————————
❤️Liked by kikavanes and 92 678 others
zoemartens Konečne som naspäť s tímom. Ranné tréningy mi chýbali ako aj kolektív. Ďakujem Josh za dnešných 30 koliesok navyše, nikdy ti to nezabudnem! 🙈
zobraziť ďalších 7 090 komentárov
kikavanes Ak by ste sa s Claudiou dnes nerozprávali nebehali by ste. Vy dve trafené vždy niečo pokašlete 😂
joshlook Nabudúce ti ich dám behať 50 ak sa budete smiať ako koze 😤
neymarjr Prečo vždy keď je nejaký problém si za ním ty Zoe?
💭zoemartens Ja? Ja som v tom bola nevinne!!
———————
Po prílete do Barcelony mi išla moja sociálna sieť instagram vybuchnúť. Absolútne som netušila čo sa deje, niektoré komentáre boli výhražné iné zasa podporujúce ale ja som nemala ponatia o čom tie dievčatá rozprávajú. Ešte v nedeľu neskoro večer, presnejšie o pól na dvanásť sme išli aj s Claudiou naspäť. Ráno keď som sa zobudila na tréning tak som sa ani telefónu chytiť nemohla ako horel.
"Nevieš čo sa deje?" šepnem ku Claudii ktorá leží vedľa mňa a spoločne počúvame kondičného trénera, ktorý stojí v strede kruhu a poúča nás o dnešnom tréningu.
"O čom rozprávaš? Nič sa nedeje, teda ak nemusíš to o čom Josh hovorí ale to nemám ani poňatia, pretože ho nepočúvam." uchechtne sa potichu aby nevyrušila monológ, ktorý Josh vedie.
"Hovorím o tom instagrame!" šepnem. "Telefón mi horí jedna radosť a nechápem tie správy typu "Som taká šťastná že ste spolu." Tie dievčence vedia niečo o čom ja hádam neviem?" spýtam sa jej potichu. Jedny mi prajú vzťah, druhé ma zaň idú ukameňovať ale ani ja sama neviem, že mám vzťah. Neviem odkiaľ zobrali, že som zadaná.
"Ou o tomto rozprávaš." prudko sa posadí na tvári sa jej vykúzli jej známy diabolský úškrn. Usadím sa tiež úplne ignorujúc to, že sme sa ako jediné posadili.
"Hovor Pina." zavrčím na ňu neoblomne. Usmieva sa na mňa až mi jej úsmev ide na nervy.
"Vieš ako majú futbalisti svoje priateľky a tie sa označujú ako wags tak majú také stránky aj formulové ženy. No v skratke aby som ťa ušetrila omáčok. Jedna stránka o formuly pridala tvoju a Carlosovu fotku z pláže a toho sa chytili jeho fanúšičky. Predpokladajú, že tvoríte pár a preto ťa začalo sledovať aj veľa dievčat. Nehovoriac o tom, že na niektorých wags stránkach už figuruješ ako jeho priateľka." hovorí v skutku vážne až ma to vydesí. Stále som dúfala v jej smiech, ktorý by napovedal, že si robí zo mňa srandu.
"Chápeš? Ty a Carlos, spolu?" vybuchne do smiechu, ktorý preruší aj Josha v rozprávaní. "ja skapem z tej predstavy. To by ste sa skôr pozabíjali." smeje sa aj ďalej ignorujúc to, že sa pred nás Josh postaví s dosť nahnevaným výrazom v tvári.