🏔️🌨️❄️
———–"Beni anladın değil mi hyunjin?"
Hyunjin kafası onuncu kez salladı, hyeri planı kaç defa tekrar etmişti hatırlamıyordu.
Hyeri hyunjin'e gözlerini kısarak baktı, sonra tekrar işaret parmağını hyunjin'e yöneltti,
"Bana bak hyunjin, eğer senin yüzünden bir aksaklık çıkarsa, kimse seni elimden alamaz. Ona göre."
Hyunjin ellerini ben masumum dercesine kaldırmış, yalvaran bakışları ile hyeri'ye bakıyordu.
"Aşkım, tatlım, bal böceğim, yeter artık. Oldu kaç defa anlattın, anladık heralde. Merak etme, sen ve senin mükemmel ötesi planın işe yarayacak."
Hyeri gözlerini devirip,
"Bal böceğim ne ya? Gerizekalı. Ama evet planım kesinlikle işe yarayacak ve o şerefsiz gününü görecek!"
Hyeri yumruklarını havada saklarken, hyunjin korkuyla eşine bakıyordu.
Hyeri istediği zaman tam bir şeytana dönebiliyordu.
⌘
"Bakıyorum da sırtın iyileşmiş."
Jungkook titreyen gözleri ile sangwo'ya bakmaya başladı.
"Şe-şey evet, zorda olsa sırtıma sürebildim." Diyip gözlerini tekrar sehun'a çevirdi.
Sangwo gözlerini bir an olsun jungkook'tan ayırmıyordu. Jungkook sangwo'yu takmamaya çalışarak ellerini sehun'un pijamasına attı.
Bezini değiştirdikten sonra pijamasını tekrar giydirip, ayağa kalktı. Mutfağa doğru ilerlerken sangwo da sehun'u kucağına almış, oyun oynuyordu.
Bezi çöpe atıp bir bardak su içtim. Tam mutfaktan çıkacakken telefonum elimde titredi. Noonam mesaj atmıştı.
'Biraz sonra olacaklar için hazır mısın?'
Bu ne demek oluyordu? Noonamın aklından neler geçiyordu acaba? Kafamı iki yana sallayıp, telefonu cebime koydum ve mutfaktan çıktım.
Sangwo sehun'u koltuğa yatırmış, ellerini tutarak oynuyordu. Sehun'a bakıp gülümsedim. O sırada sangwo bana bakıp ayağa kalktı. Bende hemen sehun'u kucağıma aldım.
Sonra birden kapı çalındı, 'Açın kapıyı, polis!'
Gözlerim şokla açılırken, sangwo'ya baktım. O da bana bakıyordu.
Sesini azaltıp yüzüme doğru tıslamaya başladı,
"Polisi mi aradın?!"
Kafamı son hız iki yana sallıyordum. Gözlerim dolarken,
"Ben birşey yapmadım."
'Kapıyı açın! Evde olduğunuzu biliyoruz!'
Sangwo sakin bir şekilde, seri adımlarla kapıya ilerledi tabi bende arkasından.
Sehun'u kucağımda sıkıca tutarken sangwo kapıyı açtı. Sahte gülücüklerinden birini takınıp,
"Buyrun memur bey? Bir sorun mu var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pain Like Me • Jikook
FanficBazen, sadece kadere inanmak gerekir. ! Angst Değildir ! ⌘| Top!min ⚠ ⌘| Trans!kook ⚠ ⌘| Aespedia :')