[11]

546 48 6
                                    

————————

fcbfemeni pridal na instastory

"Kľúčová hráčka je vždy len jedna 💯"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kľúčová hráčka je vždy len jedna 💯"

Na instastory odpovedal:

ireneparades4

"Naša jedinečná Zoe ☄️"

zoemartens

"💕💕💕"

carlossainz55

"Niekedy stačí jeden hráč aby vytvoril mnoho príležitostí na skvelé akcie ⚽️"

————————

*o týždeň*

Dva zápasy sme odohrali s krásnou výhrou a pripísali sme si tým pádom ďalšie tri body do tabuľky, kde vedieme s krásnym náskokom. Dnešná hra bola pre mňa skôr zábava ako drina. Síce som sa nabehala ale užívala som si hru. Hralo sa nám ľahko, prihrávky boli presné pričom obrana sa vysúvala viac dopredu a boli sme viac na súperovej polovičke ako na tej našej. V dnešnej hre som dala dva góle, mohla som aj viac ale dopriala som mojím spoluhráčkam ktorým som vždy pred bránou nahrala. Niekedy je lepšie nebyť sebec, dopriať aj ostatným pretože sa nám to raz v živote vráti. Nie na jednom zápase sa mi to osvedčilo. Prihrala som na gól, nešla som cez mŕtvole a neskôr v zápase som vďaka prihrávke od druhej sama jeden dala.  Čo dáš sa ti aj vráti a platí to vo všetkých smeroch.

"Dnes si bola úžasná." pochvala od brazílskeho futbalistu ma potešila. Moje už tak šťastné srdce pritom poskočí radosťou. Jednou rukou ma objíme okolo ramien pričom ja tú svoju dám okolo jeho pása. Nevideli sme sa niekoľko týždňov, neustále zápase, tréningy a iné povinnosti nás delili od seba a mne ako kamarát veľmi chýbal. Vážim si toho, že chodí za mnou a nemusím ja letieť do Paríža i keď aj tam plánujem ísť a poriadne mu prelustrovať dom.

"Ďakujem, vždy vieš ako ma potešiť." usmejem sa na neho ale jeho tvár hneď zvážnie. Malo mi dôjsť, že príde nejaké to je ALE.

"Čo tá chyba na začiatku? Myslím si, že piata minúta zápasu to bola? Videl som správne, že si poskakovala ako kobyla na tom trávniku? Kde si nechala hlavu, pevný postoj a moje slová, že nemáš vyletieť? Ak ide protihráč neposkakujeme, stojíme, cúvame a vyštartujeme v tú najmenej očakávanú chvíľu. Alebo stojíme, držíme pozíciu a on urobí chybu." zastavím sa v chôdzi, pozriem sa na neho pohľadom typu "toto myslíš vážne?". On sa tvári smrteľne vážne čím mi dá najavo, že nevyviaznem bez debaty.

"Ja viem, urobila som chybu ale taktiež som ju napravila. Prišla som o loptu a išla som po nej až kým som ju nevybojovala naspäť." podotknem na fakt, ktorú zabudol povedať. Keď som bola v prvom chlapčenskom tíme tam ma tréner naučil jedno. Stratíš loptu - vybojuješ ju naspäť. Cez to vlak jednoducho nejde. Ak dostanete gól tvojou vinou, vytvoríš akciu vďaka ktorej ten gól dáte. Ľahké ako facka a presne tieto rady sa mi vryli do pamäti a do dnešného dňa sa ich držím.

Instagram |Carlos Sainz|Where stories live. Discover now