Gözlerimi yavaş yavaş aralıyodum. Kafamdan birşeylerin aktığını hissedebiliyorum.
Karşımda 2 kişi konuşuyordu bende hemen gözlerimi kapatıp onları dinlemeye başladım.
X: Eveeet sırada bu kız var hogwarts'daki herkesi tek tek öldürme planımız işe yarıyor galiba..
Q:Evvet güzel bu kız kimmiş?
X:Malfoy ailesinin gözde çocuklarından biri lalin malfoy... çokta güzel.
Q: evet saçlarından anlamalıydım.
W:Bekle şunu uyandırayım.
Kafama buz gibi suyu yiyince hemen gözlerimi açtım.
W: Günaydıın tatlım.
L: Orospu çocukları benden ne istiyosunuz!
Q: Aaaa küfür sana hiç yakışmıyor.
L:Hak edene cuk diye oturuyo ama.
W:yeter bu kadar şimdi sana olan işkencemiz başlasın. Bakalım...
Kadın sinsice güldü.
L: YARDIM EDİİİN!
~~~~~~~~~~~~
Tom'un Ağzından.
3 saattir lalini arıyorduk...
Ağlamaktan gözlerim kan çanağına dönmüştü...
Pansy sinir krizi geçirdiği için sakinleştirici yaptılar şimdi uyuyordu.
Draco boş gözlerle tam 2 saattir duvara bakıp hissizce gözlerinden yaşlar akıyodu.
Blaise ve Adrian ağlamıyordu ama birazdan ağlayacak gibi bir halleri vardı.
Mattheo revirdeydi. Boydan boya ayna olan Dolaba yumruk attığı için revirde sakinleştirici yaptılar.
Ben... Ben sadece ağlıyordum.
Tüm hogwarts ayaktaydı.
6 saat sonra.
Lalin'in Ağzından
Bıçakla koluma bir çizik daha attı. Acıdan kıvranıyorken o ikisi kahkaha atıyordu.
Burnumun ve ağzımın kanaması durmuyordu.
Saçımdan tutup kafamı kaç kere beton zemine çarptılar hatırlamıyorum bile..
Artık gözlerim kararmaya başladı. Ve en sonunda kafama daha fazla sert darbeyle gözlerim acıyla kapandı..
Tom'un Ağzından
Lalin'in kaybolmasının üzerine tam 13 saat geçti yoktu. Evet onu kaçırdılar ama nerde şimdi nerde...
Ben sürekli benim yüzümden diye sayıklıyodum...
16 saat sonra
....
48 saat sonra
....
1 hafta sonra
Artık hepimiz lalin'in öldüğüne inanıyorduk. Mattheo her yeri dagitmisti bile Pansy boğazları yirtilana kadar bagiriyodu. Draco hâlâ o duvara bakıyordu.
Tekrar.. tekrar bi çığlık duyuldu.
Bu sefer hepimiz koşarak gittik bi kız yerde
Yatıyordu. Diğer kız ise ağlayarak yardım dileniyordu..Yerde yatan
Lalin'di....
Evveet sizce lalin öldü mü ?
Oy vermeyi unutmayiiiun