0.7

3.8K 147 115
                                    

Kocaman bi çınar ağacının altında oturmuş gözyaşlarımın akmasına izin veriyordum. Hava soğuktu ama Odaya gidip pansy'in yüzünü görmek istemiyordum. Ayağa kalktım ve dumbledore'un odasına gidiyordum. Evet o odada kalmak istemiyordum. Gözyaşlarımı silip kapıyı çaldım.

D:Geel!

L: Merhaba dumbledore nasılsınız?

D:Ah!İyiyim lalinciğim sen? Yoksa bir sıkıntı mı var?

Derin bir nefes alıp konuştum.

L: Ben odamı değiştirmek istiyorum lütfen beni tekli bir odaya alır mısınız?

Dumbledore şaşırdı bizim pansy ile olan yakınlığımızı biliyordu. Ama şükür ki sorgulamadan beni bir çocukla yer değiştireceğimi söyleyince sahte bir şekilde gülümseyip,odasından çıktım. Bizim odamıza yani *eski odama* girip içeride oturan 7'liye baktım. Alaycı bi tavırla;

L: Vay vay vaay demek benden hıncınızı alamadınız bide gelip odanda sana sövelim diyorsunuz?

M: Öyle bi niyetimiz yok bunu bi-

L: Sen kes sesini!

Altını bastıra bastıra söyledim mattheonun sinirden kızardığını hissedebiliyordum. Draco hemen aramıza girip sakinleştirmeye çalışıyordu.

L: Yok draco gerek yok bu odada kalmıyorum artık.

Bu cümlem pansy'in aniden bana bakmasına sebep oldu.

P:Ne demek şimdi o?

L: Artık bu odada kalmıyorum tekli bi Odaya geçicem oradaki kızda bu Odaya gelicek.

P:BENİM RIZAM YOK! KİMSE GELEME-

L:SANA SORMADIM ZATEN!

Sert ve kırıcı olduğumu biliyordum ama onların özellikle tomun bana öyle bağırması bardağı taşıran son damla oldu.

...

Bavulumu alıp çıktım kızla yolda karşılaştık pekde umrumda değildi.
Eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Bi anda elime bi çerçeve geldi...

(Ortada lalin,sol yanında draco Pansy tom;sağ yanımda blaise Adrian daniela)

Gözlerimin yandığını hissettim. Ama ağlamadım. Pansy'in odasına doğru ilerleyip içeri girdim draco bu yeni kızla gülüşün eğleniyordu..Unutmuş bile aptal lalin. Sen onlar için ağlıyosun.

L: BUNU UNUTMUŞUM!

P:LALİN SAKIN YAPMA

T:Haddini aşıyosun

A: Güzelim sakin ol Hadi

DA:Bebisim sakin ol lütfen

(DA: DANİELA)

Ve acımadan yere fırlattım. Paramparça oldu. Pansy yere çöküp ağlamaya başladığını gördüm ama umursamadan odama geri döndüm.


Eşyalarımı yerleştirmem bitmişti. Kötüydüm yemeğe inmeden yatağıma uzanıp üzerimi örttüm ve gözlerim yavaş  yavaş kapandı...

Çok hüzünlü bi bölüm oldu beeag

Sizce nasıldı?

Bu gizli numaradan hiç ses çıkmaması Sizce normal miydi?

Oy vermeyi unutmayın bebeklerim:)))

Mattheo Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin