A vacsora is lement, és Jungkook megelőzve a többieket, átment a bárba. Rendelt egy whiskyt. Kisvártatva megérkezett a társaság is. Míg Jungkook az étteremben lopva nézegette szerelmét, itt a telefonját tartotta maga elé, mintha azon böngészne valamit. A Twittert pörgette, de nem arra figyelt, hanem a körülötte folyó beszélgetésre. Feltűnt, hogy Bogum elég visszafogott. Azon töprengett, hogy vajon pontosan mi történhetett a délelőtt. Taehyung nem mondott túl sokat, csak annyit, hogy titkos meleg. De erről hogy bizonyosodhatott meg? Majdnem üzenetet írt kedvesének ez ügyben, ám az váratlanul felállt és kezében a whiskys poharával, és a tőle viszonylag messze helyetfoglaló Bogum mellé ült. Útközben Jungkookra nézett, és szemeivel jelzett. Mintha azt akarná mondani, hogy "ne izgulj, csak beszélnem kell vele". A fiatalabbik mélyet szívott a levegőbe az orrán keresztül, majd önmaga nyugtatására nyelvét a szájában kezdte jártatni. Néha kis puklik jelentek meg az arcán. Sajnálatos módon nem hallotta, hogy miről folyik a szó, de szemeivel követni tudta a jelenetet. Először kedvese beszélt, majd a másik, aztán koccintottak. Taehyung fel akart állni, de Bogum megfogta a kezét, hogy maradásra bírja, és közben mondott is valamit. Kedvese visszaült. És Bogum NEM engedte el a kezét. Jungkook szemei kis híján kizuhantak a bárpultra, annyira elkerekedtek a döbbenettől. Ijedten körülnézett, hogy látja-e még valaki mindezt rajta kívül, de senki nem nézett az ő irányukba. Sőt, Bogum háta miatt az egész jelenet takarásban volt. Ismét rájuk nézett, és a kezeket ugyanúgy találta. Bogum beszélt, de nem nézett Taehyungra közben. Kedvese arckifejezéséből ítélve cifra dolgokat mondhatott. Ekkor ötlete támadt Jungkooknak arra vonatkozóan, hogy szerelme kiszabadíthassa kezét: üzenetet küldött neki.
Taehyung, amikor meghallotta az üzenetet, tényleg elvette a kezét, és elolvasta azt. A küldetés sikerrel járt, de rá sem nézett Jungkookra. El sem mosolyodott. Csak megnyalta az ajkait, és ismét Bogumra koncentrált. Hát őszintén szólva Jungkooknak ez elég rosszul esett. Nem várt volna semmi extrát, csak egy rövid választ, egy fél pillantást. Ráadásul Taehyung tudja, hogy mennyire rosszul viseli, ha nem kap elegendő figyelmet tőle. Durcásan visszafordult a bárpulthoz, és kikért még egy italt. Szándékosan nem nézett rájuk, bár a kíváncsiság majd megölte. Néhány perc múlva egyszercsak megjelent mellette Bogum. Italokat rendelt, nyilván kettőjük számára. Jungkook kihasználva a lehetőséget kérdően kedvesére nézett, aki két kezével mutatta neki, hogy nyugodjon le. A fiatalabbik ettől máris jobban érezte magát. Nagy volt a kísértés arra, hogy felvilágosítsa Bogumot a valóságról, vagy hogy véletlenül meglökje, ha már nem törhette el azt a kezét, amivel az imént hosszú percekig szerelme gyönyörű ujjait fogdosta. De nem tett semmit. Inkább még gyorsan az órájára bökött jelezvén kedvesének, hogy későre jár. Már majdnem 11 volt.
