[3]

609 46 6
                                    

———————

❤️Liked by charles_leclerc and 74 789 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️Liked by charles_leclerc and 74 789 others

zoemartens Ďalší zápas ➡️ Valencia

zobraziť ďalších 8 090 komentárov

fridolinarolfo Vyzeráš tu ako snehuliak ☃️

claudiapina Toto nie je krásny slnečný Bahrain😭

charles_leclerc Držím palce 🤞

———————

Po krásnom slnečnom Bahraine ma v Španielsku nečakalo tridsať stupňov ani krásne hrejúce slnko. Vrátila som sato pomerne poznateľnejšej zimy a hneď ako som vyšla z letiskovej haly som ľutovala, že som si nezobrala aj viac vrstiev oblečenia. Do toho ma na letisku čakal môj agent, ktorý mi predal kufor, ktorý mi poctivo zabalil a ja som nasadla do veľkého klubového autobusu, ktorý nás zavezie do Valencie, kde máme zajtra zápas. Pred nami je viac ako trojhodinová cesta autobusom, plný dievčat, ktoré si nevedia zatvoriť ústa. Mám rada svoje spoluhráčky ale práve som priletela lietadlo, uťahaná ako pes a potrebujem spánok. Po príchode do Valencie nás čaká tréning, ktorý ak dnes zvládnem tak asi aj s vypľutou dušou na trávniku.

"Zoe! Potrebujem radu." drgnutie do môjho ramena ma prinúti otočiť sa dozadu na jednu z mojich spoluhráčok. Nie je ňou nik iný ako Ingrid Engen, ktorá sa ku nám pripojila len minulý rok. Hrá záložníčku, síce sme si ešte došli na chuť čo sa týka súkromného života, v tom profesionálnom si rozumieme aj bez rozprávania.

"Budeš hrať na hrote ako vždy nie? Tréner ma ale na poslednom tréningu dal do stredu, bližšie k pravej strane nebudem môcť ísť moc hore kvôli sťahovaniu sa v prípadnej obrannej akcií." vysvetľuje mi čo sa udialo na poslednom tréningu pričom v hlave sa mi zobrazí obrys trávnika a jej poloha na ňom. Hrá v strede čo znamená, že ja budem pred ňou, ako sa budeme posúvať dopredu ona bude môcť vybehnúť hore, pretože nehrá defenzívu takže nemusí byť stiahnutá úplne dozadu hry a robiť pomocného obrancu.

"Dnes na tréningu si vyskúšame jednu útočnú akciu. Pôjdeme hrou do trojuholníka. Ja budem vpredu nadbiehajúc si na loptu, pričom ty ju budeš pomaly posúvať dopredu tým, že po ľavej strane ti bude nadbiehať Fridi tak jej nahráš, ona si loptu povedie po lajne, zacentruje to mne a bum buď padne gól alebo nahrám voľnej hráčke a tá ho dá. Vyznie to ľahko ale verím, že to zvládneme skombinovať aj na ihrisku." usmejem sa na ne. S babami sa vždy radi rozprávame v autobuse o prípadnej taktike, ktorú zvolíme na ihrisku. Tréner nám ju síce potom zmení ale vždy ten náš jeden manéver na ihrisku skúsime. Buď je z toho gól alebo nám tréner vypucuje za to žalúdok a tvári sa ako najnahnevanejší človek na svete.

"Jedného dňa budeš učiť krpcov hrávať, už ťa vidím ako im budeš pucovať žalúdky ak niečo nespravia podľa tvojich predstáv." zasmeje sa Claudia, ktorej smiech rozosmeje aj ostatné dievčatá. Futbal beriem veľmi vážne, snažím sa robiť všetko na sto percent a nepochybovať v žiadnych prípadoch. Moja rodina sa vzdala veľa vecí len aby mi umožnili hrávať, nie som z bohatej rodiny, preto neberiem niektoré veci, životné situácie za samozrejmosť. Pre futbal som sa nadrela, každodenné tréningy, mamine a otcove nadčasy len aby mi zaplatili nové kopačky. 

Instagram |Carlos Sainz|Where stories live. Discover now