⌘|11

400 44 16
                                    

(Uzuun bölüüm uyarıısı~)

🍅🍎🍒
————

Sehun'u yatağa uzandırıp tişörtümü aşağı indirdim. Sehun'un altını kontrol ettim. Umarım sızdırmazdı. Bezi de yoktu, gidip almam gerekti ama neyse ki alışverişe gidiyorduk.

Derin bir nefes verip gözlerimi üzerinde gezdirdim. O sırada noonam içeri girdi. Gülümseyerek yanıma oturdu.

- Sehun hazır mı?

Kafamı sallayıp tekrar sehun'a baktım. Dünden beri bezini değiştirmemiştim, pişik olma ihtimali yüksekti. Noonam benim düşünceli halime bakıp konuşmaya başladı.

- Jungkook, bir sorun yok dimi?

Kafamı iki yana salladım bu sefer.

"Hayır bir sorun yok ama noona sehun'un bezini değiştirmedim ve-"

- Ah jungkook kkk neden en başından söylemedin.

Anlamsızca noonama bakıyordum. Tekrar bana gülüp,

- Sen merak etme. Oraya gittiğimiz zaman değiştiririz.

"Arkadaşının da mı bebeği var?"

Noonam kafasını salladı. Sonra da sehun'u kucağına alıp ayağa kalktı. Bende ayağa kalkıp endişeyle sehun'a bakmaya başladım.

- Bana güvene bilirsin jungkook.

Gözlerimi noonama çevirip,

"Sana güvenmediğimden değil noona sadece.. korkuyorum."

Noonam gülümseyip,

- Seni anlaya biliyorum jungkook. Merak etme sehun'a çok iyi bakçam.

Noonama gülümseyip sehun'un yanağını öptüm. Benim minik bebeğim ilk defa benden uzağa gidecekti. Ama korkmuyordum, noonam sehun'a çok iyi bakacaktı kkk.

Aşağı indiğimizde jimin'i etrafda görememiştim. Noonam bana bakıp 'görüşürüz' dedikten sonra kapıdan dışarı çıktı. Bende daha fazla oyalanmayalım diye jimin'i aramaya başladım. Mutfağa gittiğimde jimin'i gördüm. Mutfakta yemek masasının üstünde oturmuş cips yiyordu.

"Ne yapıyorsun burada?"

Bana bakıp parmaklarına bulaşan cipsin tozunu yaladı sonra da elindeki cips paketini göstererek,

"Cips yiyorum, ister misin?"

Kafamı iki yana sallayıp kaşlarımı hafiften çatmıştım, neye sinirlendiğimi bile bilmiyordum.

"Alışverişe gitmeyecek miyiz?"

Masadan inip elindeki boş paketi buruşturup çöpe attı. Sonra bana dönüp,

"Elbette gideceğiz yoksa ablam beni *eliyle boyunu kesip* kığh yapar."

Yaptığı hareket ile gülerken keyfim tekrar yerine gelmişti. Deli filandı ama komik biriydi.

Pain Like Me • JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin