Sabah kalkıp önce duşa girdim. Duştan çıkıp aynaya baktığımda burnumun kanadığını görünce peçeteyle sildim. Ve makyajımı yapmaya başladım. Makyajim bitince kıyafetlerimi giyip aşağıya indim.
Aşağıya indiğimde bizimkiler sohbet ediyordu.
L: Günaydın
M: Günaydın bebeğim.
Mattheo yanıma gelip elimi tuttu.
L: AB bugün acayip açım hadi kahvaltıya gidek.
T: olur.
Hepimiz kahvaltıya indik. Mattheo sol yanıma oturdu. Kahvaltıya başlayacakken birden yanıma Dylan oturdu. Oturmasıyla herkesin kafası ona döndü. Dylan yemeğine başlayınca bizlerde önümüze döndük. Bugün dersler yoktu bizde boş boş takılıcaktık. Koridorda yürürken dumbledore ve Dylan bize doğru yürümeye başladı.
DD: Lalin bi bakar mısın ?
L: Buyurun
DD: Biliyosun Dylan okula yeni katıldı ve sende ona okulun bölümlerini gösterir misin ?
M: Pardon ? Okulda sadece lalin mi var başka biri gezdirsin?
DD: En başarılı öğrencilerimizden 2. Lalin yani bunu neden sorun ettin bay Riddle?
D: Kardeşim yerine potah'ı koyun o 1. Zaten.
T: Bencede
DD: Siz bana karşı mı geliyorsunuz biraz daha ısrar ederseniz ailenizi arayacağım.
L: Tamam ben gezdiririm.
Dylan'ın yanına giderken mattheo kolumu tuttu.
L: Lütfen eğer bizim babamız öğrenirse bu durumu cidden çok kızar kızmak için yer arıyor zaten benim yüzümden sizlerinde ailesi aranmayacak o yüzden 20 dakika gezdirip gelirim.
Dylan'ın yanına geçtim ve mattheo'ları arkamızda bırakarak yürümeye başladık...
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
L: Evet sonunda bitti aklında kalan birşey var mı ?
D: Evet var
L: Nedir
D: O çocukla sevgili misiniz ?
L: O çocuk ?
D: Senin kolunu tutan
L: bu seni alakadar etmiyo Dylan daha yeni tanıştık.
D: Yanlış anlama sadece arkadaş olmaya çalışıyordum.
L: Oh peki... evet sevgilim adı mattheo o gün sana kendini tanıtmadı doğru.
D: Bence çok yakışmıyorsunuz yani o çocuk serserinin teki sen ise baksana okul 2.sisin.
Biraz sinirlenmistim.
L: birincisi sevgilim hakkında daha dikkatli konusursan sevinirim. 2.si okuldaki başarımın sevgilimle ne alakası var ?
D: Yani sen masum bi kıza benziyorsun.
L: PUAHHAHAHAHAH ben mi
Dylan'a daha çok yaklaşıp konuşmaya başladım.
L: Sen bence beni slytherinlilere bi sor kimdir bu lalin malfoy.
Göz kırpıp bahçeye çıktım.
Oy vermeyi unutmayin