2.1

2.4K 108 152
                                    

Dersler bitmişti mattheo tam gidecekken kolundan tutup bi kenarı çektim.

L: Konuşucaz dedim salak nereye gidiyosun.

M: He doğru söyle bakalım derdin ne senin.

L: Bak bu daniela seni seviyormuş banada mattheo ile benim aramı yapar mısın dedi ama tabiki böyle bisey olmicak.

M: neden olmasın daniela güzel kız.

L: he? Mattheo sen ne saçmalıyosun daniela kaşarın teki onunla sevgili mi olucaksın ?

M: lalin bu seni alakadar etmiyo söylediğin için teşekkürler.

Yanımdan ayrıldı nasıl ya cidden onunla sevgili mi olacaktı. Şaşkın şaşkın etrafa bakınırken birinin koluma dokunmasıyla irkildim.

H: Lalin iyi misin ?

L: he iyiyim iyiyim Harry naber.

H: İyi senden

L: iyi bende

H: şey seninle konuşabilir miyim bahçede ?

L: Tabiki Olur.

Bahçeye çıkmıştık ve harryle bir banka oturduk.

L: Dinliyorum.

H: Siz Tom ile sevgili misiniz ?

L: ney ne alaka tomla sevgili değiliz tabiki.

H: Peki ya mattheo ile ?

L: hayır Harry onunla da sevgili degilim sadece ikisi fazla korumacı davranan arkadaşlarım.

Harry gülerek cevap verdi

H: Anladım lalin ben bişey daha soru-

T: Ooo lalin hanım tekrar bunlarla takılmaya mı başladın.

M: Abicim bilmiyo musun lalin Harry Potter'e aşık.

L: Ya ne saçmalıyosun sen. Aptal gerizekalı bunu 2. Söyleyişin bak beni çıldırtma yemin ederim seni doğduğuna pişman ederim.

M: Aaaa bi Cedric bi Harry sırada kim var ?

Kalkıp sert bi tokat yapıştırdım. Tom ve Adrian beni belimden tutarak geri çekmeye çalıştı.

L: APTAL KENDİNE GEL SENİ VARYA ÖLDÜRÜRÜM OROSPU ÇOCUĞU.

Draco ve Adrian beni sakinleştirmeye çalışırken daniela ve tom mattheoyu binaya götürdüler.

P: Lalin askm tamam sakin ol bi.

L: YA NASIL SAKİN OLAYIM YA DEDİĞİNİ DUYMUYO MUSUN MANYAK MISINIZ SİZ BENİ NİYE TUTUYOSUNUZ.

D: Lalin tamam ya sakin ol bi mattheo ileri gitti haklısın.

L: onu asla affetmicem.

B:lalincim sakin olur musun biraz.

L: Tamam siz beni bırakın nefes alayım biraz.

D: Tamam bak bir şuradaki bankta oturucaz sende tek kal sakin ol tamam mı ?

Evet anlamında başımı salladım. Onlar gidip oturduklarında hiç durmadan binanın içine girdim dracolar arkadan koşmaya başlamışlardı.Ama çok geç kaldılar.

Mattheo'yu gördüğüm anda tekrar koşup tokat atmıştım. Bu sefer yere düştüğünde ayağımla karnına vurmaya başladım. Mattheo acı içinde yerde kıvranırken Tom koşup beni tuttu bu sefer kurtulmayı başardım ve yere eğilip mattheo'nun Suratına  3 tane yumruk attım.  Tom bu sefer beni kucaklayıp merdivenlerden çıkmaya başladı sesim koridorda yankılanıyordu. Allahtan çok fazla kişi yoktu. Tom beni odama getirip koltuğa bıraktı.


Oy veriniz efenim lütfennn

Mattheo Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin