———————
❤️Liked by charles_leclerc and 608 978 others
carlossainz55 Bahrain víkend sa môže začať! 🏎
zobraziť ďalších 11 789 komentárov
tifosi Konečne! Ideme na to 🔥🔥
sainz55_fans Víkend bez f1 ani víkendom nebol 😍
claudiapina To tričko vyzerá úžasne, zajtra si také jedno poprosím 🤗
———————
Carlos
Pripraviť sa na prvé závody sezóny je náročné pričom nikdy nemôžem vedieť čo ma bude čakať. Môže sa stať čokoľvek a aj to čo som skúšal tisíckrát sa môže pokaziť, zmeniť alebo nejsť tak ako som to skúšal na testoch v Barcelone. Šľapať všetko šľape ale čo sa stane na prvom závode v sezóne nemôže byť nik pripravený, jedine ak by mal vešteckú guľu, ktorá funguje na sto percent a bez problémov.
"Mercedes vyzeral byť na testoch veľmi slabý ale nemôžeme ich podceniť. Dobre vieme akú hru hrajú a vždy keď im dačo na testoch nešlo tak zázračne na prvých závodoch bodovali na prvých priečkach. Vyžadujem tento víkend koncentráciu a komunikáciu. Potrebujem aby ste čo i len malý detail, chybu nahlásili, nedostatky zachytíme hneď na začiatku a potom ich doladíme. Nejaké otázky?" Binotto ukončil svoj monológ, ktorý na našej rannej porade zaviedol. Počúval som ho, na všetko som prikyvoval ale otázky som nemal. Tento rok máme potenciál a pevne dúfam, že ho využijeme a náš tím sa dostane na vrchol ako aj po roky bol.
"Nie." odvetím stroho už premýšľajúc nad dnešnou kvalifikáciou. V tréningoch sme dominovali na preskačku s Maxom, ktorý je úradujúcim šampiónom s minulého roka. Tento rok cítim v kostiach, že je náš. Dám do toho všetko aby sme ako tím vyhrali a postarali sa o návrat Scuderria Ferrari na vrch tabuľky, tam kde si zaslúžime byť.
Do boxov sa vrátime všetci spoločne. Po boku mi kráča mladý tímový kolega, ktorý je nabudení k výhram. Vidí ako aj ja, že tento rok sme lepšími. Náš tím vyvinul auto ktoré by sa dalo opísať jedným slovom, monštrum.
"Carlos!" drgne do mňa Monačan, ktorý sa tvári zvláštne. Venujem mu plnú pozornosť, kývnem hlavou nech mi povie čo chce. Hlavou sa snažím už sústrediť na kvalifikáciu, ktorá nás čaká čochvíľa.
"Niekto na teba kričí." kývne hlavou na stranu kam sa aj pozriem. Poskakujúca postava ženy, ktorá na mňa ešte zbesilo kýva rukami ma prinúti schovať si tvár do rúk. Tak aby ma nevidela pretočím očami.
"Kto to je?" spýta sa ma Charles.
"Radšej keby si nevedel. Už som aj zabudol, že som ju sem pozval." šepnem potichu kým príde ku nám ihneď ma buchnúc do hrude päsťou.