⌘|18

307 36 45
                                    

Uzun bir aradan sonra merhaba 🙋🏻‍♀

Sınır: +30 satır arası yorum

🌂☂️☔

_________


Ne yani ben en başından beri rüya mı görüyordum??

Birkaç dakika jimin'in omzunda, gördüğüm rüyayı daha doğrusu kâbusu düşünüyordum.

Kafamı omzundan kaldırıp jimin'e baktım. O bana endişeli bir şekilde bakıyordu.

"Jimin..."

Elini belimden çekip gözümün önüne gelen saçı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

"İyi misin jungkook? Neden bir anda bağırdın?"

Sıkıntıyla oflayıp sırtımı koltuğa yasladım.

"Herşeyi anlatıcam ama önce sen söyle ben buraya nasıl geldim? ... Ve sehun?? Sehun nerde?!"

Diyerek hiddetle ayağa kalktım. Fakat jimin bileğimden tutup beni tekrar oturttu.

"Merak etme kookie, sehun'u ablam aldı. Ve ilk soruna cevap vereyim. Ablamı teyzeme bıraktıktan sonra dışarıda gezdim biraz sonra ablam bana mesaj attı gel beni al yoksa teyzem beni evire çevire sikcek diye kkkk gittim ablamı aldım ondan sonra eve geldik kapıyı çaldık ama sen açmadın-"

"Açmadım mı?"

Jimin kafasını sallayıp devam etti.

"Evet. Bizde çözüm olarak arka bahçenin çitlerinin üstünden atlayarak içeri girdik tabi ben hayvansı bir şekilde atladığım için birazcık ses çıkmış olabilir~ neyse, içeri girdiğimizde etraf tertemizdi ve misss gibi kokuyordu. Koltukta kıvrılmış uyuyordun, çok tatlıydın~ Heralde temizlik yaparken uyuya kalmışsın."

"Nee?"

"Evet. Bana da bazen öyle oluyor. Neyse işte bende seni kucağıma alıp kendi odama getirdim. Neden kendi odana diye sorma. Senden izinsiz odana giremezdim onun için."

Yorgunlukla nefes verdim. Jimin'in dediği gibi sanırsam temizlik yaparken yorgunlukla uyuya kaldığımı fark etmemişim.

"Kook.."

Jimin'e döndü bakışlarım.

"Sıra sende, rüyanda ne gördün? Ama anlatmak istemiyorsan anlatma, seni zorlayacak değilim ya."

Zorla da olsa tebessüm ettim.

"Evet, sıra bende. Onun için anlatacağım. Hem ben bu kâbusun anlamını çok merak ediyorum... Çok korkunç ve çok da kanlı bir kâbustu..."

(Herşeyi anlattıktan sonra)

Jimin bana ağzı açık bir şekilde bakıyordu. Ağzını kapatıp gözlerini birkaç kez kırptı. Sonra bana dönüp.

"Vayy be. Rüyanda beni katil etmişsin be kook... Tamam, kabul. Ben sinir hastasıyım. Sinirlendiğimde gözüm dönüyor fakat bir insan öldürecek raddeye gelmem. Yani beni öyle düşünüyorum. Neticede krize girdiğim zamanlar ne yaptığımın farkında değilim. Yani herşey olabilir..."

Sonra iyice bana döndü ve tek eli ile elimi tutup okşamaya başladı.

"Ama şöyle birşey de var. Sana zarar veren herkesi öldürebilirim, hemde hiç düşünmeden."

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin