Yeni bölümle geldim oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum .
İyi okumalar .GEÇMİŞE TAKILI İZLER
Siz hiç hayatınızda keşke kelimesinin kullandınız mı ? Ben çok kullandım fakat kullandığım keşkeler arasında beni yıkan bir keşke vardı . O parti.
Keşke hiç gitmeseydik, keşke Bahar 'ı bırakıp eve gitmeseydim . Bunlar benim en büyük pişmanlıklarım.Sürekli unuttum dememe rağmen unutamıyorum, belki size saçma gelir fakat ben gerçekten unutamıyorum. Zihnimden silinse vicdanım rahat etmiyor. En önemlisi de o gece ben gittikten sonra ne olmuştu.
Esra Hanım ile konuşmuş evde oturuyorum, o kadın gerçekten güvenilir birine benziyor belki de yıllardır bulunmayan , çözülmeyen şeyi o çözerdi.
Evde oturmak da benim için sıkıntıydı, bu dolap , yatak ve oda neredeyse her şey onu bana hatırlatıyordu.Onun bu odada güzel anılarımız vardı , geçmiş Eki yine canımı acıttı. Bahar'ın ela gözleri , sarıya yakın ışıl ışıl parlayan saçları gözümden gitmiyordu .
Onun gülüşü, o gülünce sanki tüm dertler unutuluyordu. Bahar'ın sanki hiç sıkıntısı yoktu , hep mutluydu .🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳
Okula gelmiş , teneffüse çıkmıştım , salak Helin'i izliyordum . Güya arkadaşım olan kız beni satmış karşımda Barış ile cilveleşiyordu.
Tam ben bunları düşünürken kafama top yemem bir oldu , yediğim top beni öyle bir sarstı ki kafam öne doğru düştü. Topu kimin attığına bakmak için kafamı kaldırdım.
"Hey bir elli , topu atsana. " tabi ki salak Akay 'dı.
Topu bilerek attığına yemin içebilirim ama kanıtlayamam."Attığın gibi gel ve al . " dedim ve kafamı ovdum, koskoca basketbol topunu kafama atmışlardı.
Akay ağır adımlarla yanıma geldi ve topu aldı , gideceğini düşündüm fakat gitmedi . Topu arkadaşlarına attı ve yanıma oturdu.
"Ne yapıyorsun sırık" dedim , o bana bir elli derse ben de böyle karşılık veririm.
" Ne dedin sen ?" Dedi ve kahkaha attı.
"O gün beni öpüp niye kaçtın ." Dedi ve kalbini tuttu " kalbime iniyordu . " Aklıma o an gelince utanç duygum ortaya çıktı. Aynı zamanda salak gibi davranmıştım, öpüp kaçmak ne be.
"Bir şey söylemeyecek mısın ? " dedi , cevap veremedim , kafamı eğdim ve sustum , her zaman ki gibi. Susmak kolaydı önemli olan konuşmaktı.
" Ben cevabımı sanırsam aldım . " dedi ve yanağımdan makas alarak ayağa kalktı .
" çıkışta beni bekle , buluşalım. " sırıtarak basket sahasına gitti.Zilin çalmasıyla yerimden kalktım ve okula girdim , sınıfa girdiğimde Helin sırada oturuyordu. Bu yaptığı yüzsüzlüktü, hem beni bir kere bile arayıp nasıl olduğumu sormamıştı.
Attığı storyler de ise Barış ile atmıştı, Barış'a çorba içirdiği şeyi bile atmıştı ,bana bi geçmiş olsun bile dememişti.
Bu kadar mı zordu , gerçekten kendini dost olarak mı görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMIN GÖLGESİNDE
Roman pour AdolescentsHayat bazen acımasızdı , pişmanlıklarla doluydu , herkes hayatında bir kere de olsa pişman olmuştu değil mi ? Ben susmuştum , hayatımın dönüm noktası olan o olayda susmuştum , bu yaptığım benim en büyük pişmanlığımdı. O karanlık gecede hayatının h...