Bogum elszállította az újabb whiskyket az asztalukhoz és leült. Jungkook tisztán látta, hogy székét közelebb húzta az Ő! vőlegényéhez. Egyre biztosabb volt abban, hogy Bogum készül valamire. Érthető módon frusztráltnak érezte magát. Aktuális poharának nem is olyan lassú kiürítése közben őket nézte. A bárból egyébként kezdtek elszállingózni a vendégek. Bogum mintha nagyon magánjellegű dolgokat mesélt volna Taehyungnak. A kezét ugyan nem fogta meg újra, de rákönyökelve az asztalra néha egészen közel hajolt hozzá. Taehyung ilyenkor mindig kicsit hátrahőkölt, testbeszéde megnyugtatta Jungkookot. Úgy negyed 12-re csak hárman maradtak a teremben. És a pultos. Ez utóbbi tette a dolgát, nem sokat izgatta, hogy mi zajlik körülötte. Szinte csak Bogum beszélt: vagy hallgatóságra volt szüksége, vagy nem akart lehetőséget sem hagyni arra, hogy partnere otthagyhassa őt. Esetleg mindkettő. Egy idő után Taehyung mocorogva kezdte jelét adni távozási szándékának, mire Bogum váratlanul megérintette az arcát és megsimogatta azt. Jungkooknal betelt a pohár. Tényleg visszafogta magát eddig, de most már elege lett.
- Héj - futott ki hangosan a száján, és fel is pattant a helyéről. Mindenki ránézett. A pultos megállt a kezében lévő pohár törölgetésével. Taehyung sóhajtva a földre nézett, Bogum pedig szintén felállva, nem lévén biztos abban, hogy jól hallotta-e, amit hallott, visszakérdezett:
- Ne haragudjon, hogy mondta?
Jungkook azonnal felelt és elindult az irányukba.
- Azt mondtam, hogy héj.
Bogum kimérten, erőltetett visszafogottsággal reagált:
- És mi okból kifolyólag?
Jungkook eddigre már odaért hozzájuk. Bogum elé állt.
- Az okból kifolyólag, hogy az a férfi, akit órák óta tolakodóan ostromol, és aki sajnos túl jólnevelt ahhoz, hogy figyelmeztesse önt, az én vőlegényem.
Bogum elképedve nézett Taehyungra, aki bólintott. Ismét Jungkookra pillantott, aztán felmérvén a szituáció súlyosságát annyit mondott: "Oh". Összeszedte büszkesége maradék darabjait, és így folytatta:
- Ebben az esetben bocsánatot kell kérnem tőled, Taehyung - nézett az idősebbikre -, és tőled is - fordult Jungkookhoz. - Úgy tűnik, többet engedtem meg magamnak a kelleténél.
Utóbbi elégedett volt a gesztussal, ezért Bogum felé nyújtotta a kezét. - Jeon Jungkook - tette hozzá, majd úriemberek módjára kezet fogtak.
Az ötvenes évei végén járó pultos már látott ezt-azt életében, de ez a kdrámába illő jelenet komolyan elnyerte a tetszését.
Taehyung teljesen elvarázsolva szerelme viselkedésétől és nagyon megsajnálva Bogumot, javasolta, hogy vonuljanak vissza. Bogum azonban így szólt:
- Nagyon rosszul érzem magamat a történtek miatt. Megengeditek, hogy meghívjalak titeket egy...bármire?
A két fiú egymásra nézett, és arra gondolván, hogy a helyzet ennél kínosabb már úgy sem lehet, elfogadták az invitálást, és előrelátóan kávét kértek. Bogum követte őket. A pultos izgatottan lefőzte a kért italokat, majd kényelembe helyezte magát. Éppen csak a popcorn hiányzott a kezéből.
Bogum kivitte a kávékat, majd leült a többiek mellé.
- Azt hiszem, többet ittam a kelleténél - magyarázkodott még mindig. Az időközben jócskán megenyhült Jungkook felelt neki:
- Mindenkivel előfordul.
Taehyung megértően bólogatott, de egyszer csak daddy Jungkook megjelent a teremben, vagy mondjuk úgy, hogy belépett a csetbe. Így szólt Bogumhoz:
- Igazából meg is értelek.
- Ezt hogy érted? - kérdezte Bogum meglepve.
- Nézz rá! - tárta kezét kedvese felé. - Túlságosan gyönyörű.
Taehyung elképedve nézett kedvesére.
- Elnézést, én is itt vagyok - mondta megrovóan, mire Jungkook elszégyelve magát gyorsan eszkuzálta is magát.
- Ne haragudj, drágám! De ez az igazság.
Csend következett. A pultos élénken figyelt. Taehyung 100 százalékban nem érezte megkövetve magát, ezért kicsit durcás volt. Daddy Jungkook nem értette, mi a gond, hiszen csak az igazat mondta. Szerencsére ott volt Bogum is, aki kézbe vette az ügyet.
- Szóval ti ketten hamarosan összeházasodtok?
- Igen - felelte gyorsan Jungkook, és alulról megfogta durcás szerelme kezét, ami az asztalon pihent. Mutatóujjával simogatni kezdte a másik tenyerét. Erre Taehyung elmosolyodott.
- Igen, hamarosan - ismetelte ő is.
A pultos beleszívott elektromos cigarettájába, bár pontosan tudta hogy tilos.
- Egyébként honnan tudod? - kérdezte Jungkook meglepetten.
- Taehyung említette - felelte a másik az igazságnak megfelelően, majd majdhogynem jókedvűen hozzátette:
- De teljesen úgy viselkedtek, mintha már azok lennétek.
Ez a megállapítás eléggé tetszett Taekooknak. Mivel nemcsak szeretők, szerelmesek és barátok voltak, hanem lelki társak is, más interpretációban egy lélek két testben, természetesen ugyanarra asszociáltak mindketten. Egészen pontosan egy párkapcsolati vlogra, amit együtt szoktak nézni néha napján. Benne egy ezer éve házas pár osztja egymást, ahogy kell.
Mivel a kávé ezalatt megivódott, és a kedélyek is lenyugodtak, Taehyung ismételt javaslatára elbúcsúztak egymástól. Lényegében elégedettek lehettek az ügy kimenetelével. Kicsit több alkohol esetén akár kevesbé felnőtties módon is vegződhetett volna. Daddy azonban kifelé menet, miközben árkarolta kedvese derekát, a biztonság kedvéért még hátrafordította a fejét, és olyan pillantást küldött Bogum felé, amit nem lehetett félreérteni.
Felhúzott szemöldöke és kissé leszegett feje azt az üzenetet küldte, hogy: "Remélem, értjük egymást." A derékon átfont kar pedig azt, hogy "Ő az enyém." A kicsit szabadabban gondolkodók akár úgy is fordíthatták volna ez utóbbi gesztust, hogy "Őt én dugom.", de ez Jungkook esetében nem lett volna hű fordítás. Ő ugyanis nem volt igazi daddy, csak játékdaddy. 🤣
A pultos felállt és kézbevette a törlőrongyot meg egy poharat. Jól láthatóan csalódott volt. Bogumra nézett, aki az asztalát bámulta. Aztán mélyet sóhajtott.
Mire a házaspárnak tűnő hőseink Jungkook szobájához értek, Taehyung nadrágjába bolhák kerültek. Ne bírt nyugton maradni.
- Nem alszom veled ma éjjel - közölte olyan meggyőzően, amennyire csak tudta. Jungkook ereiben megfagyott a vér.
- De miért? - kérdezte őszinte aggodalommal.
- Mert az előbb nem a megfelelő módon beszeltél rólam mások előtt - felelte Taehyung, és mivel jó színész volt, nem röhögte el magát. - És én nem ezt érdemlem. - Arra azonban vigyáznia kellett, hogy ne játssza túl a dolgot. Jungkooknak mégmindig nem esett le, úgyhogy az idősebbik lelkesen folytatta kis magánszámát. Felemelte az egyik kezét, mintha meg akarná ütni a másikat, de végül megállította a levegőben azt, és támadóan így szólt: "bak-bak". Jungkook ekkor felismerte a vlog híres, visszatérő jelenetét, és elmosolyodott. Kártyájával komótosan kinyitotta szobája ajtaját, majd csuklón fogva szerelmét, bevezette őt oda. Lassan letette a kártyát az asztalra, majd a másikhoz lépett. Végtelen nyugalommal elkezdte őt vetkőztetni, levette róla a kardigánját. Taehyung elégedetten vigyorgott, és persze, hogy nem ellenkezett. Végül Jungkook bemondta a végszót:
- Az utóbbi időben nagyon elszemtelenedtél, kicsim.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szivárványhíd (Befejezett) (Taekook ff)
Fiksi PenggemarTaehyung és Jungkook évekkel a szakításuk után ismét találkoznak, amikor Jungkook éppen az esküvőjére készül. A kapcsolatuk újrakezdődik. Megértvén, hogy ők egymásnak vannak rendelve, most már felnőttként élik meg csodálatos szerelmüket, és lépésről...