02.41
Mattheo'nun Ağzından
Cam'dan dışarı bakıyodum. Sonra canım sıkılıp. Odayı gezmeye başladım lalin'in fotoğraflarıyla doluydu. O kız.. çok....
Çok güzel. Yüzü.. saçları.. en güzeli de gülünce kısılan masmavi gözleri....Ah keşke bunu ona da söyleyebilsem. Ama yapamam lalin beni sevmiyor. Ve sevmeyecekte. Zaten ben sadece onu seviyorum bunun ötesi yok.. Sevmek dediğimde yani arkadaşça.. evet.. umarım.
Lalin'in hafif kıpırdadığını gördüm. Üstünü açmıştı yorganını örtmek için giderken. Kıyafeti açılmıştı. Yutkundum ve üstünü örttüm. Tam koltuğa oturacakken.
L: Mattheo ? Odamda ne işin var ?
M: Ee şey biz hani bu son olaydan sonra bi karar aldık sen ve pansy'i nöbetleşe başınızda durmak için plan da yaptık.
Olumlu anlamda başını salladı.
Gözlerim gözlerime değdiğinde gözlerimi kaçırıyordum..
L: Uykun var değil mi ?
M: Evet ama asla uyumam yani bu olanaksız.
L: Neden sende uzan bari boynun falan tutulmuştur.
Beni mi düşünüyordu ? Yok canım daha neler yani insanlık niyetine demiştir öyle.
M: Evet belim tutuldu biraz ama iyiyim sorun yok.
L: Peki....... benim uykum kaçtı bişeyler yapalım ya film mi izlesek ?
M: Lalin ne filmi yat uyu sen dinlen.
L: üff çok sıkıcısın.
Gülmeye başladım.
Bi süre hiç konuşmadan öylece durduk.
L: saat kaç bizimkiler uyumuşmudur acaba? Dur bi gruba yazayım.
M: Ne grubu
L: Ya pardon sen yeni geldiğin için biz seni unuttuk kusura bakma ama hemen alırım ben numaranı versene.
~~~~~~~~~
Çılgın Şeyler^_^'grubuna alındınız.
L: aloo uyudunuz mu ?
T: lalin? Sen neden uyumuyorsun
L: bi anda rüya gördüm sonra uyuyamadım. Yaaa benim canım çok sıkılıyor herkesi toplayıp gelsenize bizim odaya.
T: Olmaz lalin senin uyuman lazım buna hayatta izin veremem.
~~~~~~~~~~~
M: valla lalin helal olsun abimi ikna ettin.
L: eee tabi bana kıyamaz ooo.
Kapı çalınca hemen lalin kapıyı açtı. Geceliği çok açıktı...
T: Vallahi yuh lalin ya cidden nasıl geldim ben buraya anlamadım.
Herkes Odaya girdiğinde oturup sohbet etmeye başladık.
A: Cennette 10 dakika oynayalım mı ??
D: ulan 7 dakika değil miydi o ne ara 10 oldu.
A:off bizde böyle olsun.
Herkes kabul etti ve şişeyi blaise çevirdi pansy ve blaise.
10 dakika sonra çıktılar. Bu sefer draco çevirdi...
Lalin ve Tom.
Lalin'in Ağzından
Tom ve ben Dolaba girdik. Çıtımız çıkmıyordu. Tom bana çok yakındı. Aman zaten hergün dipdibeyiz.
P: süre doldu gelin bakalım.
4 - 5 turdan sonra lalin ve bana gelmişti. Dolaba girdik.
Mattheo sanki yer varmış gibi daha da dibime girdi. Kafamı birazcık yukarı kaldırsam öpüşecektik. Bende saçma bi duyguyla kafamı hafifçe kaldırdım. Mattheo'nun sırıttığını görebiliyodum. Tam bana yaklaşacakken süre doldu. Mattheo ağzında bi küfür geveledi. Çok fazla oynamadık zaten sıra draco'ya geldiği için o başımda duruyodu. Bende uyumaya karar verdim.
Oy vermeyi unutmayiiiiiin.
Sizce mattheo ve lalin'in ilişkisi nasıl devam edecek ?