Yine klasik bi okul günüydü fakat okulun son günü.Hiçkimse karnesini almak için heveslenmiyodu çünkü hiçkimse iyi notlar beklemiyordu.Bende onların içindeydim.Okul çıkışı kuzenim Seungmin beni aradı.
"Okuldan çıktın mı?Beraber bi kafeye gidelim mi?" dedi.
Onaylayıp konumu göndermesini söyledim.Konumu gönderdi ve kafeye gittim.Tek değildi yanında biri daha vardı.Sanki ünlü biri gibiydi.Seungmin beni görür görmez el salladı ve ona gülümseyerek karşılık verdim.
Yanlarına gittim ve oturdum.Arkadaşına baktım bana bakmıyordu.Seungmin;
"Minho bu Jisung okuldan arkadaşım,Jisung bu Minho kuzenim" dedi.
Ona bakıp elimi uzattım
"Tanıştığımıza memnun oldum" dedim.
Bana değişik değişik baktı.Başta onun soğuk biri olduğunu düşündüm hatta bana cevap vermeyeceğini bile düşündüm.Fakat sonra gülerek elini bana uzattı;
"Bende tanıştığımıza çok sevindim" dedi.
Bende gülümseyerek karşılık verdim.Seungmin telefonunu çıkardı.
"Bi selfie gencler" dedi.
Jisung gülerek
"Hadi çekilelim"dedi.Bende onlara ayak uydurdum ve fotoğraf çekildik
Sanırım ilk defa Seungmin'le fotoğraf çekinmiştim.Normalde fotoğraf çekilmeyi sevmez.Ya da benimle fotoğraf çekilmeyi sevmez.
Jisung'la baya sohbet etmiştik.Kafa biriydi yani tam arkadaş olunabilecek tipteydi.
Seungmin'in telefonu çaldı ve bize"Bi işim çıktı üzgünüm.Başka bir güne tekrardan buluşalım,görüşürüz" dedi ve aniden masadan kalktı.
Jisung hakkında pek birşey bilmediğim için ne tür konular açacabileceğimden emin değildim.Bana "Eğer senin için sorun olmazsa numaranı verir misin?Nasıl olsa Ortak arkadaş sayılırız.Bir gün gerekir"dedi.
Ne ara arkadaş olduğumuzu anlamamıştım ama dedikleri beni rahatsız etmemişti.Numaramı ona verdim.Bana;
"nerde oturuyorsun" dedi.
Ona "Bu kafenin arkasında bi tane göl var o gölün oralarda oturuyorum" dedim.
Oda "Oha bende oralarda bir yerlerde oturuyorum.İstersen beraber geçeriz eve." dedi.
Onayladım ve eve doğru gitmeye başladık.Onun evine daha önce ulaştık çünkü evi,benim evimin 4 veya 5 bina önündeydi.O evine girerken bana el salladı.Bende ona karşılık verdim.Eve giderken bana gelen mesajı gördüm.Mesaj Jisungdan'dı.Daha yeni eve geçti nasıl bu kadar hızlı yazabilir diye düşündüm.Sonra mesajı açtım.Mesajda Jisung'un beni nasıl kaydettiğinin fotoğrafı vardı.Onun telefonunda 'Minho🐱' diye kayıtlıydım.
Kedileri sevdiğimi bu kadar hızlı anlayabileceğini hiç düşünememiştim.Onun mesajına '😺' emojisini attım ve çevrimdışı oldum.