Jungkook megnyomta a kapucsengőt. Még az üzenet hatása alatt állt, kényszerítenie kellett magát arra, hogy néhány órára elrejtse mindenki elől ezt a problémát.
- Hatodik emelet, baby - válaszolta Taehyung ismét mélyebb hangon a szokásosnál. Ez olyan volt Jungkook számára, mint egy jelzőrakéta, ami azt jelezte, hogy rövidesen rendkívül kellemes dolgok fognak történni. Próbált hát teljes erejével erre koncentrálni. Taehyung ugyanis akkor használta ezt a hangfekvést, amikor nagyon akart szeretkezni. Amikor simán csak akart szeretkezni, egyszerűen kihívó volt és flörtölt minden elképzelhető módon, a hangja is magasabb volt, de amikor nagyon kívánta Jungkookot, ösztönösen elmélyítette a hangját. Ez egyébként Jungkookra is jellemző volt, de ő nem flörtölgetett, ő azonnal a lényegre tért.
Kiszállt a liftből. Két bejárati ajtó volt a folyosón, az egyik picit nyitva hagyva. Mivel ez nem lehetett véletlen, egyik kezével szélesebb tárta ez utóbbit, majd magabiztosan belépett rajta. Egy kisebb nappaliban találta magát, amiben a konyha is helyet kapott. A kettőt egy pult választotta el egymástól. A szoba nagyon frissnek hatott, a bútorok fehérek és világosszürkék voltak: egy kényelmes dívány fotellel, polcos nyitott szekrény tévével és könyvekkel, lemezjátszóval és lemezekkel, kisasztalka közöttük, puha süppedős szőnyeg alatta, magas szobanövény az egyik sarokban és egy hófehér elektromos kandalló a szekrény mellett. Az ablakon fehér függöny. A konyha is fehér volt, barna munkalappal. Csak egy kislámpa világított, de jól lehetett látni mindent. Taehyung az ablak előtt állt és kifelé nézett. Ahogy meghallotta a nyitódó ajtó halk zaját, megfordult. Jungkook már ezer éve ismerte őt, de mindig újra és újra rácsodálkozott Taehyung valószínűtlen szépségére. Ott állt mezitláb egy könnyű, sárga-piros mintás kapucnis felsőben, miközben alul csak egy alsónadrágszerűen rövid, fekete, nagyon testhez simuló nadrágocskát viselt. Jungkook a látványtól elvarázsolva azonnyomban megfeledkezett minden problémájáról, és köszönés helyett csak annyit mondott elismerően, hogy "wow". Taehyung kacéran rámosolygott, aztán odasétált hozzá. Átkarolta a nyakát és a fülébe súgta: - Te is wow.
Aztán kivette a kezéből a borosüveget és hátat fordítva a konyhapulthoz ment a két, előkészített boros pohárért. Lecsavarta a kupakot, aztán töltött. Jungkook ezalatt le sem tudta venni a szemét a nadrágocska alatt elől-hátul kirajzolódó formákról. Önelégült félmosollyal az arcán követte a másikat, hiszen tudta, hogy mindez neki van kitalálva. Odaérvén mögéje mindkét kezével megfogta Taehyung csípőjét, szorosan magához húzta és finoman megcsókolta a nyakát. Közben élvezettel szívta magába gyönyörű szerelme vaníliaillatát. A másik két kezében poharakkal feléje fordult, és azt játszva, hogy semmi különös nem történt, azt kérdezte:
- Hogy tetszik a lakás?
Jungkook úgy válaszolt, hogy közben újabb csókot adott Taehyung nyakának másik oldalára is:
- Milyen lakás?
Az idősebbik imádta ezt a Jungkookot is, a türelmetlenül szellemeskedő szeretőt, aki csak egy dologra képes koncentrálni. Miközben kicsusszant a másik kezei közül elégedetten odavetette:
- Nagyon vicces!
Törzsét kissé meghajlítva letette a két poharat az asztalkára, ami együtt járt azzal, hogy fenekét Jungkook irányába tolta. A fiatalabbik fejét oldalra hajtotta és megnyújtotta nyakizmait, de szemeit egy pillanatra sem vette le Taehyungról. Az idősebbik ekkor hirtelen leült a díványra és kezével megpaskolva azt maga mellett jelezte Jungkooknak, hogy helyezze kényelemben magát ő is. A fiatalabbik ekkor ráeszmélt, hogy kezet még nem is mosott. Mivel minden arra utalt, hogy hamarosan használni fogja őket, megkérdezte, hogy merre van a mosdó. A másik némán egy ajtóra mutatott. Mikor visszatért, Taehyungot hátradőlve találta a díványon, egyik lábát keresztbevetve a másikon. Sietve melléje ült. Az idősebbik a kezébe adott egy poharat, magához vette a másikat, majd mindketten kortyoltak egyet. Aztán Taehyung beszélni kezdett.
- Egy éve bérelem ezt a lakást. Minden, amit látsz benne, az enyém. Eléggé megszerettem, és most a tulajdonos el akarja adni. Hogy őszinte legyek, nagyon sajnálom...
Jungkook hallotta Taehyung hangját, hallotta, hogy mesél valamit, de gondolatai teljesen máshol jártak. Egészen pontosan szerelme hosszú, vékony combjain, amelyek fedetlenül tárulkoztak eléje. Ahogyan egymáson pihentek, elfedték Taehyung ölét abban a kis nadrágocskában. Az idősebbik mondandója egy pontján egyik kezét a két combja közé csúsztatta. Jungkook néha szerelmére nézett valahogy úgy, ahogy a beszédjét felolvasó előadó teszi a közönségére pillantva, de csak illendőségből. Tekintetét minden egyes ilyen alkalommal ismét magukra vonták Taehyung kecses lábai. Amikor Taehyung pózt váltván szétnyitotta a combjait, Jungkook újra ránézett, de valami mágikus erő azonnal visszairányította figyelmét a másik elővillanó ölére. Taehyung észrevehette, hogy Jungkook nem figyel arra, amit mond, mert hirtelen elhallgatott. A fiatalabbiknak ez a változás sem tűnt fel. Ekkor Taehyung megrázta a másiknak a vállát, és így szólt :
- Hahó! Mit mondtam?
Jungkook meghallván a kérdést, ártatlanul, nagy kerek szemekkel ránézett szerelmére. Azonnal akarta a másikat, semmi más nem érdekelte mostmár.
- Fogalmam sincs - vallotta be őszintén, és ellenállást nem tűrő módon hajolt föléje, hogy megcsókolja. Taehyungnak esze ágában sem volt tiltakozni. Olyan rég várta ezt a pillanatot, annyira sokszor elképzelte. Nagyon kívánta Jungkook érintését, teste közelségét, oda akarta magát adni neki teljesen, azt akarta, hogy szeretője birtokba vegye őt. Jungkook ezzel szemben meg akarta őt szerezni, a magáévá tenni, azt akarta, hogy az övé legyen Taehyung teste-lelke.
A kezdeti heves csókokat Jungkook apró harapásai váltották fel Taehyung nyakán, miközben keze már a kapucnis felső alatt kalandozott. Ujjai között kezdte morzsolgatni a mellbimbókat, amik villámgyorsan változtak keménnyé. Azután vágyakozva, hogy őket minél hamarább a szájába vehesse, kibújtatta szerelmét a felsőből. Nyelvével finom köröket rajzolt köréjük, megszívta őket elégszer ahhoz, hogy Taehyung egyre szaporábban vegyen levegőt. Jungkook még többet akart ebből a kéjtől hullámzó testből. Nedves ajkai tovább siklottak rajta lefelé, át a lapos és puha hason, egészen a kis nadrágocska által takart területig. Bár elasztikus anyagból készült, most mégis nagyon feszült, tulajdonképpen szét akart szakadni. Jungkook nem a rá való tekintettel, de lehámozta kedveséről, majd arrébb hajította. Hiányzott neki ez a tekintélyt parancsoló látvány, Taehyung átlagosnál nagyobb férfiassága, amivel már annyi örömet okozott neki eddig is. Ha szabad így fogalmazni, beléje külön is szerelmes volt. Először kezével simogatta egy ideig, miközben elragadtatott szemekkel nézte. Hogy kifejezze csodálatát közvetlenül is, Taehyungra nézett, de a másik, testét ívben megfeszítve, csukott szemekkel, ajkába harapva saját gyönyörével volt elfoglalva. Megértvén a helyzetet, Jungkook a szájába vette kedvesét, annyira mélyen, amennyire csak tudta. Imádta annak illatát, a selymes bőrt rajta. Nem lehet tudni, hogy melyikük élvezte jobban ezt az aktust, amint Jungkook szája fel s alá mozgott, de egy idő után az idősebbik, felocsúdva hangos nyögdécseléséből, felült és közel húzta magához a fiatalabbikat.
- Szeretnélek magamban érezni - mondta elhaló hangon, majd megcsókolta a másikat.
Jungkook boldogan tett volna eleget bármilyen egyéb kerésnek is, de ez volt a legkedvérevalóbb. Ez a fajta közelség eggyé tette őket testileg is, ami a legizgatóbb, lelkileg is legkielégítőbb formája volt a köztük lévő intimitásnak. Voltak benne szabályok és nem is lehetett minden alkalommal gyakorolni fájdalmas mivolta miatt, de a legnagyobb gyönyört ez okozta mindkettőjüknek.
- Amit csak akarsz, baby - felelte odaadóan.
Pontosan tudta, mit kell tennie. Végig csókolta Taehyung egész testét feje búbjától a lába ujjáig, nyelvével síkos mintákat rajzolva a másik bársonyos bőrére. Mindeközben egyik kezével kedvese fenekét fogta. Ekkor Taehyung oldalára fordult és egyik lábát kicsit felhúzva Jungkook combjára fektette, a fiatalabbik középső ujjával a feneke nyílását kezdte lassan, érzékien masszírozni. Mivel kedvesével szemben feküdt féloldalára dőlve, mindeközben tudta csókolni, szívni a másik nyakát is. Taehyung ekkor türelmetlenül megragadta Jungkook csodálatosan kemény péniszét, majd arra vágyván, hogy hozzáférjen, a hátára fektette kedvesét és csókokkal halmozván el őt, ahol csak érte, levette róla egymás után az összes ruháját. Most őt nyűgözte le partnere tökéletes teste, nem tudta megállni, hogy ne harapja meg az izgatóan izmos karokat, mire Jungkook felszisszent, de az okozott fájdalomnál sokkal nagyobb gyönyört érzett Taehyung vadsága miatt. Az idősebbik is meg akarta ízlelni szeretőjét, ezért nyelvét többször végigfuttatta a sóhajtozó Jungkook merevségén. A fiatalabbik felemelte a fejét, hogy mindent jól lásson, ezt a látványt soha nem szalasztotta volna el. Néhány így töltött fenséges perc után azonban visszavette az irányítást, hiszen elő kellett készítenie szerelmét a behatolásra. Gyengéden négykézlábra állította Taehyungot, ő maga pedig háttal neki a padlóra térdelt. Fejét így csúsztatta be a másik combjai közé, nyelvével kényelmesen elérvén azt a helyet, ahol nem sokkal korábban a középső ujját használta. Lassú, simogató mozdulatokkal ellazította szerelmét, aki hamarosan még közelebb nyomta a fenekét Jungkook szájához. Ezen a ponton a fiatalabbik nyelvével be tudott hatolni, az idősebbik pedig apró, halk nyögésekkel közölte, hogy nagyon jól esik neki. Az volt a szokásuk, hogy Taehyung mindig jelezte valamilyen módon, hogyha mehettek tovább. Ezúttal csak annyit mondott, hogy "gyere, édes". Jungkook a dívány melletti szekrényre készített krémért nyúlt, egy jó adagot a középső ujjára nyomott, majd térdelő kedvese fenekének nyilására is kent belőle. Közben másik kezével hátulról átölelte őt, és csókokkal kényeztette érzékeny nyakát. Aztán egy ujjával behatolt Taehyung testébe, lassan, finoman, de mélyen. A másik csak kisebb fájdalmat érzett először, ami gyorsan el is múlt, ahogyan Jungkook csak picit mozgatta az ujját benne. A fájdalmat hamarosan a kéj érzete váltotta fel, és ez segített Taehyungnak abban, hogy még jobban ellazítsa vonatkozó izmait. Ahogyan teste hozzászokott Jungkook ujjához, máris többet kívánt. "Jöhetsz, baby" - nyögte rekedten, mire a fiatalabbik egy másik ujjával is behatolt. Az idősebbik erre fájdalmasan sziszegett, szemeit is összszorította, de utána hosszú sóhaja már arról árulkodott, hogy a kéjérzet ismét erősebb. Jungkook a másik kezével kedvesét elől is kezdte simogatni, Taehyung pedig egyre hangosabb nyögdécseléssel felelt rá. A fiatalabbik imádta, hogy a másik az ő kezei között került ilyen állapotba, ennek a gyönyörű férfinak a látványa, sóhajai, nyögései izgatták fel a legjobban. Taehyung néhány perc múlva úgy érezte, hogy készen áll. Jungkook gyengéden a hátára fektette őt, Taehyung pedig a dívány párnája alól egy óvszert vett elő, fogaival feltépte és oda akarta adni a másiknak, de a fiatalabbik eltolta a kezét és így szólt: - Nem kell, baby, érezni akarlak. Taehyung szó nélkül dobta arrébb a kis csomagocskát.
Általában óvszert használtak higiéniai okokból, még úgy is, hogy Taehyung mindig kimosta magát, ha anális szexre készült, vagy készültek. De persze előfordult, hogy anélkül csinálták, és most ez ilyen volt.
Jungkook még egy pillantást vetett szerelme fenéknyílására, ami kipirosodva és szépen kitágulva várta őt. Újabb adag krémet kent rá, miközben a másik lábait a vállának támasztotta. A térdén ülve kissé szétnyitotta a combjait és behatolt szerelme testébe. Taehyung kéjesen felsikoltott a fájdalomtól. Eleinte lassan és gyengéden, majd egyre gyorsaban és hevesebben mozgott benne, miközben egyik kezével a másik combját fogta, a másik kezével pedig szerelme péniszének a csúcsát simogatta, föl és le. Egyre mélyebbre hatolt, míg végül elérte a prosztatát. Mindketten ritmikus nyögésekkel kísérték az aktust. Jungkook ajkaival ó betűt formálva koncentrált arra, hogy nehogy elélvezzen Taehyung előtt, ezért időnként lassított vagy megállt egy pillanatra. Aztán amikor szerelme felsőteste ismét megfeszült, és nyögései felgyorsultak, tudta, hogy itt az idő. Ő maga is felgyorsította a lökéseit, és hagyta, hogy minden menjen a maga útján. Kis idő múlva Taehyung spriccelve élte át a csúcspontot, és majdhogynem azonnal Jungkook is elélvezett. Az orgazmus fizikai eufóriája könnyű, láthatatlan takaróként borította be a két szerelmest.
Jungkook a hirtelen jövő erőtlenség ellenére sem feküdt rá kedvesére, de elszakította magát tőle és inkább gyönyörködve figyelte, ahogy a másik belefáradván az élvezetbe lassanként megnyugszik. Ekkor azonban arra lett figyelmes, hogy Taehyung orra alatt valami piroslik. Közelebb hajolván hozzá tudatta vele, hogy mi történt.
- Már megint vérzik az orrod, kicsim. Hol van zsebkendő?
Taehyung az arcához kapott és össze is vérezte az ujját. Aztán azt felelte, hogy a konyhapulton. Jungkook elment érte, és odaadott néhányat a másiknak. Amíg Taehyung letisztogatta az orrát és eléje szorított egy zsepit, addig ő letörölgette szerelme hasát és fenekét. Utána pedig melléje feküdt, és átkarolta őt. Megcsókolta a haját, aztán az arcát is.
- Megint túlzottan izgatott voltam - kuncogott Taehyung.
- Minden az én hibám, baby! - ismerte el boldogan Jungkook. - Meg tudsz bocsájtani?
Taehyung a véres papírzsebkendő mögül mélyen a másik szemébe nézett és kisvártatva így szólt:
- Csak ha megígéred, hogy együtt öregszünk meg.
Jungkook boldog magabiztossággal felelt neki: - Megígérem.
Ám ekkor váratlanul eszébe jutott valami. Eszébe jutott, hogy beszélniük kell.
JE LEEST
Szivárványhíd (Befejezett) (Taekook ff)
FanfictieTaehyung és Jungkook évekkel a szakításuk után ismét találkoznak, amikor Jungkook éppen az esküvőjére készül. A kapcsolatuk újrakezdődik. Megértvén, hogy ők egymásnak vannak rendelve, most már felnőttként élik meg csodálatos szerelmüket, és lépésről...