⌘|19

274 35 20
                                    

Merhabalar efenim!

Öncelikle 5k için çok teşekkür ediyorum 😘 halen tam olmadı ama olacak ksksjs

Evet biliyorum çok uzun bir ara verdim. Şimdi size bahanelerimi sıralıyayım: okul, konu kıtlığı, isteksizlik ve dahası ama ne göreyim birrrsürü güzel yorum ve onu yazan güzel okuyucular~

Beni resmen kendime getirdi, yani anlayın yorumlarınız benim için çok önemli!

Size söz veremem ama yazacağım ve bu kitabı çok güzel bir sonla bitireceğim, hep beraber bitireceğiz!

Sınır: +30 Oy  +30 Satır arası yorum

Üçlü emoji bulmakta zorlanıyorum, bir yardım eli de fena olmaz doğrusu :3 >>>

🏙️️🌇🌃
_________

Düşünceli bir şekilde televizyon ekranına bakarken sehun'un ağlaması ile irkilerek ona döndüm. Kumandayı elime alıp televizyonu kapattım.

Ağlayarak bana bakan bebeğimi kucağıma alıp merdivenlerden yukarıya çıktım.

"Tamam bebeğim~"

Odama girdiğimde kapıyı kapatıp sehun'u yatağa uzandırdım. Küçük masanın üstünde ki bez paketinden bir tane bez çıkarıp sehun'un yanına oturdum.

Kirli bezi banyodaki çöpe attıktan sonra tekrar yatağa oturup sehun'u kucağıma aldım. Kucağımda yan uzandırdıktan sonra minik bebeğimin yüzünü öpmeye başladım. Belki acıkmıştır diye düşünüp tişörtümü yukarı kaldırdım.

Sehun sütünü içerken sırtımı başlığa yaslayıp lia noona ile sabahki konuşmamızı düşünmeye başladım. 

Mutfaktaki sandalyede oturmuş parmaklarım ile oynuyordum. Jimin arka bahçede sehun ile oynuyordu. Lia noona ise önümde kahvaltı için birşeyler hazırlıyordu.

Daha fazla parmaklarım ile oynamayı kesip lia noona'ma baktım.

"Noona, sana birşey sorabilir miyim?"

Lia noona bana bakıp gülümsedikten sonra dolaptan tabak çıkardı.

-Tabi ki sorabilirsin tatlım.

Yutkunup bakışlarımı masaya çevirdim.

"Şey, hani dün sen çöpü dışarı çıkarmıştın ya?"

Lia noona hm'layınca devam ettim.

"İşte.. ben kapıyı kapatırken bir adam gördüm. Bahçeden çıkıyordu.. O adam neden gelmişti?"

Dedikten sonra onun duymayacağı bir şekilde nefes verdim.

Lia noona başta duraksasada sonradan cevap verdi.

-Ah, şeyy.. o mu? Adres sormuştu bende yolu tarif ettim. O kadar.

Dedikten sonra hızlı hızlı salatalıkları doğramaya başladı.

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin