Jungkook 24. születésnapja péntekre esett. Taehyung az a típusú ember volt, aki nagyon is értette az ünnepek jelentőségét és szerepét, és ennek fényében már jó előre elkezdett terveket kovácsolni arra vonatkozóan, hogy miként köszöntse majd szerelmét méltó módon.
Nagyon jól ismervén kedvesét, tudta, hogy bár Jungkook alapvetően magának való típus, mégis vannak olyan alkalmak, amikor nagyon is kedvére van a felhajtás. Hogy az ő szavait idézzük: "Party, party, yeahhh!" És a születésnap pont ilyen alkalom. Egyenként felhívta az öt legközelebb álló barátjukat, és persze mindannyian boldogan mondtak igent a meghívására. A család értesítése érthető okokból ezúttal elmaradt.
Azt is tudta, hogy mielőtt heves társasági életbe kezdenek, mindenképpen szeretne egy meghitt, kétszemélyes részt is, amikor csak ők ünnepelnek. Szeretett volna szeretkezni is vele, de nem azért, mert egyébként soha nem tennék, hanem mert a szülinapi szexnek kimondottan más íze van. Eldöntötte, hogy ebből az alkalomból fogja viselni először azt a fehér selyem szettet, amit nemrég kedvese ajándékozott neki, és amit azóta még időhiány miatt nem volt alkalma magára ölteni.
Ajándék terén abszolút nem kellett törnie a fejét, már jó régen kitalálta. Tudta, hogy Jungkook mire vágyik, úgy is, hogy soha nem említette. Tudta, hogy nagyon hiányzik szerelmének a box, amit mindig is nagyon szeretett csinálni. Ám az utóbbi időben elhanyagolta ezt a kedvtelését, hiszen volt egyéb elfoglaltsága. Egészen pontosan Taehyung volt az elfoglaltsága. Így hát rövid internetes kutakodás után már meg is találta Szöul legkedveltebb boxedzőjét, akihez azonnal egy húszalkalmas bérletet vásárolt szerelme számára. Ez lett volna az ajándék.
Időközben azonban napvilágot látott egy másik ötlet is, ami valójában nem is ajándék lett volna, csak egy gesztus. Ami arra utal, hogy a szíve teljesen Jungkooké. Igen, mindenki eltalálta, a Jungkook kezére készült tetoválás pontos másolatát akarta elkészítteteni, csak a másik kezére. És el is készíttette. Kedd délután. Utána azt füllentvén, hogy a főzőtanfolyamon megvágta a kezét, sötét, könnyű cérnakesztyűt húzott balkezére. Jungkook persze azonnal látni akarta a sebesülést, de Taehyungnak nagy nehezen sikerült lebeszélnie róla, mondván, hogy nem látna úgy se semmit, mert be van kötve. Rezgett a léc, de Taehyung nagyon jó színész volt.
Aztán volt még egy másik dolog is...de az már olyannyira túlzottan lett volna romantikus, hogy a jó ízlésre való tekintettel végül elvetette. Arra gondolt, hogy arra lesz még majd lehetőség máskor is.
Még kellett találnia egy helyet, ahol barátaikkal kellemesen és jól megvacsorázhatnak, és utána még van lehetőség valamire. Szerencsére a dél-koreai főváros tálcán kínálta a jobbnál jobb lehetőségeket. Taehyung végül egy karaoke étterem mellett döntött.
Az utolsó két dolog volt még hátra. Becsomagolni az ajándékot, ami nem volt nagy cucc, hiszen csak egy kis kártyát jelentett, és megrendelni a tortát meg a virágot. Csütörtök estére minden készenállt, még a tetoválás is prezentálható állapotba került.
Péntek reggel Taehyung korán kelt. Lezuhanyozott, kávét főzött, aztán felvette az előre kimosott és kivasalt fehér selymet. Nagyon tetszett neki, ahogyan a tükörben mutatott, egyik válláról hagyta is lecsúszni a felsőt. A combtövén feszülő vékony csipkeszalag pedig egyszerűen őrülten szexi volt. Hajába fehér fejpántot tett és egyik fülébe egy gyöngy fülbevalót. Levette kesztyűjét, még vékonyan bekente a tetoválást a krémmel, aztán kedveséhez ment, aki vígan aludt.
Jungkook a hátán feküdt. Csak alsónadrágot viselt. Általában nem használt párnát, most azonban több is volt a feje alatt, ezáltal felsőteste nem is vízszintesen helyezkedett el az ágyon, hanem kicsit megemelve. Nem volt betakarva, de az éjszaka valahogy a combjai közé került az a vékonyka nyári takaró, amit egyébként Taehyung hozott magával költözéskor. Az idősebbik megállt egy picit az ágy mellett, kedvese oldalán, és néhány percig csak nézte őt.
Taehyung messze földön híres volt tökéletes szépségéről, és aztán ott volt Jungkook. Az a típus, aki elég, ha vizet iszik egy műanyag üvegből és máris mindenki hozzá akár menni feleségül. Szép arc, tökéletes (így szó szerint), férfias test, kisfiús mosoly. Nem lehetett Taehyungot részrehajlással vádolni, amikor arra gondolt, hogy neki van a legszebb és legszexibb szerelme az egész világon. Irigyelni viszont igen. Sőt egyetérteni is, de csak azért, mert ő maga nem lehetett sajátmaga szerelme. Ezek ketten úgy néztek ki, mintha a Jóisten egy nap felkelt volna, és így szólt volna: "Na most megmutatom, mit tudok!" ("De beszéltetem őket koreaiul, így fogalmatok sem lesz arról, hogy mit mondanak, hahaha!")
Amikor Taehyung átmenetileg befejezte a másik csodálatát, visszatért az eredeti tervekhez. Finoman szerelme ölébe ült, szemben vele, lábait térdnél hátrahajlítva a másik csipője mellett tette az ágyra. Az akció persze felébresztette Jungkookot, aki így elsőként gyönyörű, gyöngyfülbevalós, fehérben pompázó kedvesét pillantotta meg aznap, aki nagyon is intim közelségben helyezkedett el. Rajta. A jogosan várt hatás nem maradt el.
- Wow - szólt Jungkook kicsit még hunyorogva, de tudta, hogy ébren van, hiszen a valóság az utóbbi időben mindig szebb volt az álmainál, és az, amit látott, elképesztően gyönyörű volt.
- Boldog születésnapot, drágám! - hajolt közel hozzá ez a földreszállt csoda, és hosszú puszit nyomott az ajkaira. Jungkookot azonnal vaníliaillat borította be.
- Köszönöm, szívem - felelte és mélyen magába szívta az illatát.
- Mit szeretnél először, kávét vagy engem? - kérdezte Taehyung kacéran, ismertetve a szülinapi reggeli menüt. Jungkook felnevetett és egy dobással hátára fektette kedvesét, majd ő ült rá ugyanúgy, mint ahogyan korábban a másik tette. Alkarjaival Taehyung feje mellett támaszkodott a párnákra.
- Sosem hagysz igazi választási lehetőséget nekem, baby - suttogta a fülébe, és már csókolta is a haját, az arcát, a száját, a nyakát, a fülbevalóját. Kicsit eltolta magát ekkora másiktól, csakhogy jobban láthassa, ahogyan Taehyung élvezi, amit tesz vele. Az idősebbik azonban visszahúzta őt, és azt mondta: - Még!
Jungkookot nagyon fel tudta izgatni a követelődző Taehyung, szerette ezt a kéjsóvár oldalát is. És ha még kér, akkor még kap. Néhány perc múlva úgy sorakoztak az újabb lila foltok Taehyung bőrén a régiek mellett, mintha kötelező lenne a megjelenés számukra. Jungkook beborította velük kedvese egész testét, a nyakát, a kulcscsontját, fehér selyem alatti mellkasát, a hasát, belső combjait... És ekkor megpillantván hószínű, csipkés alsóját, nyelvével simogatni kezdte azt, ami mögötte várakozott nem teljesen nyugodt állapotban. Mivel a fizika törvényeinek megfelelően a növekvő dolgoknak térre van szükségük, elhúzta a kis bugyit annyira, hogy szerelme keményedő testrésze levegőhöz jusson. A csipke ráfeszült, és ez olyan váratlanul erős, izgató esztétikai élményt nyújtott Jungkook számára, hogy elvesztette a kontrollt teste felett. Saját péniszét a másikéhoz és a csipkéhez érintette, néhány összevissza mozdulatot tett a kezével és a csipőjével, majd beborította az egész területét. Orgazmusa olyan hevesre sikeredett, hogy a szíve is kihagyott egy ütemet.
- Ne haragudj, kicsim - lihegte rekedten a nyögdécselő Taehyungnak, aki egyáltalán nem haragudott, viszont látva szerelme eszeveszettségét, ő maga is hasonló állapotba került.
- Vegyél a szádba, baby - kérte elhaló hangon, és Jungkook azonnal úgy tett. A takaróval épp csak egy kicsit törölte körbe a másik ölét. Néhány mozdulat után azonban Taehyung hirtelen felült, szó nélkül a hátára lökte kedvesét, és annak arca fölé térdelt. Még mindig a csipkés bugyit viselve közelítette meg szerelme készséges száját, és gyors mozdulatokkal elélvezett. Jungkook automatikusan kissé összeszorította ehhez az ajkait, elkerülendő a komolyabb sérüléseket.
Eredetileg nem ez volt Taehyung terve a szeretkezést illetően, dehát kevés volt ő ahhoz, hogy bizonyos dolgokat befolyásolni tudjon. Lihegve feküdtek egymás mellett az összepiszkolt lepedőn. Az idősebbik egyszer csak arcuk elé tartotta balkezét. Jungkook tisztán láthatta a tetoválást rajta, és persze, el is érzékenyült tőle. Mellétette a sajátját is, aztán csak nézték őket sokáig, némán.
- Hát nem vagyunk gyönyörűek együtt? - kérdezte végül Taehyung. Jungkook magukhoz húzta a kezeiket, és egyik lábát ráfektetve a másik testére odafordult hozzá. Kezeiket maguk közé rejtette.
- Csodaszépek vagyunk, baby - felelte, és megpuszilta a másik arcát.
Bár nem nagyon volt kedve hozzá, de egy jó negyedóra múlva az idősebbik kibontakozott az ölelésből, hiszen neki még dolga volt.
- Mivel ma valakinek születésnapja van, nekem még el kell intéznem ezt-azt - közölte szerelmével, majd felállt. Jungkooknak nem tetszett a dolog, és ez látszódott is az arcán. Félkarjára támaszkodva, összehúzott szemöldökkel kérdezte:
- És el kell menned?
- Igen, baby, csak még lezuhanyozom. Aztán sietek haza.
Közben már vetkőzött is, de még a fürdőből visszaszólt:
- Édes, ha felkelsz, dobd a mosógépbe a.....a mindent!
- Tervben van, kicsim - felelte Jungkook. Aztán még visszadőlt egy kicsit. Becsukott szemekkel felelevenítette az elmúlt percek történéseit, és megállapította, hogy teljesen meg van őrülve Taehyungért. És mindenért, amit csinál vagy ami hozzátartozik. A víz már nem csobogott, úgyhogy nem akarván elveszíteni az iménti, túl rövidre sikeredett együttlét összes jelét, odaszólt kedvesének:
- A fülbevalót ne vedd ki, baby! - ugyanis nagyon-nagyon tetszett neki az az elegáns romlottság, amit az ékszer szerelmének kölcsönzött.
- Nem vettem ki - válaszolta a másik, miközben megpuszilta Jungkook haját. Aztán fehér pólót vett fel és egy elnyűtt farmert. Haja nedvesen lógott a szemébe. A fülbevaló nagyon nem passzolt a képbe, és pont ez tette Taehyungot izgalmasan vonzóvá.
Elment tehát a virágért, a tortáért és még három adag rament is beszerzett ebéd gyanánt. Félóránál többet nem töltött házon kívül. Mikor hazaért, kedvese felöltözve heverészett a díványon, és már beszélt a szüleivel meg a bátyjával is, akik felköszöntötték őt. Halkan jazz-zene szólt. Ő biztonságba helyezte a hazahozott dolgokat, aztán csatlakozott a másikhoz. Odabújt melléje, mert szeretett elveszni kedvese karjaiban. Jungkook a fülbevalójával kezdett játszani. Az járt a fejében, hogy minden, amit szerelme csinál, és az is, ahogy csinálja, hibátlan. A külseje szintén. Filozófiai magasságokba emelkedvén eszébe jutott, hogy azt mondják, tökéletes nem létezik. De akkor mivel lehet magyarázni Kim Taehyungot? Aztán ezt meg is osztotta vele:
- Kicsim, te tisztában vagy azzal, hogy tökéletes vagy?
Taehyung nem válaszolt azonnal, elgondolkodott. Utána is csak visszakérdezett:
- Ezt hogy érted?
Mivel Jungkook udvarolni akart kedvesének, váratlanul érte a másik érdeklődése. Próbálta elviccelni a dolgot.
- Néztél már tükörbe?
- Ah, azt akarod mondani, hogy jól nézek ki - felelte egykedvűen az idősebbik. - Tudom, és már hozzászoktam.
Jungkook megérezte, hogy valami nem oké.
- Mi a baj? Nem örülsz, hogy tetszel nekem? - kérdezte, miközben kezével megfogta a másik állát és maga felé fordította a fejét.
- Mondasz hülyeségeket - felelte az idősebbik -, persze, hogy örülök neki. Csak néha az az érzésem, hogy nem vagyok elég jó ember - öntötte ki a lelkét. - Ha csak a külsőmet lehet értékelni, akkor nem lehetek elég jó, és szeretnék jobb emberré válni...
Jungkook mostmár elkerekedett szemekkel nézett szerelmére.
- Te mégis mitől beszélsz, baby? - vágott közbe. - A legcsodálatosabb ember vagy a Földön. Tisztességes vagy, hatalmas szíved van, csak a szeretet és a megértés árad belőled. Zavarbaejtően intelligens vagy, és izgalmasan eredeti. Mégis miben kellene feljavulnod? Azzal pedig, hogy lélegzetelállítóan szép vagy, nem lehet mit tenni. Együtt kell vele élned.
Taehyungnak nagyon jól estek kedvese szavai, kicsit el is szégyelte magát, ezért igyekezett viccel elütni a dolgot.
- Egyébként meg nem is tökéletes a külsőm: a szemeim aszimmetrikusak, ez a fogam jóval hosszabb a másiknál - kocogtatta meg az egyik metszőfogát -, a bőröm katasztrófa, az ujjaim túl hosszúak és túl sovány is vagyok. A hasam meg olyan, mint egy kisbabáé.
Ekkor Jungkook már hangosan nevetett. Meg akarta zabálni az ő tökéletlen szerelmét, annyira édes volt. Úgy döntött, hogy a hasánál kezd hozzá ehhez, ezért felhúzta a másik pólóját, és így szólt:
- Mutasd csak azt a babahasadat!
Taehyung persze megpróbált ellenállni, mire Jungkook csikizni kezdte őt. Pontosan tudta, hogy ezt mely pontokon tudja a leghatékonyabban kivitelezni, úgyhogy hamarosan zengett a ház az idősebbik harsány nevetésétől. Kifáradva a játékban Jungkook nyugalomba puszilgatta kedvesét, aki felsőjével letörölgette a saját, nevetéstől kicsordult könnyeit. Úgy tűnt megoldódott Taehyung önértékelési válsága. Elcsendesülvén Jungkooknak váratlanul eszébe jutottak saját metszőfogai, amelyek nyusziszerűen kicsit előrébb álltak a többinél. Őszintén szólva ez soha nem okozott neki semmiféle problémát önmagával szemben. Talán lehetett volna korábban fogszabályzóval korrigálni, de abszolút nem érdekelte őt soha a téma.
Ott feküdtek tehát a díványon, a két tökéletlen szerelmes, akik azonban tökéletesen boldogok voltak egymással.
YOU ARE READING
Szivárványhíd (Befejezett) (Taekook ff)
FanfictionTaehyung és Jungkook évekkel a szakításuk után ismét találkoznak, amikor Jungkook éppen az esküvőjére készül. A kapcsolatuk újrakezdődik. Megértvén, hogy ők egymásnak vannak rendelve, most már felnőttként élik meg csodálatos szerelmüket, és lépésről...