⌘|12

376 42 21
                                    

Anlamayanlarınız olmuş onun için birkaç birşey anlatacam.

1) Jungkook erkek. Erkek ama göğüsleri var. Bebeği var ve onu emzirmesi için memeleri var yani. Yada en doğru tabir ile trans olduğunu düşünebilirsiniz.

2) Jungkook feminen giyiniyor. Elbise fotoğrafları filan koymuştum.

3) Diğer karakterler(Lia,Chanyeol,Hyeri,Hyunjin,Jimin vs)
jungkook'un erkek olduğu biliyor.

Bakın arkadaşlar, anlamadığınız şeyler olursa lütfen bana söyleyin. Ve lütfen bölümleri ve bölümlerin sonuna yazdığım şeyleri okuyun. Jungkook kız mı? Jungkook feminen mi? Sorularını sormuştunuz oysa ben 4'üncü bölümün sonunda jungkook'un feminen giyindiğini, göğüslerinin olduğunu söylemiştim. Bunlara çok dikkat edin lütfen.

Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli. Dünkü yaptığınız yorumlar için gerçekten ağlayacaktım, yeminle. Yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oluyorum. Yorum yapın tamam mı? Oy vermeyi de unutmayın ama ;)

Süprüzz!

Bölüm jiminin ağzından :)

🌘🌕🌒
----

Gözüme giren lanet güneş ışıkları ile uyanmıştım. Battaniyeyi üzerimden atıp kendimi doğrulttup oturdum. Uyku mahmuru haliyle birkaç saniye etrafıma baktım. Kendime gelmek için yüzümü biraz ovaladım. Ayağa kalkıp neredeyse düşmek üzere olan şortumu yukarı çektim. Üzerimde sadece basketbol şortum vardı, geceleri yarı çıplak uyumayı seviyordum. Çünkü ancak öyle rahat uyuyabiliyordum. Deli gibi uyuduğum için sabah tişörtümü beni boğuyor bir şekilde buluyordum. Ben yani mega zeka jimin çözüm olarak yarı çıplak uyumaya başlamıştım. Böyle olunca da alışkanlık olmuştu haliyle.

Ensemi kaşıyıp aynanın karşısına geçtim. Sırıtarak saçlarımı geriye attım. Kendime ıslık çalarken,

"Olum jimin bugün de çok yakışıklısın, allah vergisi işte ne yapasın."

Kendi kendimi övmeyi bırakıp banyoya girdim.

Banyodan belime sarılı havlum ile çıktım. Kendimi kurulayıp dolaptan çıkardığım beyaz tişörtümü altına gri kot pantolonumu giydim. Kemerimi de takıp spor ayakkabımı giydim. Tekrar aynanın karşısına geçip gözlerimin önüne gelen saçlarıma baktım. Uzamışlardı, bir ara berbere gitmeliyim diye aklıma not ettim. Saçlarımı ikiye ayırıp dolabımın içindeki çekmeceden birkaç tane yüzük çıkardım. Parmaklarıma geçirip kontrol ettim. Yüzük takıntım vardı. İlla 2-3 tane yüzük parmağımda olacaktı. Bileğim de boş durmasın diye de siyah saatlerimden birini taktım. İşte şimdi olmuştu.

Tekrar aynanın karşısına geçip yukarıdan aşağıya kadar kendime baktım ve kendime ıslık çaldım. Fazla egoluydum biliyordum ama sizde de şöyle yakışıklılık, şu endam, şu boy pos olsa. Yani egolu olamamak imkansız gibi birşey.

"Olum jimin bu kadar seksi olma, herkesin dibi düşer yoksa."

Biraz daha konuşursam kriz geçireceğimi bildiğimden kendimi odadan dışarı attım.

Koridorda yürürken kookie'nin odasının önünde durdum. Acaba içeri girsem mi? Belki uyuyordur çünkü saat sabah 8 bile olmamıştı. Dudaklarımı dişleyip kapıyı yavaşça üç defa çaldım.

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin