Sabah hiçte enerjim olmadan kalktım direkt telefonuma baktım.. Ne?
3 cevapsız çağrı 10 Yeni mesaj...
Direkt mesajlar kısmına girdiğimde o yabancıdan dı.
0532*******: Günaydııın. Naber ?
0532*******:Uyan artıııık
0532*******: Ohoo Böyle olmaz.
0532*******: Çok garip uyuyorsun be.
0532*******: Hemde çok güzelsin.
0532*******: gergin olduğunu hissediyorum
0532*******: Doğru mu?
0532*******: Laliin alooo
0532*******: Olm 2 gündür yazmıyoruz unuttun mu beni.
0532*******:BAK ARARIM.
*2 Cevapsız çağrı*
*1 görüntülü arama*
İrkilmiştim. NERDEN GÖRÜYODU BU BENİ. Çıldıracağım. Hemen telefonu tekrar elime alıp numarayı engelledim arama rehberinden de sildim. İçim rahat etmedi tabiki. Ama kendimi avutma yöntemim buydu... Kalkıp saçlarımı düzleştirdim. Tepeden topladım ve düzgün hafif bi makyaj yapıp kıyafetlerimi giydim.
Kapımı kilitleyip merdivenlere doğru ilerledim.
~
Bizimkilerin kahkahaları merdivenin başından duyuluyordu. Onlara bakmadan içeri gittim. Kitabımı açıp okumaya başladım. Yanıma biri oturunca sıçrayıp ona baktım. Mattheo Riddle.
L:Yanımdan siktir olup git.
M: Öyle bi niyetim yok tapulu malın mı bu koltuk ?
L: Ne istiyosun?
M: Benimle konuşmanı.
Şaşırsamda belli etmedim. Alaycı bi gülüşle konuşmaya başladım.
L: Ben? Seninle? O söylediğin cümleden sonra NAH KONUŞURUM Okey? Şimdi ikile.
M: Ne cümlemde bişey yoktu doğruları söyledim.
Acayip sinirlenmiştim. Kitabı sertçe Yanımdaki duvara fırlatıp mattheo'ya tokat attım. Ve bağırmaya başladım. Adrianin koşa koşa geldiğini görebiliyodum.
Mattheonun dudağı kanıyordu.L:BİDAHA ASLA BANA APTAL APTAL ŞEYLER SÖYLEME OROSPU ÇOCUGU SİKERİM SENİDE SÜLALENİDE. OROSPUUUĞ!
Boğazım yırtılana kadar bağırıyordum. Küfürler söylüyordum. Adrian ve draco beni kollarımdan tutmuş götürmeye çalışıyorlardı. Beni merdivene doğru kollarımdan çekiştirerek götürdüler.
L:Tamam bırakın abi tamam. LAN BIRAKIN!
D:Sakinleş tamam abicim sakinleş biraz.
L: Abicim? O kızla samimi samimi konuşurken öyle demiyodun malfoy! Benim senin gibi bir abim yok!
Draco'yu kırdığımı biliyordum.. Adrian şaşırmış bi şekilde konuşmaya başladı.
A:ta-tamam sakin ol lalin hadi ben seni yukarı götüreyim hadi gel güzelim.
Arkamda kalan dracoya bakmadan sert adımlarla odama çıktım..
Eveet bölüm nasil olmuş?
Bu gizli numara kim tahminleriniz var mı ?
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayın<3