⌘|14

282 36 16
                                    

O kadar mutluyum ki anlatamam, kelimelere sığdıramam.

Onun için hazır bu kadar mutluyum hemen bölüm atmalıyım dedim kendime.

İyi okumalar~😚
Ve sonda birazcık şey var işte şey...
Okuyunca anlarsınız.

🌦️🌧️⛈️
_______

Dolabımın karşısında öylece ayakta durmuş düşünüyordum. Acaba ne giysem diye? Yani normal insanlar gibi kahvaltı yapmaya gidecektik ve bu yüzden sade birşeyler giymeliydim. Sanırım bu olurdu.

(Jungkook'un kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jungkook'un kıyafeti. siyah kapüşonlu,maske,bere, gözlük yok!)

Elimdekiler ile beraber banyoya girdim. Çıkar çıkmaz direk aynanın karşısına geçtim. Gerçekten de çok güzel durmuştu üstümde.

Sehun'un yanına gidip,

"Sıra sende miniğim."

Çekmeceden sehun için bir tane tulum çıkardım. Sehun'a hızlı bir şekilde giydirip onu kucağıma aldım.

"İkimizde çok güzel olduk bebeğim."

Yanağına bir öpücük koyup odadan çıktım.

Kucağımdaki sehun ile ilerlerken karşıma jimin çıkmıştı. Siyah yırtık kotu, üzerinde Balenciaga yazan siyah kısa kollusu ve üzerindekilere uygun olan siyah spor ayakkabısıyla gerçekten çok iyi görünüyordu. Ve nedense yutkunmadan edememiştim. Yanıma gülerek geliyordu.

"Çok güzel olmuşsun kookie."

İltifat karşısında yanaklarım toz pembe rengine dönmüştü.

"Teşekkür ederim. Sen de çok iyi görünüyorsun."

Kıkırdamış sonra da kolundaki saatine bakmıştı. Kolu demişken bir tane kalın bileklik ve saat sol kolunda aynı şekilde iki tane zincirli bileklik ise sağ kolundaydı. Kolundaki dövmelerden bahsetmicem. Parmakları ise her zamanki gibi gümüş yüzüklerle doluydu.

Kafasını kaldırıp bana baktı sonra dudaklarını dişledi.

"Bu ablamda iki saat hazırlanamıyor. Değil kahvaltı anca öğle yemeğine yetişiriz."

- Kim demiş?

Ve o sırada lia noonanın sesi gelmişti. Lia noona da jimin gibi sportif giyinmişti. Üzerine giydiği yüksek bel siyah pantolon onun da üzerine siyah ama beyaz harflerle Freedom yazısı olan bir tişört giymişti. Tişörtün bir kısmını pantolonun içine koymuştu. O da çok iyi görüyordu. (Jimin ve lia için istediğim şeyi bulamadım :(

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin