—————————
❤️Liked by elenalush and 579 890 others
carlossainz55 Po rannom behu plného premýšľania na raňajky k mame. Čo môže byť lepšie? 💯
zobraziť ďalších 13 907 komentárov
f1_fans Ufff 🥵🥵
claudiapina Toto nemôžeš robiť fanúšičkám, budeš ich mať na svedomí keď si oslintajú telefóny 😂
charles_leclerc Hot summer body 👀🤣
—————————
Od osudného dňa kedy mi povedal, že žiarli sme sa nerozprávali. Moja hlúpa hlava v tú chvíľu vyprodukovať nič rozumnejšie ako zasmiatie sa a mávnutie nad jeho slovami rukou. Trápna reakcia odo mňa ma sprevádza každý jeden deň. Pred zaspaním na to myslím, búcham si hlavu o stenu za to ako som sa chovala. Moje správanie porovnávam k päť ročnému dieťaťu, ktoré by túto situáciu určite zvládlo omnoho lepšie ako ja.
"Ty si stále trepeš hlavu o stenu za svoje správanie?" spýta sa ma Neymar, ktorý kráča vedľa mňa cez útroby nášho štadiónu. Ide so mnou až ku šatni, dnes nás čaká zápas a ja sa cítim akoby ma prešlo sto volov a do toho trakt s vlečkou. Dnešná noc bola pre mňa hororová, nespala som, len som sa prevaľovala zo strany na stranu.
Musela som mu povedať čo ma trápi. Claudii som to povedať nemohla, tá by ma vysmiala a išla by to svojmu priateľovi hneď povedať. Neymar sa zdal byť ako bezpečná voľba pri mojej spovedi a zatiaľ ňou aj bol. Nikomu nič nepovedal, dokonca ani svojej sestre s ktorou je si veľmi blízky a aj ja.
"Bola som trápna Ney, ako by ma to mohlo tak rýchlo prejsť?" spýtam sa ho nechápavo ale on nado mnou len pokrúti hlavou pričom ruky položí na moje ramená a zapozerá sa mi do očí.
"Bola si - minulý čas drahá. Nerieš to, hoď to za hlavu inak ťa to bude žrať a ty nebudeš nad ničím iným premýšľať. Život ide ďalej. Základ je že sa priznal a vyzerá to tak, že ťa má úprimne rád." prehovára mi do duše ako to vie len a len on. Čo by som si bez neho počala vôbec netuším, je mojím oporným bodom.
"Ja ho mám tiež rada ale ako som mala zareagovať?" žerie ma to preto sa neustále pýtam ako som mala zareagovať a čo som mala iné urobiť. Neviem ako sa správať v takýchto situáciách, nikdy som sa takto necítila ako pri ňom. Znervózňuje ma v určitom smere ale inak sa s ním cítim uvoľnene a viem, že môžem byť sama sebou.
"Zareagovala si tak ako si to v tú dobu cítila. Teraz láskavo choď na ihrisko a vyhrajte, okey? Na nič iné sa nesústreď."
Poslúchla som ho, v kabíne som si vypočula dnešnú stratégiu kým som si robila vysoký chvost. Tridsaťpäť zápasov, presne toľko sme neprehrali ani jeden. To číslo je enormne veľké, môžeme byť na seba hrdé ako zvládame každý jeden zápas, súboj po súboji. Dopracovali sme sa až sem, k číslu ktoré je vysoké a každý súper sa nás snaží poraziť. Nikdy ale nejdeme do zápasu s tým, že tých sme už raz porazili a dáme ich aj teraz. Nepodceňujeme súperov, ideme s pokorou a hlavami nadol do zápasu. Nemáme nose nahor avšak tento zápas bude ťažký. Polovica nášho mužstva je chorá, chytili chrípku, ktorá sa s nimi vlečie už od pondelka. Na dnešný zápas nastúpime s poväčšine náhradníčkami, jediná ja, Claudia a naša brankárka ostávame zo základnej zostavy. Nehovorím, náhradníčky sú šikovné ženy ale hlavná zostava je predsa len hlavná zostava.