11. Bölüm

33 10 0
                                    

Seungmin
Ben daha 4. Sınıftayken Minhodan bir söz istemiştim.O gün benim Doğum günümdü.Arkadaşlarım,Minho ve ben dc oynuyorduk.Şişeyi çevirdim ve Şişenin uç kısmı Minho'ya gelmişti.

Minho'ya "d mi c mi"diye sorduktan sonra Minho "Tabiki c"dedi ve güldü."

Bana iyi bir kuzen olucağına ve sırlarımızı hep saklıyacağına söz ver"dedim."Bu çok kolay söz veriyorum ama sende söz ver"dedi.

Gülerek başımı sallamıştım.Söz verdiği kısım böyleydi.Fakat ona ihanet ettiğim ve onun sırlarını açığa çıkardığım kısım çok acınası bir şekildeydi.Biz Minho ile itibaren tüm yaz tatilleri büyükannemizde kalırdık.Minho daha Lise 2'deydi.Ozamanlar gerçekten cahildi ve bende onun kararlarına uymanın havalı birşey olduğunu sanıyordum.

Birgün yine büyükannemin yazlığındaydık.Büyükannem dedemin işleri için 1 günlük yurtdışına çıkıyordu ondan dolayı evi ve beni Minho'ya emanet etmişti.Büyükannem yurtdışına gitti ve 1 gün içinde çok uslu çocuklardık.Beraber güzelce sohbet etmiştik.Fakat o gece büyükannemden bize bir çağrı geldi.

"Çocuklar bu hafta burada kalacağım.Kendinize dikkat edin ve 1 hafta boyunca uslu çocuklar olun.Dolapta yeterince yemek var.Sizi seviyorum dikkatli olun."yazmıştı.

Minhonun suratında kurnazca bir gülüşme oldu.

Ona ne olduğunu sordum ve bana "Hiç hadi uyuyalım yarın çok eğlenceli olcak"dedi.

Ozamanlar ona güveniyordum.O gerçekten havalı ve popüler birisiydi.Tüm kızlar okulda onun arkasından konuşuyor ve onu rahat bırakmıyorlardı.Onunla aynı lisede okuduk.Ozamanlar bende lise 1 deydim.Hep ona ayak uydurmaya çalışıyordum.Ne kadar aptalca öyle değil mi.

Sabah oldu ve Minhonun erkenden kalktığını gördüm.Onu evin içinde bulamadım ve bahçeye çıktım.Bahçede garajın kapısı açıktı.Gidip orada mı diye baktım ve düşündüğüm gibi ordaydı.

Elinde bir araba anahtarı vardı.Bu dedemin yurtdışından büyükanneme hediye olarak gönderdiği yeni arabaydı.

"Hey bugün araba oyununa girmek ister misin?"dedi ve güldü.

Onun dediği herşeyi yapıyordum.Onun hareketleri bana çok havalı geliyordu ve ozamanlar bana göre onun hareketlerini takip edersem onun gibi olabilirdim.

"Tabii bu eğlenceli olur"dedim.

Arabanın anahtarını cebine attı ve mutfağa gitti.Dolaptaki hazır sandviçlerden birini bana uzattı diğerinide kendi yedi.Daha sonra cebindeki araba anahtarını çıkarttı ve garajdaki arabanın kilidini açtı.

Arabaya bindi ve bana "Binsene ne duruyorsun"dedi.

Ona şaşkınlıkla baktım ama o en havalısıydı.Laf edemezdim veya karşı gelemezdim.Arabaya bindim ve daha sonra Minho arabayı sürmeye başladı.Çok hızlı sürüyordu fakat sanki ehliyeti varmış gibi kendinden emin görünüyordu.Minho bizi çok derin ve korkunç yerlere götürmüştü.Burayı daha önceden görmüştüm ama haberlerde.Büyükannem burdan çok bahsediyordu bize.Burası çok tehlikeli bir ormanmış.Arabadan indikten sonra Minho cebinden bir paket sigara çıkarmıştı.Ona şaşkınlıkla baktım ve bana sigara paketini uzatmıştı.İlk defa burda ona karşı çıkmıştım.

"İçmek istemiyorum"dedim.

Gülerek karşılık verdi bana.

"Ah uslu çocuk.Aferin böyle çocuk ol Seungmin"dedi.

Benimle dalga geçiyordu ve bu hoşuma gitmemişti.Minho pantolonun içinden çakmağını çıkardı ve sigarayı yakıp içti.Sigara dumanını içine çekti ve bana doğru üfleyip

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin