1 Ay Sonra
Artık tüm yaralarım iyileşmişti eskisi gibi sağlamdım. Bu arada mattheo'ya ne oldu diye soruyosanız onu gördüğüm anda yolumu değiştiriyodum. Kaç aydır sürekli özür diliyordu. Ama umrumda değil. Onun yüzünden olmuştu bunlar. Nasıl hemen affedebilirim ki ??
Dersler tekrar ertelenmişti 1 hafta daha ders yoktu bugünden itibaren tatildi yani.
Bende odamda kitap okuyordum. Bazen Harry bazen Cedric bazen ise bizimkiler gelip nasıl olduğumu soruyorlardı. Bende bazen aşağı onların yanına iniyordum. Vaktimi derslerime adamıyordum artık. Kendime de vakit ayırmam gerek. Ha bu arada annemle babam geldiler. Elsa kılıklı domuz yine aptal aptal şeyler söylüyodu. Yok neymiş SeN bİşEyLeR yApMıŞsInDıR yOkSa NiYe SeNi KaÇıRsInLaR. Ulan yarrak kafa ben ne yapmış olabilirim. Adamlara ben mi dedim beni kaçırın diye valla bazen o kafasını koparmak istiyorum ama olmuyor işte...
Bir anda kapı çaldı. Gel komutunu verdikten sonra görevlilerden biri arkadaşlarımın beni aşağı çağırdığını söyleyip kapıyı kapattı. Bende kıyafetlerimi değiştirmek için banyoya gittim.
Kıyafetlerimi giydikten sonra aşağıya indim.S.o.s'nda bizimkiler yoktu. Sadece mattheo vardı. Beni gördüğünde ayağa kalktı. Ben Suratına bile bakmadan bahçeye yöneldim. Arkamdan seslenişlerini duyuyordum. Ama duymamazlıktan geldim.
Bahçede tom'u ve tanımadığım bazı arkadaşlarını gördüm. Diğerleri neredeydi?
Bende tom'a sormak için yanına gittim.
L: Tom selam
T: Hoşgeldin güzelim ne oldu iyi misin ?
L: Ben iyiyimde dracolar'ı bulamıyorum neredeler.
T: Ah snape onlara ceza vermiş.
L: sebep?
T: Draco ve salaklıkları işte yine harry'e bulaşmış snape de bunu görünce hepsine ceza vermiş.
L: Anladım şimdi neredeler ?
T: Kütüphanedeler.
Tom'un adını bilmediğim bir arkadaşı bana elini uzattı .
J:Selam ben Joseph
L: Lalin
Diğer arkadaşları da tek tek elini uzattı.
B: Boris.
Elimi uzattığımda çocuk elimi tutup nazikçe Öptü.
Biraz rahatsız olsam da hafifçe gülerek diğerleri ile de tanıştım.
L: Tom ben gidiyim artık görüşürüz.
T: Görüşürüz.
Kütüphaneye doğru ilerlemeye başladım. Yolda belki 60 kişi Nasılsın diye sormuştur. Bende kısa cevaplarla yanlarından ayrılıyordum. Kütüphaneye geldiğimde draco salağının bağırışlarını duydum. İçeri girdiğimde hemen yanıma geldi.
D: Oooo hanımefendi sonunda gelebildiniz.
L: Ay çok hayranım var napiyim.
D:Valla şuan yaralı bereli olmasan eline bi iş tuttururdum da neyse.
L: Hıhı aynen. Ben kaçıyorum hadi görüşürüz. Hemen gidip draco'yu öptüm.
D: Dikkat et kendine.
L: Sizdee.
Kütüphaneden çıktığımda mattheo birine bağırıyordu. Tom da yanındaydı. Hemen kapıdan bakarak onları dinlemeye ve izlemeye başladım.
Eveet nasıldı bölüm ?
Sizce lalin mattheo'yu ne zaman affetmeli?
Oy vermeyi unutmayıııııın <3333