————————
carlossainz55 pridal instastory
"Dal som sa nahovoriť na jeden zápas futbalu. Moje nadšenie musí byť vidieť na kilometre 🙈"
Na instastory odpovedal:
sainz55
"Veď dnes Claudia nehrá tak koho si išiel pozrieť? 🤔"
charles_leclerc
"Ale, ale, ale. Čo to čítam, takže na zápas. Začínajú sa nám tu lámať ľady? Mám pripravovať svadobné zvonce? 👰♀️"
————————
"Musíš byť koncentrovaná. Nenechaj sa rozčúliť, nestojí ti to za žltú kartu dobre?" prihovára sa mi môj kamarát, ktorý priletel z Paríža len kvôli tomuto zápasu. Stojíme pred šatňami, navôkol nás je hluk a chaos. Za chvíľu sa začne zápas, na ktorý všetci čakajú. Hráme proti druhým ženám v tabuľke a to FC Sociedad. Za posledných päť zápasov prehrali len raz a to s naším úhlavným nepriateľom Real Madrid. Ženy v tomto tíme majú jednu prácu, udržať ma čo najďalej od bránky. Už sa raz stalo, že som si s ich jednou obrankyňou vliezla do vlasov, preto ma aj teraz Neymar upozorňuje na moju výbušnú povahu, ktorú musím krotiť.
"Ja viem, budem sa snažiť byť kľudná." pozriem na neho pričom z jeho pohľadu srší, že mi neverí. Sám vie aké je to vo futbale nepredvídateľné. Jednu chvíľu ste v pohode a v tú druhú zúrite a idete do hádky s rozhodcom.
"Claudia bude - "
"Claudia sedí v hľadisku s Carlosom. Dnes nehrá." skočím mu do reči, v ktorej mi chcel povedať, že ju budem mať po boku a budeme vedieť obohrať protihráčky.
"To je v poriadku. Máš tam veľa hráčok, ktoré sú dobré a môžeš sa na ne spoľahnúť. Ver si Zoe, si v Barcelone pre nejaký dôvod. Som tu kedy sa dialo čokoľvek. Sedím hneď vedľa striedačky." objíme ma okolo ramien a tým si ma pritisne na svoju hruď. Ako pred každým zápasom som nervózna, aj keď viem, že sme dobré a veľmi zohraté tak nikdy neviem čo nám prinesie ďalší zápas. Stačí jedna chyba a môže nás to stať gól, stačí jedno vážne zranenie, penalta, hocičo čo môže zmeniť naše zmýšľanie. Psychika tu zohráva veľkú rolu, treba vidieť dopredu, nepodceňovať súpera a hlavne sa nevzdávať. Aj keď vyhrávame tri nula, stále to nič neznamená a môže sa čokoľvek zmeniť. Súper môže dorovnať, ba nad nami aj vyhrať.
"Ďakujem za tvoju podporu. Vážim si toho že si prišiel a meral si kvôli mne tú cestu." odtiahnem sa od neho keď sa mi zapozerám do očí. Je ako môj starší brat, ktorého som nikdy nemala. Od môjho prvého dňa v Barcelone sa o mňa staral, radil mi, vždy keď mohol so mnou trávil čas. Našla som v ňom skutočného priateľa, ktorý ma nikdy nesklamal. Vždy keď môže príde na zápas, aj keď len na otočku, stará sa, volá mi. Rodina nemusí byť len pokrvná a ja viem, že aj on je mojou rodinou.