4. Bolum

89 16 24
                                    

Bugün ilk iş günümdü.Sabah alarmın sesiyle kalkmadım kapının çalmasıyla uyandım.İşin başlamasına daha 3 saatten fazla vardı.Kapıya doğru gittim.Kapıyı açtım ve kapıyı çalan kişi Hyunjin'di

.Hyunjin ilk defa bu kadar erken kalkmıştı.Ve suratı çok ciddiydi.Ne olduğunu bende anlamadım ama içeriye girmesini söyledim.İçeri girdi ve suratı yumuşamaya başladı.

"Ne yersin evde pek birşey yok dolaba bak istediğin birşey varsa yiyebilirsin." dedim.

"Aslında dün neden bu kadar gergin olduğunu sormak istemiştim.Jisung'la konuşurken utandın heryerden belliydi.Jisung'a karşı birşey mi hissediyorsun?" dedi.

Gerçekten bunu anlamıştı.Nasıl anladı?Anladıysa da surat ifadesi neden bu kadar sertti?Belki yanılıyordur dedim ve yine bahane uydurdum.

"Ne,ne alaka Jisung'la sadece arkadaşız.Ayrıca onunla yeni tanıştık ve ben yeni tanıştığım insanlardan bu kadar kolay hoşlanmam Hyunjin."dedim.

Hyunjin "Eminmisin?" dedi.

"Evet eminim biz ikimiz sadece samimi birer arkadaşız" dedim.

"Ozaman sana birşey anlatmam lazım."dedi.

Ne diyeceğini merak ettim oldukça ciddiydi.

"Anlat" dedim.

"Sanırım,ben Jisung'dan hoslanıyorum.Onu ilk gördüğümde çok inanılmaz biri gibi geldi sanki bi yıldızdı sesi ne ince ne kalın.." dedi.

Orda kala kaldım gerçekten çok şaşırmıştım.Sanki birbirinize ihanet ediyoduk.Ama bunu kazanan Hyunjin olmustu sanırsam bunu bana söyleyerek cesurluluk yaptı.

Jisung yerinde olsaydım bende Hyunjin'i seçerdim.İlk tanışmalarında bu kadar samimi olmalarına şaşmamalıydı.Yine de belli etmemeye çalıştım.

"Emin misin?Daha yeni tanıştınız yani biraz da olsa tanımak istemez misin?"dedim.

Gerçekten üzülmüştüm.Ama niye üzüldüğümü bilmiyordum.Çünkü Jisung ile daha yeni tanışmıştık ve benim ondan bu kadar çok hoşlanmam garipti.

Hyunjin "Evet eminim,sen iyi misin?"dedi .

"Evet.Sevindim senin adına" dedim ve alarmım çaldı.

Şuan işe gitsem yüzsüz gibi mi olurdum bilmiyordum.

Hyunjin'e "işe gitmem lazım sonra konuşalım"dedim.

"Tamam" dedi.

İşe giderken Jisung'un beni beklediğini gördüm.Gerçekten kusursuz birisiydi ama bundan sonra onu sevsem Hyunjin'e ihanet etmiş olurdum.Yanına gittim ve gülümsedim.

"Günaydıın" dedim.

Gülerek "Günaydın" dedi.

Yürüyerek işe gittik.Bana ilk gün zorluk olmasın diye bulaşıkları yıkattılar.Aslında tam bi rezillikti bir sürü müşteri ve pis tabak vardı.Jisung ortada yoktu.Sanırsam işe boşa girdim diye düşündüm.Jisung için girdim fakat Hyunjin ona asik ve benimle ilgilenmiyor.Aslında buna zorunlu değildi sadece ben kendimi düşüncelerime çok kaptırmıştım.

Artık son bulaşıkları yıkıyordum ve bi anda Jisung geldi.

"Yorgun olmalısın,bırak kalanını ben yapayım" dedi.

"Hayır sorun değil yorulmadım yapabilirim az kaldı zaten"dedim.

"Hayır lütfen çekil bugün fazla garson vardı zaten benim için yoğun değildi"dedi.

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin