64 Egyáltalán és soha 🔞🔞

300 29 10
                                    

Azon az augusztusi éjszakán Jungkook már az Old Jazzben kezdett valamiféle furcsa, addig nem tapasztalt bizsergést érezni. Azt a fajta bizsergést, amitől úgy érzed, hogy te vagy a legnagyobb király az egész Földkerekségen. A mellkasod majd szétszakad a feszítő büszkeségtől, a szíved pedig úgy olvadozik, mint egy üveg Nutella a mikróban.

Lelkének legrejtettebb birtokló zugában őrületes party kezdődött, ahol ő volt a házigazda és egyébként minden résztvevő is. Úgy érezte, hogy olyan kincs közelében van, amelyre mindenki, de mindenki áhitozik az univerzumban, beleértve őt is. Közte és az összes többi ember között azonban van egy hatalmas különbség. Ő ezt a kincset bármikor megkaphatja, amikor csak akarja, míg mások soha. Csúnya dolog ez az önző, majdhogynem kárörvendő ünneplés? Igen, tudta ő is, de rettentően élvezte.

Ja, azt nem mondtam, hogy ez a kincs Taehyung volt. Aki gyönyörű, aki tehetséges, akit mindenki imád, de aki csak az övé. A Jeon-család a kezéből eszik, a diákjai egytől-egyik szerelmesek beléje, a rajongók hadát a koncertje után vízágyúval sem lehetne feloszlatni, és most még Párizs is akarja őt. Talán Jungkook kissé elfogult volt vele kapcsolatban, de ki hibáztathatná emiatt.

Hogy érzelmi orgazmusa mellé a gyakorlatit is felzárkóztassa, az étteremből való hazatérésük után szó szerint és szó nélkül nekiesett szerelmének. Éppen csak azt tudta kivárni, hogy kezet mossanak. Yeontan kettőt pislogott, és már ment is a vackába. Látta, hogy a gazdáinak most más dolga van. Taehyung pedig az egyensúlyát is elvesztette, ahogyan kedvese letámadta. Jungkook már a felsőjét húzta le róla, és ott csókolta, ahol érte, mire Taehyung csak annyit tudott mondani, hogy "oh-oh". Talán figyelmeztetni akarta kedvesét, hogy nehogy megölje őt, de túl sokra nem ment vele. Jungkook meg akarta kapni, ami az övé, és Taehyung kétségkívül az övé volt.

Taehyung imádta, hogy kedvese előzékeny, odaadó és udvarias az ágyban, ám ennél egy dolgot még jobban szeretett: ha szereleme nem az volt. A kurszki szovjet tankhadosztályról már megemlékeztünk szerény dolgozatunkban, úgyhogy indokolatlanul nem hívom fel ismét a figyelmet a Jungkook és a közte lévő elvitathatatlan hasonlóságra. De ez volt a helyzet.

Taehyung egyensúlyának átmeneti visszanyerésekor megértette, hogy nem romantikus szenvelgés fog következni, úgyhogy boldog kiszolgáltatottságban adta át magát kedvese kényének... reménykedve a legperverzebb dolgokban. Kutyából azonban nem lesz szalonna, és ezt ő is tudta, tehát durvaságra nem számított. Nem a stílus, hanem a tartalom izgatta a fantáziáját.

Jungkook rekordgyanús pályacsúccsal vetkőztette le kedvesét, majd rögtön a fenekét, és annak is legrejtettebb zugát vette kezelésbe türelmetlen nyelvével. Taehyungot egyszerűen csak a hálószoba falának nyomta. Mivel nagy kedvence volt, viszonylag sokat időzött vele, és maradjunk annyiban, hogy szerelmének sem volt ellenére. Amikor elégedett lett az ott töltött idővel, megfordította kedvesét és az ágyra lökte. Taehyung éppen érintette a fenekével a matracot, majd valamennyire lecsúszott róla. Arra sajnos már nem maradt ideje, hogy megszervezze a saját pozícióját, de szerelme megtette neki azta a szívességet, hogy félkarjával az ágyhoz nyomta mellkasán át, így viszonylag gondtalanul élvezhette, amint a másik kezével az orgazmusig izgatja őt.

Az már látszott, hogy mindent is ki kell majd mosni, de még csak az összejövetel elején jártak. Ahogy Taehyung valamennyire lenyugodott, Jungkook ismét megfordította őt, és az ágyra fektette. Vetkőzni kezdett, vagyis lerángatta magáról a ruháit, és mikor már meztelen volt egy nem várt ösztöntől vezérelve rácsapott szerelme formás, kerek fenekére. Ezen mindketten meglepődtek, a fiatalabbik olyannyira, hogy ijedten bocsánatot kért a másiktól.
- Szívem, ha még egyszer bocsánatot kérsz emiatt, hazaköltözöm anyámékhoz - mondta Taehyung ellenkezést nem tűrő hangon.
Ezen aztán jót nevettek mind a ketten, de Jungkook igyekezett visszatérni az eredeti terveihez.
- Akkor emeld fel kicsit a fenekedet! - utasította kedvesét.
Amikor Taehyung így tett, saját meredt férfiasságát szerelme fenekének vágásába illesztette. Egy kis nyállal tette síkosabbá a területet, majd addig mozgott benne, amíg el nem élvezett. Ekkor már Taehyungot is ki kellett mosni.

Szivárványhíd  (Befejezett)                                         (Taekook ff)Where stories live. Discover now