1.6

2.6K 146 144
                                    

Sabah'a enerjik başlamıştım. Hemen kalkıp duş aldım ve kıyafetlerimi giydim.

 Hemen kalkıp duş aldım ve kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenin başında bizimkilerle karşılaştım. Tom ve mattheo çok iğneleyici bakıyordu.

S.o.s geldiğimizde mattheoyu kenara çektim.

L: Neyiniz var senin hem sen hem Tom ikinizde bana çok garip bakıyodunuz ?

M: Nasıl bakmayalım tüm hogwarts erkekleri seni görünce ağzının suyu akıyodu.

L: Yuh artık beni mi kıskandınız hem kimse bana bakmıyodu abartma

M: ne abartması aq Tom az daha bi tane rawenclaw'dan öğrenciyi dövecekti. Sen bugün bizim yanımızdan ayrilma.

L: Aa niyeymis o ben istediğim yere giderim.

M: Lalinciğim şu inadını bi kenara bıraksan mi sadece bir günlük.

L: İyi tamam off

Mattheo ile yürürken birden elini belime koydu. Duraksayarak irileşmiş gözlerim ile ona baktım.

L: Napıyosun çek şu elini.

M: Lütfen bugün sözümden çıkma seni bu bakışlar altında bırakamam kankacım.

Son kelimesi nefesimi kesmeye yetti.

Eli belimde ortak salona girdik bizimkilerin yanına gidip oturduk ben sinirden küplere binmiştim.

A: Hayırdır mathheo senin elin niye lalinin belinde?

M: Olm görmüyo musun kızı yiyecek gibi bakıyolardı bugün bizimle gezicek zaten.

T: Helal olsun kardeşime iyi yapmışsın hatta senin elin sürekli onun belinde olsun.

D: Beyler hayırdır ? kardeşimin belini ben tutarım gerekirse.

M: Anaa aynen mantıklı.

L: Tanrım beni şurdan şunların yanından çekip kurtar ya offğh.

Mattheo hafif sırıtarak benim yanıma oturdu.

DA: Len kalkın bu dumbledore açıklama yapıcakmış.

M: Şu adamdan bıktım abi.

B: Aynen amk.

Kahvaltı masamıza oturduğumuzda dumbledore konuşmaya başladı.

DD: Sessizliiiik!! Evet sevgili gençler yine okulumuzun her yıl yaptığı gibi bu yılda balo olucak.
Bizde baloyu 2 hafta sonra yapma kararı aldık şimdiden iyi eğlenceler.

L: Ne balosu amk.

A: Harbiden he.

Yemeğimizi yiyip sınıflara geçtik bugün gryffindor ile ortak dersimiz vardı. Herkes yerleşmeye başladı. Mattheo benim yanıma oturacakken bir anda Harry yanıma oturdu.

M: Hayırdır? Noluyo kalk şurdan.

H: Tapulu malın degil mattheo ben oturdum işine bak.

T: Hayırdır Potter kaşınma kalk lalin'in yanından.

Prf. Snape: GEÇİN YERLERİNİZE ÇABUK.

Mattheo bana bakarak arka sıraya oturdu. Tom tam arkamizda oturuyordu. Onun yanında Adrian.

<>

Derslerin hepsi bitmişti bugün 3 ders boş geçti bizde bayağı eğlendik. Bahçeye çıktığımızda Draco beni belimden tutuyordu.

L: Draco hadi ya bırak şu belimi.

D: Hayatta olmaz hadi.

Oflayarak bankların birine oturduk. Sohbet ederken hufflepuff'dan bi çocuk geldi.

X: Lalin Cedric seni çağırıyor.

D: Hiçbiryere gelmiyor.

L: Ya neden arkadaşım Cedric benim.

M: Hayatta olmaz lalin.

L: Arkadaşlar benim arkadaşım o bi izin verin ya of.

T: Tamam gitsin bırakın.

L:Ah.. babyy

Koşup tom'un yanağına küçük bi öpücük kondurdum.

T: Tek bir hatasında onu öldü bil.

Gözlerimi kısarak baktım ve Cedric'in yanına gittim.

ALOOOOOO OY VERİN AE AMA

Mattheo Riddle İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin