Cedric'in yanına gittim.
C: Naber lalin
L: İyidir senn
C: İyidir bende benim sana bişey söylemem lazım beni yanlış anlama.
L: Ne oldu ?
C: Ya bak bu giydiğin kıyafetle ilgili hufflepuff erkeklerinin hepsinin dilinde sen varsın sürekli sana aşık olduklarını söylüyorlar gryffindor ondan farksız değil bugün onlarla ortak dersimiz vardi herkes seni konuşuyodu yani demek isteyeceğim biraz daha kapalı giysen olmaz mı herkes sana bakıyo bak mesela hafiften sol tarafa bak.
Aynen cedric'in dediği gibi hafiften sola baktığımda 6 7 erkeğin bana bakıp güldüğünü gördüm bi tanesi ona baktığımı gördüğünde bana öpücük yolladı. Hassiktir..
Umarım bizimkiler bunu görmemiştir. Tam arkamı döndüğümde bizimkilerin cocuga doğru geldiğini gördüm hemen onların önüne geçerek durdurmaya çalıştım. Ama nafile cocugun ağzını burnunu kırdılar...
☆
S.o.s'nda ben sessiz bi şekilde tomun ve mattheonun bağırışlarını duyuyordum.
T: OROSPU ÇOCUĞU ONUN VARYA SÜLALESİNİ SİLİCEM HABERİ YOK O KİM LAN O KİM ÖPÜCÜK YOLLUYO.
M: Piç kurusu..
Mattheo bana dönerek konuşmaya başladı.
M: SENİNDE İSTEDİĞİN OLDU MU AL KAVGA ÇIKTI MUTLU MUSUN
Gözlerimin yandığını hissettim.
L: Ya ne saçmalıyosun sen benim suçum yok ben mi çocuğa bana öpücük at dedim.
Pansy tom'un eline pansuman yaparken daniela da draconun kaşına pansuman yapıyodu.
Hızlı adımlarla ortak salondan çıkmaya başladım. Ağlamayacaktım bu kadar aptal olmayacaktım küçük bir şeye ağlamayacaktım . Mattheonun bana arkadan bağırdığını duydum. Merdivenlere yöneldim tam o sırada mattheo kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi.
M: Lalin beni dinler misin güzelim..
Güzelim deyişi.. kalbimin hızlandığını hissediyordum.
M: Bak sen çok özel birisin çok güzelsin herşeyinle sen kusursuzsun sanki bi peri gibi.. bak belki senin niyetin o değildi ama insanların zihniyeti iğrenç bu bizim suçumuz değil lütfen biz seni çok seviyoruz..
Kolumu ondan kurtardım ve merdivenlere yöneldim. Odama geçtim ve üstümü değiştirdim. Uzun uzun düşünerek uykuya daldım..
HELLOOOOOO OY VERİR MİSİNİZ CANISILAR