[15]

573 49 4
                                    

—————————

❤️Liked by scuderiaferrari and 509 890 others 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️Liked by scuderiaferrari and 509 890 others 

carlossainz55 Kvalifikačný deň priatelia. Ideme do toho naplno 💯

zobraziť ďalších 11 809 komentárov 

zoemartens No mal by si ísť, pretože nie že nadarmo stojím v boxoch Ferrari. Sklam a uvidíš, že nabudúce stojím v Redbulle 😂

 💭carlossainz55 Nemám to brať ako nátlak??😅

 💭claudiapina Provokuj ju ešte chvíľu a tie slúchadlá ti hodí o hlavu 🤣

carlos_fans Poviete mi niekto čo tam robí tá futbalistka? Nie Claudia tú máme radi ale tá druhá??

 💭sainz55 Snaží sa byť zaujímavá 🙄

—————————

Po úspešnej kvalifikácií pre oba vozy Ferrari sme s Claudiou zavítali na ihirsko, čo znamenalo len jedno - poobedňajší tréning.. Chlapi mali povinnosti, ktoré nemohli odložiť tak ostali na trati o čosi dlhšie ako my. Aj keď je sobota a nemáme zápas v nedeľu musíme prísť na tréning o pól siedmej večer. Nie je to tréning, tréning ale skôr také posedenie na ihrisku kde debatujeme, ukazujeme si videozáznamy z predchádzajúceho zápasu a učíme sa z našich chýb. Na jednu stranu dobré pre nás, vidíme chyby ktoré robíme a môžeme sa im do budúcna vyvarovať, na druhú stranu daný zápas treba dať za hlavu, posunúť sa vpred a odohrať ten nadchádzajúci najlepšie ako vieme. 

"Carlos mi hovoril o vašom spoločnom varení." začne Claudia, ktorá sedí vedľa mňa kým tréning vysvetľuje obrancom aké chyby urobili. 

"Áno? Čo také si sa dozvedela?" nadvihnem s úsmevom obočie. Na včerajšok spomínam len v dobrom. Myslela som si, že sa pozabíjame ale vo varení sme sa obaja našli. Keď varíme spolu, vládne medzi nami harmónia, nehádame sa, konverzujeme o čomkoľvek, len nesmie niekto po španielsky povedať nejaké slovo, ktorému nerozumiem. Bývam tu síce roky rokúce ale sem tam sa mi ešte niektoré slová pletú. Vedieť viacero jazykov je dobré ale niekedy veľmi nepraktické. Plynule rozprávam holandsky, anglicky, španielsky avšak Neymar ma učil portugalčinu a francúzštinu. Tam viem základy a dorozumiem sa. 

"Užil si čas s tebou. Aj keď stále nechápem ako ho napadol ten nápad." pokrúti hlavou. 

"Jeden večer sme sa rozprávali o tom čo by sme chceli zažiť a toto bol môj sen. Ísť na skupinové varenie s profesionálnym kuchárom. Síce sme ho nedotiahli do konca ale aspoň sme sa potom išli najesť do reštaurácie a tam sme si to vynahradili." v konečnom dôsledku ma chcel Carlos odprevadiť až domov, po ceste sme ale narazili na dokonale vyzerajúcu reštauráciu a zakotvili sme  v nej. Dlho sme sa rozprávali o jeho kariére, o tom ako začínal. Povedal mi o svojom otcovi, ktorý ho podporuje a ku ktorému vzhliada. To ako rozprával o rodičoch, s rešpektom a láskou ma zaujalo. Po pravde som nikdy chlapa nepočula rozprávať o svojich citoch k rodičom tak otvorene, úprimne a dlho. Dokázal by o nich rozprávať hodiny čo znamenalo, že sú pre neho všetkým. Ja som rodinne založený typ človeka a moja rodina je tiež pre mňa všetkým ako tá jeho. 

Instagram |Carlos Sainz|Where stories live. Discover now