Koşarak yanına gittik. Bu.. lalin miydi.. suratı kandan gözükmüyordu bile..
İçim acıdı..
Draco gidip laline sarıldı. Pansy'de bi köşeye çökmüş ağlıyordu.
Draco hemen lalin'i kucaklayıp revire doğru koşmaya başladı.
<><><><><><><><><><><><><>
2 saattir lalin'in odasındaydık. Pansy onu duşa sokup yıkadı. Pomfrey ise gelip pansuman yaptı. Şuan uyuyordu. Hepimiz şoktaydık. Ama mutlu olmaya çalışıyorduk sonuçta lalin yaşıyodu. Hepimiz çok yorgunduk. Ama asla uyumayacaktık. Bay lucius kapıya 4 tane görevli koydu bizde duş alıp kendimizi toparlayarak lalin'in karşısına çıkacaktık.
Lalin'in Ağzından.
Gözlerimi açtığımda başım öyle dönüyordu ki zorlukla yatakta doğruldum.
Odada kimse yoktu. Ayağa kalkmaya çalıştım ama olmadı. Oflayarak geri yatağa uzandım. Kapı açılınca hemen gelen kişiye baktım. Daha doğrusu gelenler demeliydim. Benimkiler geldi. Tom beni uyanık görünce hemen gelip sarıldı. Pansy Sevinç nidaları atarken draco ise Adrian ve Blaise ile sariliyordu. Bende dolu gözlerle onları izliyordum.
T: Lalin mattheo Odadan çıkmı-
L
: Tom.. onun ismini duymak istemiyorum sus.
Tom neden der gibi kafasını salladı.
L: Anlatırım sonra şuan konusucak dermanım bile yok.
Kollarıma baktığımda komple çizik doluydu. Yarabantları ile sarılmıştı. Sağ kolumdaki Baş ve orta parmağım kırılmış...
Sol ayağımdaki uyuşmayı saymıyorum bile...
L: Parmaklarım...
Tom parmaklarıma bakıp iç çekti.
T: Kırıklar 1 2 ay'a anca geçermi-
L: NE NASIL 1 2 AY SAÇMALAMA BENİM DERSLERİM SINAVLARIM SAÇMALAMA YA HAYIR.
Diyip ağlamaya başladım. Evet belki beni şuan saçma buluyorsunuz ama benim derslerimden biri zayıf olursa babam denen adamın neler yapabileceğini düşünemiyorum..
T: Şşştt tamam sakin ol biz hocalarla konuşuruz sen sakin ol annen ve baban şuan bi seyahat'te olduğu için gelemiyomuş.
L: Ben Lavaboya gitmek istiyorum suratıma bakıcam.
P: Şey lalin boşver hem düşersin lütfen otur.
L: Ya ne olucak tutarsınız beni.
D: Lalin lütfen otu-
L: HADİ DEDİM.
Draco oflayarak bir kolumdan Tom ise diğer kolumdan tutarak beni banyoya götürdüler. Topallayarak yürüyordum.
Aynanın karşısına geçtiğimde tiz ve kısa bi çığlık attım.
Suratım ne haldeydi. Mahvolmuş. Çok kötüydüm ben. Ben suratıma bakarken kapı çaldı.
Oy vermeyi unutmayın.
Lalin için üzüldünüz mü..