol erkek karakterimiz daha ortaya çıkmadı ama bu bölüm sahalarda Akay 'ı görücez.

İyi okumalar

AKAY

Gördüğüm kişinin aslında beni şoka uğratması saçmaydı , tahmin etmeliydim , Barış dibimden ayrılmıyordu , okula ilk geldiği günden bilmeliydim Barış beni rahat bırakmayacaktı.
Barış acısı geçmiş olacak ki yerden kalktı ve karşımda durdu.

"Napıyorsun kızım , çocuğum olmayacak lan. " dedi Barış , ardından ayağa kalktı ve toz olan siyah pantolonunu elinin tersi ile sirkeledi

"Saçmalamayı bırak burada ne yapıyorsun? " dedim bağırarak , tüm sinirimi Barış 'tan çıkarmak istiyordum. Sürekli beni böyle takip ederse onun için kötü olurdu zaten kendisinden haz etmiyordum .

"Asıl sen ne yapıyorsun ? Senin Vural ile ne işin var ? " dedi ve sinirden kasılmış çenesini ovmaya başladı. Ardından sessizce düşündü. Sonra bana döndü :

"Lan sen , yoksa yeniden mi başladın ? " dedi . Onun bu söyledikleri komikti , kendimi yere ata ata gülmek istedim . Zaten onun yüzünden olmuştu her şey bunu onun yüzüne vurma isteğim arttı.

"Ben mi başladım,  geçen sefer sen vermedin mi ? Zorla bana o gece içirtmiştin hatırlıyor musun ? " Keşke o gece hiç yaşanmasaydı , biz o partiye gitmeseydik, o partide ölüm olmasaydı. Kendimden habersiz içtiğim o haplar benim için dönüm noktası oldu.

"Bak tamam hatamı biliyorum sürekli yüzüme vurup durma,  hem o gece benim kafamda yerinde değildi. " dedi ve yüzümü avuçladı . "Ben sana zarar verir miyim hiç ? "
Yalan söylüyor Menis inanma Menis , tüm suç onun Menis diye kendimi rahatlatirken iç ses yine geldi niye kendini rahatlatmaya çalışıyorsun tüm suçu Barış 'a yıkınca vicdanın rahat edecek mi ? Senin o gece suçun yok mu ? Dedi o iç ses.
Ben gerçekten vicdanımı rahat ettirmek için Barış 'ı mı suçluyordum.

"YETER , YETER , SUS ARTIK , BEN SUÇLU DEĞİLİM BEN BİR ŞEY YAPMADIM. " Ben bir şey yapmadım , kriz geçiriyorum ama duramıyorum , elimden bir şey gelmiyor.Kafama vuruyordum bunun farkına bile yeni varıyorum.

"Menis bana bak ."Barış yanıma geldi ve ellerimi avuçladı ovmaya başladı,  beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Menis senin bir suçun yok tamam mı ? " kafamı kaldırdı "Yüzüme bak , sen hiç bir şey yapmadın . "
Kafamı salladım , ona ayak uydurdum beni sakinleştirebilirdi.

"Ben özür dilerim Menis , çok özür dilerim ama yemin içerim senin iyiliğini istiyorum , sen tekrar o boka bulaşma istiyorum , sadece beni sev istiyorum. " derin bir nefes aldı "Çok mu şey istiyorum? "

Sesimi çıkarmadım haklıydı,  ama ben onu sevemezdim Barış 'ın o gece ile ilgili hiçbir suçu yoktu ben vicdanımı rahatlatmak için tüm suçu ona atıyordum. Ama yine de benim suçum onların suçunun yanında bir hiç olarak kalırdı.

"Bak Barış bugün çok şey yaşadım hiç iyi değilim, yarın okulda konuşalım lütfen . " kafasını salladı , elini uzatarak beni yerden kaldırdı.

YAŞAMIN GÖLGESİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin