14

151 2 0
                                    

                               Ethan

Katselen vieressäni yhä nukkuvaa prinsessaani. Tuon suloiset kasvot. Pieni tuhina,joka kuuluu tuon hengittäessä.
  Tuon rohkeus puhua kuuluvasti, saa hymyni korviin. Hänessä on Αετός lupaavia piirteitä. Niin kuin hän aikoinaan sanoi, hän tulee yllättämään. 

Kummallisesti en vain tiedä,miten saan Jasonin pois kimpustani. En halua häntä prinsessani lähelle. Prinsessani niin tietämätön. Eihän osaisi varoa.

"Vihollinen on paras ystäväsi"

Kuului joskus Αετός lausahdus.

Ennen pitkään minunkin pitäisi palata kentälle. Lopettaa prinsessani luona oleminen. Minun pitäisi lopettaa hänestä välittäminen. Paras ratkaisu tähän olisi kumminkin  kouluttaa hänet. En ikinä aio lakata hänestä välittömästä, vaikka se uhkaisi työasemaani.
Asemaani heikoksi.

Nousen istumaan sängyllä,jolloin tuo availee silmiään hitaasti.

"Huomenta prinsessani"

Kasvoillani varmaan paistaa hymy kilsan päähän, ellei kauemmaksikin.

Tuon pyöriminen ja venyttely saa hymyni levenemään. Kuinka joku voi olla noin söpö,mutta kiivaan oloinen?

Tuon katse pysähtyy silmiini. Tutkaillen olemustani.

"Pyysit minua jäämään. Minä jäin,niin kuin toivoit. Pidän lupaukseni aina prinsessa." ,Sanon hiljaa sivellen varovasti hiussortuvia tuon silmien edestä.

"Olit aika...puhelias eilen",aloitan varovasti.  Yhä tutkaillen tuon epävarmaa katsettaan.

" Se oli yllättävää, kunnes tajusin, jonkun Tolvanen laittaneen sinullekin meidän juomaa"

Tuo nyökäyttää päätänsä ja laskee päänsä tyynylle vetäen peiton korviin.

"Minun pitää tehdä töitä tänään. Pyydä äitiäni laittamaan aamupalaa sinulle. "

Yym...tuo mutisee.

Katson tuota ihan oikeasti ilmeellä.

"Prinsessani",mutisen.

"Pysy kaukana Jamesista, jos en ole luonasi. Yritän yhä selvittää vierailun syitä. En usko, että hän vain halusi nähdä sinua."

Tuo tarraa käteeni kiinni ja puristaa vaimeasti. Hymyilen. Olen ehkä saanut hänet luottamaan itseeni. Prinsessani.

"Haluaisitko tietää jotain tai lähetänkö veljeni seurakseni?",kysyn toivoen tuon valitsevan seuran,eikä neljää seinää.

"Asensin koneellesi netflixin,ajattelin  jos haluat vain olla. Se voisi auttaa sinua olemaan...mhhm rentoutumaan...tästä kaikesta.",sanon varovaisesti. En halua hänen tylsistyvän. Tai murehtia liikaa tätä. Tiedän tässä olevan paljon sulattelemista.

Silitän tuon kämmentä kunnes irrottaudun lähteäkseni.

Minun pitäisi mennä tekemään töitäni.

"Etsitään Lilianin?",kysyn, saaden pienen nyökkäyksen. Ennen kuin suljen oven takanani kiinni.

Nostan housujeni lahkeessa olevan puhelimen.

"Jackson",toistan...

"Kuulolla."

"Tuo raportit 10minuutin sisällä työhuoneeseeni"

VihattuWhere stories live. Discover now