Tam benim odama girecekken bağırma sesleri duyduk. Koşarak sesin olduğu yere yöneldik.Cho yerde yatan sevgilisi için ağlıyordu. Sanırım çocuk ölmüş..
~~~~~~~~~~~~
Olayın üzerinden 20 dakika geçti tüm hogwarts burdaydı tabiki. Hocalar bizi uzaklaştırmaya çalışırken ben en arkada durmuş onları izliyordum. Benim midem pek almaz böyle şeyleri narinim biraz... yanlış anlamayın ben erken doğduğum için bazen Vitamin eksikliğinden bayılabilirim. Draco bunu bildiği için beni bayağı geride tuttu. Koluma dokunan bir şey olduğu için yerimden sıçradım.
M: Pardon lalin korkuttum mu seni
L: Yok dalmışım... nasıl durumda ?
M: Ölmüş.
Mattheo'nun söylediği cümleyle başım dönmeye başladı. Kolundan destek alarak yere oturmaya çalıştım. Ama mattheo beni kucaklayarak odama götürdü. Nazikçe koltuğa bıraktı.
M: Lalin iyi misin ? Beni duyuyor musun ?
Tepki veremiyordum. Sanki bisey beni durduruyo gibi..
M: Bekle ben en iyisi draco'ları çağırayım diyip yanımdan ayrıldı.
İçeri girdiklerinde draco dizlerinin üstüne çöktü.
D: Lalin hadi güzelim sen şoka girdin büyük ihtimalle. Pansy sen lalinin üstünü değiştir. Biz çıkalım kızın uyuması lazım.
Pansy başını olumlu anlamda sallarken. Draco'lar Odadan çıktı Pansy dolabıma gidip geceliklerimi çıkardı. Kendine de bir takım çıkardı önce o giyinirken şimdi de beni giydirmişti. Elbiselerimizi askıya asıp Dolaba yerleştirdi.
(Lalin)
(Pansy)
Pansy beni yatağıma yatırırken kafamı yastığa koyduğum anda uykuya daldım...
M
attheo'nun Ağzından
Draco kapıyı çaldığında lalin'in odasına girdik. Lalin uyuyordu. Bizde koltuklara geçip oturduk.
D: Bu durum hiç normal değil ya bu nasıl oluyo. Nasıl biri hogwarts'a girip bi öğrenciyi öldürüyo.
T: Evet o yüzden bi plan yapmamız lazım
A: Ne planı ?
T: Şöyle kızlar çok korktu zaten Lalin'in hali belli bence görev dağılımı yaparak. Bakın şimdi.
Tom kalem kağıt çıkararak bir tarafa lalin diğer tarafa Pansy yazdı.
15 dakika sonra.
Planı oluşturduk.
Tom lalin'in yanında. Adrian ise pansy'i yanına alarak pansy'in odasına gittiler.00.53
Odanın kapısını tıklattığımda Tom kapıyı açtı.
Sessizce fısıldaşmaya başladık.
M: Abi sende git dinlen. Ben geldim.
T: Aslanım bak sakın uyuma sakın.
M:Tamam abi tamam.
Tom Odadan çıktığında bende lalini izlemeye başladım..
Oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayinnnn
Sizce hogwarts da neler dönüyo?