Bir anda kapının çalmasıyla yerimden sıçradım. Blaise hemen içeri girdi.
L: Kanka sakin ol ne oluyo
B: Koş çabuk!
L: Ne oldu sakin olsana bi.
B: Birbirlerine girdiler... MATTHEO VE ADRİAN KOŞ.
L: NEY
Yataktan kalkarak aşağıya doğru koşmaya başladık.
Aşağısı mahşer alanı gibiydi.
L: APTALLAR BAKACAĞINIZA AYIRSANIZA.
Arada Tom ve draco vardı.
Mattheo Adrian'a yumruğu çakmasıyla Adrian yere yapıştı.
L: KAHRETSİN!
Hemen arkamı dönüp gözlerimi kapattım. Ellerimle kulaklarımı kapatıp yere çömeldim.
Aklıma babamın draco'yu dövmesi geliyordu.
Birinin omzuma dokunmasıyla gözlerimi açtım. Tom onunda burnu kanıyordu.
T: Lalin iyi misin ?
L: Bitti mi.
Tom evet anlamında kafasını salladı. Ayağa kalkıp yavaşça arkamı döndüm adiran Ağzından küfürler savuruyordu. Daniela ve tanımadığım bir kız ona pansuman yapıyordu.
L: Mattheo.
T: Onu sakinleştiremediğimiz için odaya çıkardık. Hadi gidelim yanına.
L: Hayır.
T: Ne
L: Ben odama çıkmak istiyorum.
T: Lalin ned-
L: Tom. Lütfen ben odama gidicem.
Tom anlamayarak bana bakarken ben odama çıkmak için merdivenlerin yolunu tuttum.
Odama çıkıp yatağıma yattım. Yan odamdan mattheo'nun bağırışlarını duyuyordum. Sadece uyumak istiyordum.
Kendimi yavaşça uykunun kollarına bıraktım. Kapının sertçe çalınmasından sonra hemen ayağa kalktım. Kapıyı açtım.P: Lalincim gelebilir miyim ?
L: Gel pans
P: Şey ee biz mattheo'yu sakinleştiremedik de belki... sen....
L: Tamam.
Dışarı çıkıp yan Odanın kapısını çaldık.
Mattheo Sinirle bağırdı.
M: KİMSEN SİKTİR GİT.
Yavaşça kapıyı açtım. Beni görünce yavaşça sakinleşti.
Odaya girdim. Mattheo bana yaklaşınca geri adım attım.
M: Lalin...
L: suratına pansuman yaptır.
Mattheo bir adım daha atınca ben geri çekildim.
L: Ve bağırma
M: Neden bana yaklaşmıyosun ?
L: BENİ KORKUTUYOSUN ÇÜNKÜ. Bak.... Kavga neden çıktı draco.
D: Ya.. Adrian seni seviyormuş sana çıkma teklifi için gelirken kavga ettiler.
L: Hıh. Bu muydu ? Ben zaten seninle sevgiliyim. Adrian'ın teklifini kabul edeceğimi mi düşündün ?
Mattheo kafasını yere eğdi. Suratındaki kan yere damladı. Beklemeden gidip ona sarıldım. Mattheo şaşırmıştı ama sonra o da bana sarıldı.
M: Kıyafetlerin kan olucak sonra sarılalım.
L: Umrumda mı sence ? Hadi gel pansuman yapalım sonra gidip adrianla konuşurum ben.
Pansuman malzemelerini alıp pansuman yaparken daniela içeri girdi.
DA: Lalin sen bırak ben yaparım.
L: Hıh. Hayırdır ? Sevgilime pansuman yaparken sana mı sorucam.
DA: Sevgili misiniz ?
L: Evet tatlım uza hadi.
Daniela anlamsızca başını sallayarak Odadan çıktı. Bizde o sürtüğün haline güldük.
Oy vermeyi unutmayiiin.
~deniz