3.4

2.1K 100 15
                                    

Ben hâlâ suratımla ilgileniyordum. Dudaklarım mosmor olmuş. Dokununca çok acıyodu.

L: Pansy kim gelmiş ?

P: Şey...eee bi kaç kişi slytherinden geçmiş olsun demeye gelmişlerde ben yolladım sonra gelsinler.

L:Tamam. Ya benim başım dönmeye başladı. Gidelim mahvolan suratımı görmek istemiyorum.

Tom ve draco beni kollarımdan tutarak yatağa yatırdılar.

Uykum fazlasıyla gelmişti bende daha fazla zorlamayıp uykunun kollarına kendimi bıraktım....



Pansy'in Ağzından.

P: Ya bizde gidelim artık baksana bayağı yorulmuş benim güzelim.



D: Ya tekrardan bisey olursa Ya kız uyanıp bizi yanında göremezse.

T: Kanka kapıda adamlar var bisey olmasına izin verirler mi sence ?

D: öyle de ben korkuyorum.

P: Draco hadi gidelim lalinde  güzelce uyuyup dinlensin.

D:Off tamam.

Dracoyu zorla dışarı çıkardık. Ve herkes odalarına dağıldı.



1 Ay sonra...

Tom'un Ağzından

Lalin günden güne daha iyi olmuştu. Yüzündeki yaraların bir kısmı geçmişti.

Parmakları hâlâ iyileşmemişti ama artık normal eskisi gibi yürüyordu. Bazen başı dönüyor yere oturup 10 dakika boyunca kafasını kaldırmıyor ondan sonra baş dönmesi geçince kendine gelip devam ediyordu.

Bu arada belki bazılarınız mattheo neden lalin'i ziyaret etmedi diye sormuştur. Bizde çok fazla sorduk ama bizi geçiştirerek cevap verdi. Bugün dersler başlıyordu. Hogwarts'ın her tarafında korumalar vardı. Çok fazla adam vardı zaten. Lalin uzun bi aradan sonra ilk defa derse girecekti...


~~~~~~~~~~~~~

Dersler bitmişti biz tabiki hemen lalin'in odasına gittik. Hocalar ilk sınavlarında ona  çok yüksek puanlar vermişti. Yani torpilli diyebiliriz. Ama o torpili hak etti...

Lalin'in odasına girdiğimizde hepimiz oturup sohbet ediyorduk.



23.27

Lalin'in Ağzından.

Yemek yerken birden kapı çaldı.


Oy vermeyi unutmayiiiin

Mattheo Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin