⌘|20

214 29 84
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar canlarım~

📝📚🏫
________


Mutfakta şarkı mırıldanırken aynı zamanda yemek yapıyordum.

"Ye-yeah~ ye-yeah~ ye-yeah~ euphoriiaa~"

"Vayy. Jungkook-sshi, sesinin güzel olduğunu biliyordum ama şimdi böyle dinleyince gerçekten de muhteşemmiş."

Bir anda jimin'in konuşması ile irkilmiş, bir iki adım geri gitmiştim. Jimin, kucağında tuttuğu sehun ile kapının girişinde durmuş, sözlerinde ki samimiliği ile gülümsüyordu.

Şarkı söylemeye o kadar dalmıştım ki onun geldiğini bile anlamamıştım. Sonra aklıma gelen itirafı ile yanaklarım kızardı.

"Şe-şey ben teşekkür ederim."

Utana sıkıla teşekkür etmiş, kaçamak bakışlarla ona bakmıştım. O ise sadece tebessüm etmişti. Bir tebessüm insana nasıl bu kadar yakışırdı-

*Bibip bibip bibip*

Fırından gelen ses ile hemen yana döndüm. Fırında patates yapmıştım. Elime hemen eldivenleri geçirip fırının kapağını açtım. Sıcak tepsiyi tezgaha bırakırken etrafı güzel kokular sarmıştı.

"Hmm. Çok enfes gözüküyor."

Bir anda arkamdan gelen ses ile neredeyse çığlık atacaktım. Jimin, hemen arkamdaydı ve kucağında ki minik bebeğim elini bana uzatmaya çalışıyordu.

Sakince arkamı dönüp sehun'u jimin'den aldım. Sehun, ağzındaki emziği emerken yana döndü ve bu sefer jimin'e elini uzatmaya başladı.

Minik elini jimin'e uzatmışken jimin, hemen bebeğimin minik elini kavrayıp, kocaman ellerinin arasına almıştı.

"Jungkook, sehunie niye böyle yapıyor?"

Jimin, kendi dediği şeye gülerken bende hafiften tebessüm ettim.

Aslına bakarsanız bende anlamış değildim. Bebeğimin yüzünü incelemeye başladım. Ona baktığımı hissedip, bakışlarını bana çevirdi. Bana benzeyen büyük gözlerini kocaman açmış ikimize de bakıyordu. Belki oyun oynamak istiyordur diye içimden geçirdim.

"Jimin, bahçede onunla oyun oynayalım mı?"

Jimin, dediklerime kafa sallamış sehun'un minicik parmaklarını okşamaya başlamıştı. Sehun'u tekrardan kucağına verdim.

Tepsideki yemeğin soğumaması için onu kapattığım fırının içine koydum. Arkamı dönüp jimin'e ve kucağındaki miniğime baktım.

"Hadi şu minik bebiş ile oynayalım biraz~"

Bunu derken sehun'u kucağında biraz sallamıştı. Tabi bu sehun'un 'ııı'layarak gülmesini sağlamıştı.

Sehun gerçekten jimin'i seviyordu. Bunu hissedebiliyordum.

"Jimin yavaş! Sehun'u düşüreceksin!"

Jimin'in arkasında durmuş onu sürekli uyarıp duruyordum. Kalbim ağzıma atıyor gibiydi.

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin