—————————
carlossainz55 pridal instastory
"Miami bolo nám cťou, ale posúvame sa ďalej. Ďalšia zastávka Barcelona 💯"
Na instastory odpovedal:
claudiapina
"Konečnééé 🔥"
sainz55
"Barcelona? Myslel len závody alebo ide priamo tam aj keď závody tam majú až ob týždeň?"
—————————
"Zoe prosím. Ja nemôžem ísť." zachrapčí mi do telefónu Claudia, ktorá kašle a chrčí ako starý hrniec.
"A kde bude bývať akože?" spýtam sa jej pričom rozhodím jednou rukou do vzduchu čo vidieť nemôže. Síce býva priamo podo mnou ale nejdem ku nej. Je nemocná a ja si nemôžem dovoliť ochorieť. To má zato, že cez víkend bola behať ako holotrt.
"U teba! Nemôžem mu povedať aby išiel domov! Sľúbila som mu, že tu môže ostať keď potom idú Barcelonu." fňuká, prosíka ma aby som ho u seba nechala. Nepáči sa mi ten nápad, akoby si nemohol objednať hotel.
"Claudia..." šepnem už nalomená na súhlasenie.
"Dlžíš mi to Zoe! Ja som tu minule nechala toho tvojho trkvasa tri dni u seba! Dlžíš mi to!" pripomenie mi to ako som aj predpokladala. Neymara si nechala u seba na pár dní keď som mala vytopenú hosťovskú aj obývačku. Nemal by kde spať, ona sa ho ujala bez rečí. Som jej to dlžná.
"Fajn, pôjdem po neho." odovzdane súhlasím.
"Si úžasná!! Idem mu písať. Páč pusu." zruší ma, pozriem sa na hluchý telefón a povzdychnem si. Pohľad mi padne na byt, ktorý vyzerá ako po výbuchu. Čo ma čaká je upratovanie a pripravovanie izby pre Carlosa, ktorý tu neostane tri dni, ale rovno deväť. Vo štvrtok ráno sa presunie do hotela kde bude aj jeho tím. Príde zajtra ráno, čo je utorok z Miami kde mali závod, ktorý som s Claudiou síce nepozerala lebo je nezodpovedná a chorá ale pozrela som si aspoň kvalifikáciu kde išiel podľa mňa dosť slušne.
Čo ma ale hnevalo alebo skôr zaujímalo čo ja s ním bude robiť? Mám dvojfázové tréningy, to znamená ráno aj poobede, kam s ním budem chodiť? O čom sa budeme rozprávať? Síce sme uzatvorili mier ale zas nie taký aby sme spolu trávili dvadsaťštyri hodín denne.
*Utorok*
"Si si istá, že to tu zvládneme?" spýta sa ma Carlos, ktorý si kufor položí do hosťovskej.
"Nič iné nám neostáva." myknem ramenami. "Ak sa budeme hádať, bude nás počuť. Jediné čo ním ostáva je vydržať to spolu." ukážem dole kde býva Claudia.