11 . BÖLÜM

87 6 18
                                    


Öncelikle hepinize iyi bayramlar umarım bayramınız güzel geçiyordur.
Yeni bölümden herkese merhaba , yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
Bu arada kitap nasıl gidiyor ?

İYİ OKUMALAR ...

GECEYE KİLİTLİ KALPLER

"Damla kime diyorum,  gel buraya konuşacaz ." Dedi kızın annesi .
Genç kız çantasını yere fırlattı ve kapıyı sertçe çarparak içeri yürüdü.

"Yeter artık bıktım,  Damla onu yap , Damla kalk , Damla otur , yeter ben de bıktım. " dedi kız.  Damla salonda yere çöktü ve ağlamaya başladı.

"Babanın işi için yapmak zorundasın ." Dedi annesi duygusuzca,  kelimelerinde hiçbir duygu yoktu , bunları söylerken yüzünde mimik dahi oynamıyordu .

"Sizin iş anlayışınız bu mu ? Elli yaşındaki adamla birlikte olmam mı ? " dedi genç kız ve ardından sol yanağında sert bir tokat hissetti . Kafası sağa doğru eğildi ve kısa saçları kulağının arkasından çıktı .

"Kes sesini terbiyesizlik yapma ." Dedi ve parmağını kızına doğru salladı.
"O adam da bunları belli etme işini düzgünce yap. " dedi ve kızını yerden kaldırarak merdivenlere doğru itti .
"Gerekirse o adam ile ilişkiye bile gir , hadi şimdi yukarı çık ve duş al ." Dedi .

Genç kız yukarı doğru adımladı,  yürüyordu,  bedenini hissediyordu fakat ruhu yoktu . Genç kızın ruhu burada değildi onun ruhu kirlenmişti en az bedeni kadar kirlenmişti.

Genç kız çaresizce odasına girdi , bu oda duvarlar , onun üzerine geliyordu . Hayatını en güzel yaşlarını bu şekilde yaşayacağını düşünmemişti hiç.
Hep sevilmek istedi , biri tarafından sevilmek . Canı yandığında onun için koşuşturan biri olsun istedi genç kız. Maalesef böyle biri hiç olmamıştı,  hayatına onu dostça seven biri bile girmemişti . Ona hep sırtını dönen kazık atan kişiler denk gelmişti.

Damla üstünü yavaş yavaş çıkardı,  bunları yaparken de aynı zamanda aynadan kendine bakıyordu.  Güzel bir kızdı fakat bir işe yaramadığını düşünüyordu .
Üstünü çıkardıkça vücudundaki morluklar ortaya çıkmaya başladı.

Son olarak iç çamaşırlarını da çıkardı ve yere attığı kirlileri alarak banyoya girdi . Küvette şu dolmuştu,  elindekileri sepete attı ve yavaş adımlarla kuvvetin yanına gitti .
Önce sağ ardından da sol ayağını atarak küvete girdi , tüm vücudunu küvete bıraktı.
Suyun içinde biraz bekledi , canı hiçbir şey yapmak istemiyordu kolunu kaldıracak hali bile yoktu .
Kendini bu suda boğmak istiyordu , kendinden iğreniyordu,  böyle bir genç kız olduğu için kendinden igreniyordu .

Kafasını yavaş yavaş suya soktu , sessizce bekledi ölümü bekledi , nefesi kesilmeye başladı. Ardından Bahar canlandı gözünde,  olum ne zordu ama o gece Bahar ölmüştü.  Bahar onlar yüzünden ölmüştü bu gerçekler yüzüne tokat gibi çarptı.  O gece geldi gözünün önüne,  herkesin suçunun olduğu gece geldi aklına.

"Hadi ama Bahar alt tarafı bir içki içeceksin abartmaya gerek yok . " Dedi Damla ve elindeki içkiyi kızın ağzına verdi . Menis lavaboya gidince , Damla ve diğerleri onu bu masaya getirmişti .
Bahar içkiyi içti hiçbir şeyi bilmeden içtiiçindeki hapları bilmeden içti.
O sırada Damla'nın telefonuna mesaj geldi .

YAŞAMIN GÖLGESİNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin