17. Bölüm

25 6 4
                                    

HİKAYE TUTMUYOR DELİRCEM UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ OYLAYIP YORUM YAPAR MISINIZ?!

Zaman atlaması:Okul başlangıcı

Hyunjin
Sonunda okul açılmıştı.Minho ile eskisi gibiydik fazlasıyla yakın 2 arkadaş.Fakat sanırım geçen bu süreçte artık onu arkadaş olarak görmemeye başladım.O sanki farklı bir evren gibiydi.

Tatilin Son haftasının Perşembe günüydü sanırsam.Jeongin ve ben onlara gitmiştik.Bir kaç şişe içki vardı.Minho ile Jisung olması gerekenden fazla içmişti.Minho bir kadeh daha içeyim derken üstüne dökmüştü.Sahroş olduğu için Jeongin onunla gitmemi söyledi.Minhoyu ikna etmek biraz zor olsada onunla gittim.Bana

"Kapının önünde kal sen"dedi.

Gülümsedim ve "Tamam"dedim.


Minho Odaya girdi ve kapıyı kapattı.Odadan oflama sesleri geldi.Onun giyinemediğini düşünüp içeri girdim.O yarı çıplaktı.Gerçekten güzel bir vücudu var.O kasları ile fazla ateşliydi.Evet tam bu anda aşık oldum ona.
Onun ateşli vücudu sayesinde aşık oldum.Minho sarhoş olduğu için hiç utanmıyordu sadece kendi işiyle ilgileniyordu.Sadece onun vücuduna bakıyordum.Kapıdan içeri baktım ve Jeongine bir bakış atıp yutkundum.

Jeongin akıllı biri,benim hislerimi hemen anlamış olmalı ki kafasını olumlu şekilde salladı.Odanın kapısını kapattım ve Minhoya baktım.Minho bana baktı ve boş boş güldü.Sanırım ona aşık olduktan sonra anladım o gerçekten güzel gülüyor.

Kendimi tutamayıp Minho'ya yakınlaştım.Ona yakınlarştığım için oda geri gitti ve kafasını duvara vurdu.Kafasını tutup bana

"Kafam acıdı"dedi.

O sarhoşken gerçek bir bebek.Elimi onun kafasına koyup onu dudağından öptüm.Sadece o anın tadını çıkarmak istiyordum.Onun alt dudağını ısırdım .Sanırım dudağı kanamıştı.Ağzıma kan tadı gelmişti çünkü.

Elimi kafasından çekip vücuduna götürdüm.O itiraz etmiyordu.Böyle bir şeyi istiyor muydu yani.Saçmalıyorum o sadece sarhoş.Dudağından ayrıldım.Bir anlık şok yaşadı sandım fakat o dudağıma tekrar yapıştı.O gerçekten iyi öpüşüyor.

Onun dudağından ayrıldım çünkü sonrasından pişman olmasını istemiyordum.Sanırım ona gerçekten aşığım.Benim yerimde olan biri bu anın tadını çıkarırdı fakat biliyordum o bunu öğrense pişman olurdu.

Bana "Jisung sana çok aşığım"dedi.

O an Jisung'a fazlasıyla sinir olmuştum.Neden Hyunjin değilde Jisung.Eğer o olmasaydı beni seviyor olabilirdi.

"Hey şampiyon üstünü değiştirelim"dedim ve sırıttım.

"Uykum var"dedi ve kendini yatağa attı.

O an yutkundum.O fazlasıyla güzel onu neden daha önce fark etmemişim o gerçekten fazlasıyla ateşli.Tekrar yutkunup dolaptan rahat kıyafetler çıkardım.Üstündeki gömlek yerdeydi.Onun üstünü giydirmeden önce boynuna ve vücuduna öpücükler kondurdum.Onu çok fazla öpmedim çünkü dediğim gibi onun pişman olmasını istemiyordum.O her şeyin farkındaydı.Belliki gıdıklanmıştı,gülüyordu.

Ona karşılık verip ona baktım ve gülümsedim.Daha altındaki pantolonunu çıkarmamıştı.Bunu sadece arkadaşı olarak düşünerek yapacağımı söylemiştim.Yutkunup pantolonunun düğmesini açtım.Pantolonunu yavaşça aşağı indirdim.Yerdeki eşofmanı alıp hızlıca giydirdim.Minho'nun suratına baktım Sanırım uyuyordu.

Bir heykel gibiydi,bir heykelden daha yakışıklısı.Onun vücuduna son kez dokunup üstüne tişörtünü giydirdim.Odanın kapısına baktım.Odanın kapısına doğru yönelip kapıyı açtım ve odadan çıktım.Jeongine bakıp yutkundum

"O hazır"dedim.Minho bir anda odadan çıkıp yanımıza geldi.

Jisung tam sarhoş olmamıştı zihni yerindeydi ama dokunsam düşücek durumdaydı.Minho bana

"Beraber yatalım mı"dedi.

O her şeyi anlıyor fakat isteksiz yapıyordu.

Jisung bize bakıp Jeongine "Gerçekten iyi arkadaşlar"dedi ve gülümsedi.

Jeongine ve Jisunga baktım.Jisung kafasını olumlu şekilde salladı.Onlarda koltukta yatacaklardı sanırsam.

Minho'ya dönüp gülümsedim ve "Peki,Odaya gidelim"dedim.

Onun koluna girdim ve onu odasına götürdüm.Kapıyı kapadım ve Minhoyu yatağa koydum.

"Burda kal üstümü giyincem"dedim.

Kafasını olumlu şekilde salladı.Biraz toparlandı ve yatakta oturur hale geldi.Mecburen onun dolabından onun kıyafetlerinden alacaktım.Dolabına gittim ve elimi rahat bir kıyafetine uzattım.Kıyafeti elime aldım ve Minho'ya bakıp önüme döndüm.Elimdeki kıyafeti kokladım.Onun kokusu gerçekten bir rüya gibi.Daha fazla böyle devam etmedim.Tişörtümü çıkarttım ve tişörtü giymeye başladım.

Tam tişörtü giyerken Minho bana "Fazla kasın var Hwang Hyunjin!"dedi ve sarhoş şekilde güldü.

Ona döndüm ve yutkunup gülümsedim.Tişörtü çıkarıp geri yerine koydum.Bir eşofman alıp onu giyindim.

"Böyle kalsam sıkıntısı olur mu"dedim.

Bana olumsuz şekilde kafasını salladı.Onun Yanına gidip yatağa girdim.Onun uykusu vardı fakat uyumamak için kendini zorluyordu.Kendi yastığımı biraz havaya kaldırdım.Onun uyumasını bekledim.Bir süre ondan ses çıkmamıştı.Uyudu mu diye onu kontrol etmiştim.Sanırım uyumuştu.Yastığımı biraz alçattım ve tam arkama dönücekken Minho kafasını omzuma,ellerini vücuduma koymuştu.Ona baktım ve sırıtıp aynı şekilde durdum..Yarım saat içinde bende uyumuştum.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ BU BÖLÜMÜ.ŞUAN MİNSUNG MU HYUNHO MU YAPSAM HİÇBİR FİKRİM YOK BÜYÜK İHTİMALLE SAMSUNG YAPMAYACAĞIM FAKAT MİNSUNG VE HYUNHO İÇİN MÜKEMMEL PLANLARIM VAR ÇOK KARARSIZ KALDIM BİRİNİ SEÇİN ALLAH RİZASİ İÇİN.

Just Friends? /MİNSUNG/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin