—————————
❤️Liked by charlottesiine and 98 090 others
zoemartens Strávený čas s rodinou a priateľmi ma nabil novou energiou. Do Barcelony sa vraciam nabitá ako nikdy predtým. 🔋
zobraziť ďalších 7 090 komentárov
charlottesiine Aká si opálená!! Normálne ti to závidím. Pasuje ti to Zoe 😍
martens_fans Najkrajšia 🥰
claudiapina bezo mňa 😓 toto mi vynahradíš moja 😁
—————————
Dovolenka na Ibize mi prečistila hlavu. Po dlhom rozhovore s mojím najlepším kamarátom som uznala, že mal pravdu a je treba sa problémom postaviť čelom a riešiť ich. Užila som si posledné dni v prítomnosti priateľov avšak pri návrate do reality, presnejšie pri pristaní lietadla som si uvedomila čo ma čaká. Zavolať Carlosovi a dohodnúť si s ním stretnutie. Bála som sa toho ako čert kríža, len pri myšlienke na to ako dvíham telefón sa mi hrdlo zovrie a žalúdok scvrkne do malej guličky.
Byt bol nezmenení, nič v ňom sa nepohlo za dni, ktoré som tu nestrávila. Presnejšie dva týždne som bola mimo domu. Pri návrate do tohto bytu som ale nepociťovala pocit domova. Už len to bolo zlé znamenie. Z bytu išiel chlad, ale to bola aj moja vina. Nikdy som si to tu nezútulnila, nepridala sem ženský dotyk. Nechala som ho tak ako mi ho predával môj manažér. Planý presne tak by som svoj byt nazvala. Nič extra, pre človeka, ktorý trávi trištvrte času preč je ideálny ale pre mňa tu niečo chýbalo.
"Zoeeeeeee" hlas Claudii za dverami ma preberie z premýšľania o tomto byte. Zvrtnem sa na päte a otvorím jej dokorán dvere, s tým, že ju nechám vojsť dnu a zatvorím za ňou. Neočakávala som objatie, jej telo už dávno ležalo na mojom doteraz úhľadne uloženom gauči.
"Nabudúce skús zaklopať a nie vykríkať moje meno na celú bytovku. Ďakujem." s miernou iróniou v hlase na ňu prehovorím. Claudia si z toho nič nerobí, mávne rukou akoby sa nič nedialo a moje slová jej išli jedným uchom dnu a druhým von.
"Čo by si rada zlatíčko? Nechceš ešte muffiny spolu s kakaom?" opýtam sa jej ironicky, keď vidím ako sa uvelebí na mojom gauči ešte viac, tým že cez seba hodí deku. Vážne som potrebovala dnešný deň stráviť sama, bez žiadnych iných votrelcov v mojom byte. Potrebovala som si urovnať myšlienky, postupne ich zoradiť a začať plniť môj neviditeľný zoznam.
"Nie ale baví ma ťa provokovať." uškrnie sa na mňa jej sprostým úsmevom, ktorý by som jej najradšej zotrela z tváre sarkastickou poznámkou ale držím sa. Viem, že strávila dva týždne u Carlosa, neprišla len tak. Claudia je čitateľná a to sa jej ani do očí nemusím pozerať.